طراحی سایت شرکتی,طراحی سایت خبری , طراحی وب سایت

طراحی سایت,طراحی وب سایت بر اساس اصول seo

طراحی سایت شرکتی,طراحی سایت خبری , طراحی وب سایت

طراحی سایت,طراحی وب سایت بر اساس اصول seo

توسعه و طراحی وب سایت آموزشی

طراحی سایت آموزشی و یا طراحی سایت آموزشگاهی برای ارایه خدمات آموزشی مختلف اجرا و انجام می گیرد. امروزه آموزش بعنوان مقوله مهمی در توسعه و رشد و شکوفایی جوامع بشری و دستیابی آنها به مدارج بالا و نائل شدن به سطح زندگی مطلوب و ایده آل شناخته شده است. لذا طراحی سایت آموزشی برای عرضه آموزش های مختلف به مخاطبان خارج از شکل های سنتی آن مورد توجه قرار گرفته است.

طراحی وب سایت آموزشی

آموزشگاه ها در هر زمینه فعالیتی که باشند، از مهدکودک ها گرفته تا مدارس و دبیرستان ها و آموزش های دانشگاهی و همچنین آموزش های عالی و  تکمیلی، آموزشگاه های فنی و حرفه ای مانند آموزشگاه های آشپزی، مراکز ارایه دهنده آموزش های تعمیرات لوازم صوتی و تصویری یا تعمیرات خودرو و …. آموزشگاه های هنری و صدها طیف گسترده آموزشگاهی به حتم جهت معرفی کلاس ها، اساتید و امکانات و خدمات آموزشی خود نیاز به وبسایت دارند. طراحی وب سایت آموزشگاه بهترین راهکار است که می تواند معرف سوابق و فعالیت ها و مزایای آموزشگاه در بین رقبا باشد. مخصوصا اینکه امروزه اکثر مردم بویژه افرادی که اهل علم اندوزی و آموزش هستند، برای تحقیق و کسب اطلاعات و در نهایت تصمیم گیری بیشتر از اینترنت و جستجوهای اینترنتی استفاده می نمایند. بنابراین وبسایت آموزشگاهی که بصورت حرفه ای و مطلوب طراحی و مدیریت شده باشد و علی الخصوص در نتایج جستجوی کاربران در گوگل جایگاه مناسبی یافته باشد، می تواند نقش بسزایی در جذب مشتریان آموزشگاه ایفا کند.

علاوه بر جذب مشتریان جدید، طراحی سایت آموزشگاه باید آنگونه سیستماتیک باشد که متعلمان و فراگیران کنونی آموزشگاه و حتی فارغ التحصیلان آن نیز همچنان بتوانند از طریق وب سایت با آموزشگاه در ارتباط و تعامل باشند و از محتوا و امکانات آن استفاده نمایند.

با در نظر گیری مطالب فوق مجموعه ای از ساخت و طراحی سایت همچون: طراحی سایت آموزش آنلاین، طراحی سایت مدارس، طراحی سایت دانشگاه، طراحی سایت آموزشگاه های فنی و حرفه ای، طراحی سایت مراکز علمی جزو مقوله ساخت و اجرای طراحی سایت آموزشی محسوب می گردند.

سایت آموزشگاه های زبان

قابلیت ها و امکانات طراحی سایت آموزشگاهی

یک وب سایت آموزشگاهی که برای معرفی خدمات و پتانسیل های موجود خود و همچنین ثبت نام آنلاین، برگزاری دوره های آموزشی و … صورت می گیرد بایستی مجهز به ابزارها و امکاناتی باشد تا اهداف خود را دنبال نماید، از جمله اینها عبارتند از:

۱ – تاریخچه آموزشگاه

پیشینه تاسیس آموزشگاه، رزومه و سطح آموزش ها و مهارت هایی که در آموزشگاه تعیلم داده می شود و نیز گواهینامه ها و مدارج کسب شده در این قسمت ذکر می شود.

۲ – طراحی صفحه اخبار

اخبار آموزشگاه و یا سایر اخبار مرتبط در حوزه آموزش به اطلاع مخاطبان می رسد.

۳- طراحی بخش دوره های آموزشی

دوره ها و کلاس های در حال برگزاری و دوره های آموزشی آتی و همچنین تفصیل دوره های آموزشی نظیر سرفصل مطالب دروس، اهمیت و ضرورت دوره، نتایج و دستاوردهای دوره های آموزشی از اهم موضوعاتی است که در این صفحه به آنها پرداخته می شود.

