طراحی سایت شرکتی,طراحی سایت خبری , طراحی وب سایت

طراحی سایت,طراحی وب سایت بر اساس اصول seo

طراحی سایت شرکتی,طراحی سایت خبری , طراحی وب سایت

طراحی سایت,طراحی وب سایت بر اساس اصول seo

طراحی وب سایت عینک فروشی

طراحی وب سایت عینک، سلامتی چشم و بینایی یکی از موهبت های الهی است. در اثر عوامل مختلفی مانند: شرایط محیط کاری، ناآگاهی و عدم مراقبت از چشمان و رعایت نکردن نکات بهداشتی ، کمبود ریزمغذی ها و ویتامین های مورد نیاز بافت های چشم در جیره غذایی، عوامل وراثتی؛ عیوب انکسازی و اپتیکی چشم موجب  بیماریها و نارسایی در عضو بینایی انسان می گردد، از جمله: آستیگماتیسم، دوربینی، آب مروارید، گلوکوم، بیماریهای قرنیه ، تنبلی چشم و غیره.

طراحی سایت و پیاده سازی عینک و عینک فروشیطراحی سایت عینک به منظور ارایه آموزشهای مراقبتی از چشمان، انتخاب عینک مناسب برای اختلالات بینایی و همچنین انتخاب عینک ایمنی مناسب جهت مشاغل مختلف ،  خرید آسان عینک مورد نظر و مواردی از این قبیل انجام می گیرد.

آیتم های طراحی سایت عینک

  • طراحی درباره فروشگاه

معرفی فروشگاه و محصولات مورد عرضه بطور کلی، سوابق علمی و گواهینامه های اخذ شده در صورت وجود در این قسمت نمایش داده می شود.

  • دسته بندی عینک ها

انواع عینک بر اساس کاربرد یا تعاریف علمی دیگر در این بخش دسته بندی گردیده و همراه با تصاویر مربوطه و توضیحات جامع هر محصول مانند شکل محدب و مقعر و یا  منشوری بودن آن، متریال عدسی، ضریب شکست نور، مورد استفاده، جنس فریم، میزان مقاومت و … ارایه می گردد. همچنین هر دسته می تواند زیردسته هایی نیز داشته باشد.از عناوین دسته بندی می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

عینک های آفتابی (با زیردسته هایی مثل: پلاریزه، فتوکرومیک، آفتابی با لنز زرد، آفتابی کودک، آفتابی با لنز سبز) ؛ عینک های طبی ؛ عینک های طبی – آفتابی؛ عینک های صنعتی و حفاظتی (در مشاغل مختلف مانند رادیولوژی، تراشکاری، جوشکاری و غیره برای محافظت از چشم در برابر اجسام خارجی و اشعه ها) ؛ عینک های سمعک دار(برای اشخاصی داری مشکل شنوایی) ؛ عینک های الکترونیکی(کاربردهای مختلف جهت نابینایان) ؛ عینک های ورزشی (در زیر دسته هایی مثل: تنیس، شنا، دوچرخه سواری، اسکی، کوهنوردی، غواصی، شکار، ماهیگیری و…)؛ عینکهای لوکس ؛ عینک های متفرقه

  • طراحی بخش بینایی ‌سنجی و خدمات دیگر

ارایه خدمات اپتومتری یا بینایی ‌سنجی در طراحی سایت عینک نیز یکی از مهمترین بخش ها محسوب می گردد. اپتومتری یکی از  مراحل معاینه کامل چشم بوده و شامل: سنجش حدت بینایی، ارزیابی دید دوچشمی، اخذ پیشینه بینایی، ارزیابی ریفرکشن،  تطابق و حرکات چشمی، غربالگری ، دید رنگ و ارزیابی داده‌ها می ‌باشد به عبارت دیگر اپتومتری بررسی دید و ساختارهای مربوط به آن برای کشف اختلالات بینایی و تجویز عدسی‌های مناسب یا دیگر وسایل کمک‌ کننده به بینایی یا تمرین‌ های چشمی برای جبران کاستیهای دید است.

راهنمای انتخاب لنز، عدسی و فریم مناسب نیز از خدمات قابل ارایه در طراحی وب سایت عینک می باشد.

  • طراحی بخش مقالات

مطالب علمی در مورد عینک ها، ساختمان فریم و اشکال آن، ساختمان دماغه، ساختمان دسته ها، ساختمان اندپیس، شیشه های فتوکرومیک ، انواع عینکها و کاربرد هر کدام و همچنین روش استفاده و نگهداری از عینک، معرفی برندهای عینک و نیز بیماریهای چشمی، اختلالات انکساری و اپتیکی، راه های مراقبت از چشم ها و حفظ سلامتی و راه های پیشگیری از بیماری ها در این بخش درج می گردد که اینگونه مطالب برای مخاطبان قابل توجه بوده و همچنین در افزایش بازدید سایت نیز موثر است.

نمایش لوگوی برندهای عینک که محصولات آنها در فروشگاه عرضه می گردد در این قسمت نمایش داده می شود.

  • طراحی بخش تازه ها یا اخبار

انعکس رویدادها در زمینه تکنولوژیهای جدید بکار رفته در ساخت عینک و همچنین یافته های علمی تازه در مورد چشم نیز از دیگر بخش های سایت است.

  • طراحی فروشگاه آنلاین

فروش آنلاین عینک های مختلف با نمایش قیمت، ویژگی ها و مشخصات عینک، نام تولیدکننده، امکان مقایسه، افزودن به سبد خرید و پرداخت وجه از طریق درگاه های الکترونیک متصل به سایت امکانپذیر می باشد.

  • آیتم تماس با فروشگاه

شماره های تلفن، آدرس فروشگاه، پست الکترونیک و نمایش موقعیت مکانی فروشگاه بر روی نقشه گوگل و همچنین فرم تماس آنلاین از موارد قابل ارایه در این آیتم است.

طراحی وب سایت عینک فروشی

  • موارد دیگری مثل نمایش آمار بازدیدکنندگان سایت، اتصال سایت به صفحات شبکه های اجتماعی مثل: توئیتر، اینستاگرام، آپارات، لینکدین و غیره، نوار جستجو، پشتیبانی آنلاین نیز در طراحی وب سایت عینک قابل پیاده سازی است.

ساخت وب سایت عینک فروشی با پیام آوا

پیام آوا با ذره بین تجربه خود با شناخت نیاز اصناف و مشاغل ، طراحی وبسایت برای آنها را بطور حرفه ای و کارآمد اجرا و طراحی می نماید و از همین گونه است ساخت وب سایت عینک که بصورت ریسپانسیو با قابلیت نمایش در دستگاه های مختلف مانند گوشی های همراه و تبلت؛ همچنین ارایه خدمات سئو برای افزایش رتبه سایت در کلمات کلیدی مورد جستجو توسط کاربران در گوگل مانند ” عینک آفتابی” ، “قیمت عینک”،

” عینک جوشکاری” ، ” عینک مطالعه” و …

همچنین طراحی سایت شرکتی,طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت حرفه ای پیام آوا با ایجاد پنل کاربری کاملا فارسی و امکان بروزرسانی و افزودن مدل های جدید عینک به سایت توسط مدیر فروشگاه موجبات استفاده راحت از آنرا فراهم نموده است.

اگر تمایل به کسب اطلاعات تکمیلی تر دارید با ما در تماس باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.