۴ – طراحی صفحه معرفی اساتید و مربیان

۵ – بخش شرایط ثبت نام

قوانین و شرایط و نحوه ثبت نام متقاضیان در اینجا بطور تفصیل توضیح داده می شود.

۶- برنامه زمان بندی کلاس ها

برنامه و جدول زمانی ایام و ساعات شروع و پایان کلاس ها و همچنین محل برگزاری در این قسمت درج می گردد.

۷ – طراحی سیستم ثبت نام

ثبت نام آنلاین در دوره های آموزشی فراهم شده که متقاضی پس از مطالعه شرایط ثبت نام و راهنمای ثبت نام با انتخاب واحدهای درسی یا آموزشی مورد نظر نسبت به پرداخت صورتحاسب از طریق درگاه بانکی موجود بر روی سایت اقدام می کند.

۸ – معرفی کتاب ها و جزوات آموزشی

اطلاع رسانی و شناساندن کتب و منابع کمک آموزشی و جزوات مورد استفاده در آموزشگاه و همچنین قسمت فروش کتاب ها و جزوات و سایر وسایل کمک آموزشی از امکانات کاربردی وب سایت آموزشگاه می باشد.

۹ – طراحی قسمت صدور مدارک

این بخش برای کارت آزمون، صدور کارنامه و اعلام نتایج و … در نظر گرفته شده است.

۱۰ – طراحی صفحه ویدیوهای آموزشی

ارایه فیلم های آموزشی، ویدئوها از بخش های مهم و نکات کلیدی دوره های آموزشی گنجینه وب سایت آموزشگاهی می باشد.

۱۱ – ساخت گالری

تصاویری از امکانات  فعالیت های مختلف آموزشگاه مانند برگزاری همایش، سخنرانی، کلاس های متداول و ….

۱۲ – طراحی انجمن گفتگو

این انجمن برای تبادل نظر و گفتگوی آنلاین یا آفلاین و تعامل فراگیران آموزشگاه با همدیگر و پرسش و پاسخ فراگیران و اساتید در ساختار طراحی سایت آموزشی گنجانده شده است.

۱۳ – طراحی صفحه نظرات

امکان درج نظرات فراگیران و کاربران در مورد آموزشگاه و دوره های آموزشی، اساتید و انتقادات و پیشنهادات آنها جهت تسری بهبود کیفیت آموزش ها از کاربردهای این صفحه است.

۱۴ – امکانات دیگر

بخش بانک سوالات، دانلود پاورپوینت، منوآل و راهنماها از دیگر امکاناتی است که می توان در سایت آموزشگاه آنها را پیاده سازی کرد.

طراحی سایت آموزشی عامل موفقیت کاربرانمعیارهای پیام آوا برای طراحی سایت آموزشی

اولین معیار پیام آوا اینست که  قالب وب سایت و گرافیک آن با توجه به موضوع آن باید به شکلی صحیح و حرفه ای کار شود. مخاطبین و بازدیدکنندگان سایت آموزشی بایستی مطالب را بطور واضح در سایت مشاهده نمایند. یک وب سایت ضعیف و معمولی می تواند به آسانی کاربران را فراری دهد. پس طراحی سایت آموزشی باید به درستی و رعایت اصول سایت های آموزشی انجام گیرد تا کاربرانی که وارد سایت شده اند شیفته و جذب آن شوند.

معیار بعدی پیام آوا توجه به این نکته است که در صورت عدم وجود مخاطب برای یک وب سایت آموزشی، برای گردآوری مخاطبان به شکل هدفمند و جامع ، لازمه اش این است که سایت آموزشگاهی، قدرتمند در موتور جستجوگر گوگل ظاهر شود. در صورتی که وب سایت بتواند در کلمات کلیدی و هدف خود در نتایج گوگل رتبه ی بالایی کسب کند، می تواند به نتیجه ی خود به سهولت و بدون کمترین هزینه ای برسد. این کار با داشتن وب سایت حرفه ای و طراحی بر اساس سئو و موتورهای جستجوگر و تکنیک های اجرایی سئو توسط طراحان حرفه ای پیام آوا امکان پذیر است. بارزترین تخصص شرکت طراحی سایت پیام آوا، طراحی سایت بر مبنای جدیدترین الگوریتم های گوگل می باشد.

طراحی سایت ا نتشارات

بازار کتاب دنیای شلوغ و پُر چالشی است و در این شلوغ بازار هر ناشری با طراحی سایت انتشارات مختص خود می تواند به بخشی از این نابسامانی ها خاتمه دهد.برایتان ممکن است اتفاق افتاده باشد که به دنبال یک کتابی بگردید و پس از صرف زمان و هزینه های زیاد آنرا بدست آورید و شاید گاهی هم از یافتن آن نا امید گردید. مژده ما به کتابدوستان، مولفان و پژوهشگران، دانشجویان و دانش پژوهان اینست که طراحی وب سایت انتشارات اغلب مشکلات مربوط در حوزه کتاب و نشر را از میان می برد.

چرا طراحی وب سایت انتشارات ؟

از آنجایی که امروزه بکارگیری گوشی های اندروید و هوشمند در بین آحاد جامعه رواج و محبوبیت یافته و دسترسی بی وقفه و راحت  به اینترنت  برای عموم از این طریق میسر شده است لذا رغبت مردم برای مطالعه نسخه های الکترونیکی کُتب و مطالعه آنها بر روی گوشی، لب تاپ یا تبلت بیشتر شده است؛ هر چند که کتاب های چاپی کاغذی نیز همچنان مشتریان خاص خود را دارند.

با توجه به آنچه ذکر شد طراحی وب سایت انتشارات برای تحت پوشش قرار دادن طیف وسیعی از مخاطبان و مشتریان که هر کدام سلیقه مختص خود را دارند برای رونق بخشیدن به کسب و کار ناشران و همینگونه ارایه خدمات بصورت آسان و سریع به مشتریان راهگشا می باشد.

طراحی سایت انشتارات میتواند به رشد فروش انتشاراتیها کمک کندسودمندی و فواید طراحی وب سایت انتشارات

مهمترین اصل برای یک ناشر شناساندن و اطلاع رسانی در مورد کتاب های تازه منتشر شده، کُتب در دست انتشار و کتاب های پُر فروش می باشد. ارایه این خیل عظیم اطلاعات برای جذب وسیع مخاطبان، فضا و عرصه ی بیشتر و نامحدودی را می طلبد که فضای اینترنت این امکان را در اختیار ناشران قرار می دهد. بدین سبب داشتن یک وب سایت انتشارات مهمترین اولویت برای ناشران می باشد.

طراحی سایت انتشارات موجب می گردد که مخاطبان براحتی کتاب مورد نظر خود را در سریع ترین زمان ممکن یافته و نسبت به خرید آنلاین آن اقدام نمایند و رونق فعالیت ناشران و مولفان نیز فراهم گردد؛ بدین منوال بدلیل اینکه اینترنت براحتی در دسترس همگان می باشد، طراحی وب سایت انتشاراتی موجب ترغیب و گرایش آحاد جامعه به فرهنگ کتابخوانی شده و کار نویسندگان و ناشران به تعالی می گراید.

بخش های مختلف طراحی سایت انتشارات

از مهمترین قسمت های مختلف طراحی وب سایت انتشارات بطور کلی سرویس های زیر را بیان می کنیم :

۱ – طراحی صفحه رزومه برای معرفی سوابق کاری و فعالیتی ناشر

۲ – طراحی قسمت تماس با ما

۲- طراحی صفحه عضویت کاربران

۳ – طراحی صفحه فروش اینترنتی که کاربر بعد از عضو شدن در سایت و سفارش کتاب مورد نظر خود و پرداخت مبلغ آن، کتاب از طریق پست به آدرس وی ارسال می گردد.

۴ – طراحی صفحه فروش آنلاین کُتب، کاربر پس از انتخاب و واریز مبلغ از طریق درگاه اینترنتی موجود بر روی سایت و یا پرداخت حق اشتراک بصورت ماهیانه، سالانه و … لینک دانلود کتاب بصورت فایل پی دی اف برای وی فعال می شود.

۵ – طراحی صفحه اخبار مربوط به بازار کتاب

۶- طراحی صفحه مقالات مربوط به حوزه کتاب

۷ – طراحی بخش دسته بندی کتاب های منتشره توسط انتشارات در قالب های : درسی و کمک آموزشی، رمان و داستان، علمی، مذهبی و … با توجه به زمینه کاری ناشر. و معرفی هر کدام از کتاب ها که مشخصات شناسنامه ای کتاب از جمله پدید آورنده اثر یا مترجم، سال نشر، قطع و تعداد صفحات به همراه تصویر روی جلد کتاب ذکر می گردد. همچنین در این قسمت شرح های دیگری نیز می توان ارایه داد مثلا خلاصه ای از کتاب، یا نکات بارز و قابل توجه کتاب.

۸- طراحی قسمت جستجو که مراجعان سایت از این سرویس جهت یافتن کتاب مورد نظر خود بر اساس موضوع، نویسنده یا … می توانند اقدام نمایند.

۹- طراحی سایت صفحه بیوگرافی برای ارایه زندگینامه نویسندگان و مولفان

۱۰- طراحی صفحه کتاب های پُر فروش

 ۱۱- طراحی صفحه کُتب نایاب

۱۲- طراحی بخش نظرات مخاطبان

۱۳- طراحی صفحه همکاری که در این بخش شرایط و نحوه همکاری نویسندگان و مترجمان با انتشارات شرح داده می شود.

برتری های پیام آوا برای طراحی سایت انتشارات

برخی از برتری های شرکت پیام آوا در زمینه طراحی سایت انتشارات را می توان چنین برشمرد:

گرافیک و دیزاین خاص مطابق با فضای حوزه کتاب، سرعت لود سریع صفحات، پیاده سازی سیستم جامع فروش اینترنتی و آنلاین کُتب، پیاده سازی سیستم های جستجوی پیشرفته در وب سایت های انتشاراتی، اجرا و پیاده سازی وب سایت برمبنای اصول بهینه سازی سایت.

طراحی وب سایت انتشارات علمی و فرهنگی، طراحی سایت انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از جمله پروژه های طراحی سایت انتشارات توسط شرکت پیام آوا می باشد.

طراحی سایت املاک


تصور اینکه در کمترین زمان ممکن خانه یا مغازه مورد نظرتان را برای اجاره یا خرید بدست آورید، خوشحال می کند؟و یا تصور اینکه شما بعنوان صاحب ملک، بتوانید در اسرع وقت مشتری برای ملک خود پیدا نمایید، خرسند می نماید؟ ما این تصور را به واقعیت تبدیل ساخته ایم با :

طراحی سایت املاک

طراحی سایت مشاوره املاک و یا طراحی سایت املاک از جنبه های مختلف مزایا و سودمندی های بیشماری دارد که در ادامه به آنها پرداخته خواهد شد.

ضرورت طراحی سایت املاک

چه بسیارند افرادی که در پی یافتن مکان مناسبی برای رهن و اجاره و یا خرید ملک، وقت و انرژی زیادی را برای جستجوهای حضوری تلف می نمایند و بعد از هفته ها آمد و رفت شاید بتوانند گزینه مطلوب و مورد نظر خود را پیدا کنند. با پیشرفت تکنولوژی های مبتنی بر وب و افزایش استفاده از فضای مجازی و دسترسی راحت عموم مردم به اینترنت، شیوه های سنتی بنگاه داری و مشاوره ملکی دیگر امری پیش پا افتاده به نظر می رسد! چرا که شیوه های نوین و راهکارهای جدید تحت وب، امکانات زیاد و فواید متعددی را پیش پای مستاجران، صاحبان ملک و مشاوران املاک قرار داده است.

مزایای طراحی سایت آژانس مسکن

طراحی سایت املاک به نیازهای مختلف افراد در زمینه املاک و مستغلات پاسخگوست. سریع ترین راه برای پیدا کردن خانه یا مغازه مورد نظر برای خرید، رهن یا اجاره؛ جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه و انرژی؛ امکان مشاهده و بررسی و مقایسه تمامی موارد مربوط به رهن و اجاره یا فروش واحدهای تجاری، مسکونی و … از دستاوردهای طراحی وب سایت املاک است.

همینگونه مزایای ذیل نیز از فواید طراحی سایت بنگاه املاک است:

  • درج و انتشار آگهی های مربوط به املاک و مستغلات در جراید و نشریات چاپی کاغذی هزینه های زیادی داشته و از عمر خیلی کوتاهی برخوردارند. ولی انعکاس همین آگهی ها و تبلیغات در وب سایت املاک علاوه بر اینکه ماندگار بوده و بصورت شبانه روزی در دسترس همگان است، هزینه های خیلی پایین و گاه رایگان دارند.
  • فرصت و امکان و فضای کافی برای شرح اطلاعات مبسوط در مورد هرکدام از ملک ها و ویژگی ها و محاسن هر ملک جهت ارایه به کاربران وجود دارد.

سرویس ها و خدمات طراحی وب سایت املاک

از بارزترین سرویس ها و امکاناتی که طراحی سایت املاک توسط شرکت طراحی سایت پیام آوا در اختیار کاربران و مشاوران ملکی قرار می دهد می توان موارد ذیل را نام برد:

در این بخش سوابق فعالیت بنگاه املاک بطور مشروح بیان می گردد.

۲ – طراحی صفحه ارتباط با ما

اطلاعات تماس با بنگاه املاک یا تعاونی مسکن در این صفحه قرار داده می شود.

۳ – طراحی صفحه اخبار و مقالات

مطالبی در زمینه نحوه انتخاب ملک، قوانین مربوط به قراردادها و معاملات ملکی، مزایده و اطلاعیه ها در این صفحه ذکر شده و در بازه های زمانی معین بروز رسانی می گردد.

۴ – ایجاد دسته بندی

ملک های مورد عرضه در سایت بر مبنای : رهن – خرید – فروش – اجاره – مشارکت در ساخت و ساز و یا بر اساس نوع ملک مانند : تجاری – زمین – اداری – کلنگی – آپارتمان – ویلا – واحد مسکونی شخصی – انباری – سوئیت و … طبقه بندی شده اند.

۵ – طراحی صفحه توضیحات و عکس ملک

شرح مبسوط مربوط به هر ملک همراه با عکس آن از نمای بیرونی و داخلی و فضاهای قسمت های مختلف ساختمان در این صفحه پیاده سازی می گردد. مواردی از قبیل: نوع ملک – آدرس ملک – نوع معامله – زیر بنا و متراژ – تعداد اتاق ها – تعداد طبقات – امکانات رفاهی مثل: درب اتوماتیک، آسانسور، حصارکشی، دیوارپوش، پارکت، پرده، کابینت، کرکره و .. وضعیت برق، تلفن، آب و گاز، عمر ساختمان، وضعیت ثبتی ملک و … در توضیحات مندرج می گردد.

۶ – طراحی صفحه جستجو

این قسمت از جمله مهمترین و کارآمدترین بخش های طراحی وب سایت املاک است که کاربر با وارد نمودن عنوان مورد جستجو ( مثل آپارتمان، واحد مسکونی شخصی و … ) و انتخاب محدوده یا شهر مورد نظر ( مانند تهران، اهواز و … ) و سپس انتخاب از بین گزینه های رهن، اجاره، فروش و … به موارد مورد نظر خود دسترسی یافته و مشاهده می نماید.

همچنین امکان جستجوی پیشرفته که دارای فیلدهای بیشتری است و براساس فاکتورهای دیگر مانند متراژ، قیمت و …. طراحی شده است نیز وجود دارد.

۷ – طراحی بخش نقشه

پس از جستجو و یافتن هر ملکی که مورد نظرتان است می توانید محدوده جغرافیایی آن را بر روی نقشه مشاهده کنید.

۸ – طراحی صفحه پیشنهاد ویژه

در این صفحه املاکی که با شرایط خوب و استثتنائی و یا با قیمت پایین تر نسبت به قیمت اصلی جهت فروش یا رهن قرار گرفته اند به نمایش در می آید.

۹ – طراحی بخش های تبلیغات

صاحبان ملک با پرداخت مبالغی به مدیر سایت، آگهی ملک و ساختمان آنها بصورت برجسته و ویژه در قالب های خاص تبلیغاتی در صفحه اول سایت یا دیگر قسمت های مختلف وب سایت به نمایش گزاشته می شود.

۱۰- طراحی صفحه محاسبات

در این قسمت محاسبه و برآورد مواردی همچون وام ملک بصورت آنلاین فراهم شده است.

طراحی بخش رزرو

برای تعیین وقت جهت انعقاد قرارداد در محل بنگاه یا برای مشاوره این بخش طراحی و پیاده سازی می گردد.

طراحی وب سایت  املاک با پیام آوا

شرکت طراحی سایت پیام آوا با توجه به خواسته های بنگاه داران املاک، سایتی حرفه ای و در خور فعالیت آنها احرا و پیاده سازی می نماید. ایجاد محیط مدیریت ساده و آسان که مدیر سایت بتواند اطلاعات موجود بر روی سایت را ویرایش کند و یا موارد جدیدی را به وب سایت خود اضافه نماید، همچنین بهینه سازی سایت بر اساس پارامترهای موتورهای جستجو مانند گوگل، از نکات برجسته در طراحی وب سایت تعاونی مسکن یا طراحی وب سایت مشاوران املاک است تا آنها بتوانند با ارایه خدمات سریع تر به موجران و صاحبان ملک بر رونق معاملاتشان بیفزایند.

طراحی سایت ارزان

در طراحی سایت ارزان قیمت، بایستی به این نکته توجه داشت که قیمت پایین، دلیل بر عدم کیفیت وب سایت و یا کمبود خدمات آن نیست. شرکت طراحی سایت پیام اوا با این نگرش، یکی از محورهای رویکردی خود را برای طراحی سایت ارزان قیمت بنا نهاده است. تا از این طریق بتواند طراحی سایت برای واحدهای صنفی و بنگاه های کوچک و کم درآمد را نیز با هزینه پایین و در عین حال با کیفیت قابل قبولی به انجام برساند.

طراحی سایت ارزان قیمت ، چرا و چگونه؟

از آنجایی که شرکت ها و فروشگاه ها جهت معرفی محصولات و یا خدمات خود در عرصه  اینترنت نیاز به داشتن یک وب سایت دارند حتی اشخاصی که می خواهند از یک سایت شخصی برخوردار باشند ولی توانایی هزینه کردن برای ساخت و طراحی سایت های حرفه ای و پیشرفته اختصاصی را ندارند لذا طراحی سایت ارزان قیمت بصورت پکیج ها یا بسته های آماده ارایه می گردد. از اینرو نصب وب سایت های آماده فارسی همچون: جوملا، وردپرس و وب سایت های مختلف اپن سورس برای این دسته از شرکت ها و افراد فراهم شده شده و مشتریان می توانند با پرداخت هزینه ناچیزی، صاحب یک وب سایت خوب شوند و خدمات یا محصولات خود را در دنیای مجازی ارایه دهند.

وب سایت وردپرس جوملاامکانات و ویژگی های طراحی وب سایت ارزان        

  • قیمت مناسب

هزینه راه اندازی وب سایت ارزان با توجه به هزینه های رایج سایت های حرفه ای و گرانقیمت، بسیار مقرون به صرفه بوده و به شما این امکان را می دهد تا در زمان اندکی وب سایت خود را راه اندازی کنید. بر روی همه بسته ها هاست با حجم محدود و دامنه با پسوند .ir بصورت یکساله رایگان ارایه می گردد. دامنه به نام صاحب وب سایت ثبت شده و اطلاعلات ورود به کنترل پانل دامنه و هاست در اختیار وی قرار می گیرد.

– ورود اطلاعات صفحات سایت

ورود محتوای اولیه تا چندین مورد بر روی سایت به صورت رایگان انجام می شود. پس از تحویل سایت و پنل مدیریت، امکان ایجاد و مدیریت صفحات سایت توسط مدیر سایت با استفاده از پانل کاربری سایت به راحتی قابل انجام خواهد بود.

  • قالب های متنوع و زیبا

صاحب سایت این امکان را دارد که با توجه به سلیقه خود قالب ظاهری وب سایت را از بین قالب های متنوع موجود انتخاب کند. همه قالب ها بر روی اکثر مرورگرها بهینه شده و در حالت مناسب و سریع ترین زمان ممکن لود می شوند.

  • آموزش های ویدئویی به زبان فارسی

آموزش های کامل و جامع به زبان فارسی به مدیر سایت این امکان را می دهد تا  بدون نیاز به داشتن اطلاعات تخصصی در مورد طراحی سایت، با ورود به بخش مدیریت سایت از طریق هر کامپیوتر متصل به اینترنت نسبت به افزودن محتوای جدید و یا ایجاد تغییرات و ویرایش در اطلاعات قبلی در سایت خود اقدام نماید.

  • پشتیبانی آنلاین

این امکان فراهم شده تا در صورت مواجه با هرگونه مشکلی در حین کار با بخش مدیریت سایت و یا کنترل پانل هاست، از طریق بخش پشتیبانی سایت مشکلات خود را مطرح نموده تا نسبت به رفع آنها اقدام گردد.

  • آماده سازی سریع وب سایت

دامنه و هاست وب سایت یکروز پس از سفارش بسته فعال شده و ایمیل های وب سایت نیز قابل استفاده خواهند بود. برای نصب قالب و ایجاد صفحات و ورود محتوا بر اساس اطلاعات ارسالی کارفرما در اسرع وقت انجام می گیرد.

  • آرشیو عکس طبقه بندی شده

با دسترسی به گالری تصاویر با کیفیت، شما می توانید عکس های مد نظر و لازم خود را انتخاب نموده و حتی در صورت نیاز آنها را در نرم افزارهایی مانند فتوشاپ تغییر داده و در وب سایت خود قرار داده و استفاده نمایید.

webdesign wordpress joomlaشرکت پیام آوا ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ارزان

همانگونه که در ابتدا ذکر گردید شرکت پیام آوا در رده های مختلف قیمتی طراحی وب سایت را تنظیم نموده تا هر شرکت و قشری بتواند با توجه به بودجه خود از خدمات طراحی سایت توسط پیام آوا بهره مند شده و برای خود صاحب وب سایتی گردد. از اینرو بسته ها و قالب های آماده ای جهت طراحی سایت ارزان قیمت مهیا شده است تا شرکت ها یا افرادی که تمایل به استفاده از آنها را دارند نیز بتوانند با دارا بودن وب سایتی برای خود در دنیای اینترنت حضور بیابند و برخی از این بسته های آماده نیز بنا به نیاز و درخواست مشتری قابلیت توسعه و ایجاد تغییرات را دارند.

ارائه و اجرای طراحی سایت های شکیل و زیبا و کاربرپسند و با کمترین هزینه که دارای امکانات کارآمد مناسبی بوده یکی از تخصص های شرکت طراحی سایت پیام آوا می باشد و از این طریق حضور کسب و کارهای کوچک را در دنیای اینترنت همانند بنگاه های تجاری و صنعتی بزرگ فراهم می آورد.

طراح سایت پوشاک

طراحی سایت پوشاک و البسه نیز همگام با حضور سایر کسب و کارها در عرصه اینترنت صورت می گیرد. بدیهی است اغلب حرفه ها و صنایع برای معرفی خود و محصولات و خدماتشان به سوی فضای مجازی و اینترنتی روی آورده اند. چرا که فضای گسترده اینترنت دسترسی سریع و راحت و کم هزینه را جهت معرفی کالاها و خدمات برای مخاطبان فراهم می آورد.

اهمیت طراحی سایت پوشاک

با توجه به تولید و عرضه انبوه انواع لباس همچنین کیف و کفش و تنوع بسیار زیاد در دنیای مد و حضور برندهای مختلف در بازار و رقابت شدید و تنگاتنگ در این عرصه، نیاز تولیدکنندگان و فروشندگان به استفاده از راه های جدید و جذاب برای بازاریابی و فروش محصولات خود و پیشی گرفتن از رقبا بیش از پیش نمایان می گردد. فعالیت هزاران برند در زمینه پوشاک، کیف و کفش و نیز حضور و فعالیت صدها برند ایرانی در زمینه های مذکور دلیلی بر این مدعاست. از اینرو طراحی سایت پوشاک، طراحی  سایت کیف و کفش و یا طراحی سایت بوتیک در تبلیغ و معرفی مدل های مختلف البسه، کیف و کفش بصورت همه جانبه نقش بسزایی دارد.

طراحی وب پوشاکطراحی سایت پوشاک برای چه حرفه هایی مناسب است؟

طراحی سایت پوشاک برای تولیدکنندگان لباس های مردانه / زنانه / بچه گانه ، بنکداران ، عمده فروشان و یا خرده فروشان لباس ، فروشگاه سیسمونی ، صادرکنندگان و واردکنندگان پوشاک و بوتیک ها مناسب بوده و طراحی اینگونه سایت ها از جمله طراحی سایت البسه و پوشاک ، طراحی سایت کیف و کفش ، طراحی سایت مد و مدلینیگ همگام با آخرین تکنولوژی های روز دنیا و بهره گیری از دستاوردهای نوین فضای وب توسط پیام آوا انجام می شود.

امکانات و سرویس های طراحی سایت لباس

از جمله امکانات طراحی سایت لباس می توان موارد زیر را برشمرد که این موارد تنها بخشی از سرویس های طراحی وب سایت لباس می باشد :

۱ – طراحی صفحه درباره ما

۲ – طراحی صفحه تماس با ما

۳ – طراحی صفحه معرفی و سوابق فعالیتی واحد تولیدی یا فروشگاه

۴ – طراحی بخش محصولات و دسته بندی آنها

۵ – طراحی سیستم فروش آنلاین

۶ – طراحی پنل ارایه کد تخفیف

۷ – طراحی صفحه نمایش ویژگی های هر کدام از محصولات به همراه عکس و تصاویر آنها با ذکر مشخصاتی مانند: سایز، برند، رنگ بندی، جنس الیاف های بکار رفته و …

۸ – طراحی قسمت فروش ویژه به هنگام حراج محصولات

۸ – طراحی بخش پر فروش ها

۹ – طراحی قسمت نمایندگان فروش

پیام آوا، طراح و مجری سایت های پوشاک حرفه ای و جذاب

پیام آوا با توجه به سلیقه شما که تولیدکننده یا فروشنده پوشاک و البسه هستید و با نیازسنجی و گردآوری خواسته های شما، طراحی سایت پوشاک یا فروشگاه اینترنتی پوشاک را با گرافیک اختصاصی و عالی و کاربر پسند اجرا کرده و با دیزاین تصاویر جذاب البسه، بهترین راهکارها را برای ارایه محصولات به مشتریانتان تدبیر نموده تا مشتریان بتوانند بهترین انتخاب را انجام دهند. این امر موجب می شود که آن مشتری دوباره در ایام آتی نیز به سایت شما مراجعه نماید.

طراحی وب سایت لباسایجاد محیط مدیریت ساده برای مدیر سایت این امکان را فراهم می کند که او بتواند براحتی نسبت به بروزرسانی سایت خود اقدام نموده و محصولات جدید را به همراه مشخصات آنها بر روی سایت جهت نمایش به کاربران و مشتریان بارگزاری نماید.

پیام آوا بر این مهم آگاه است که تعداد تولیدکنندگان و عرضه کنندگان پوشاک متعدد بوده و از اینرو اغلب آنها نیز ممکن است در فضای مجازی و اینترنت فعالیت داشته باشند، لذا شرکت طراحی سایت پیام آوا سایت پوشاک شما را به گونه ای اجرا می نماید که بر پایه اصول و تکنیک های بهینه سازی سایت (سئو) بنا نهاده شده تا به مرور زمان و فعالیتتان، وب سایت شما در رقابت با وب سایت همصنفان در رتبه های بالای گوگل قرار گرفته و در جستجوی نتایج کلمات مربوط به پوشاک که توسط کاربران انجام می گیرد ، سایت شما همیشه در معرض دید آنها بوده و از این طریق بر تعداد بازدیدکنندگان سایت افزوده گردد.

نکته مهمی که در طراحی اینگونه سایت ها مد نظر قرار گرفته شده سرعت بالای لود صفحات سایت می باشد، چرا که سرعت پایین لود صفحات موجب حوصله بَری کاربر شده و احتمال اینکه وب سایت را بزودی ترک نماید وجود دارد. لذا پیام آوا با بکارگیری سرورهای قدرتمند با پهنای باند زیاد، حذف موارد زاید از صفحات، استفاده از شبکه تحویل محتوا، رعایت استانداردها و فناوری آژاکس و نکات فنی دیگر افزایش سرعت لود صفحات سایت شما را فراهم می آورد.

طراحی سایت پزشکی


طراحی سایت پزشکی با توجه به خیل عظیم اطلاعات دارویی و درمانی و گسترش دانش پزشکی، شریانی حیاتی است. رشد و پیشرفت شاخه های مختلف پزشکی، دستاوردها و یافته های جدید و پیدایش تکنولوژی های نوین و تجهیزات پیشرفته در عرصه طبابت از یکسو و نیز افزایش تعداد بیماران به دلایل مختلف اعم از گسترش شهرنشینی، تغذیه نامناسب و … از سوی دیگر موجب شده است تا روند رسیدگی به بیماران شتاب بیشتری بگیرد و این امر دیگر با روش های سنتی گذشته میسر نمی گردد و راه های دیگری را می طلبد از جمله روش های نوین تحت وب و بکارگیری فضای مجازی و اینترنتی که با طراحی سایت پزشکی میتوانید این بستر شکوفا شود.

تیم وب سایت پزشکیطراحی سایت پزشکی روحی تازه در دنیای طبابت

طراحی سایت پزشکی و یا طراحی سایت مراکز درمانی موجب می گردد که پزشکان نه تنها نسبت به معرفی تخصص و رزومه خود و نیز ارایه مقالات علمی و یافته های جدید طبی بپردازند بلکه با قرارگیری سرویس های مختلف در طراحی وب سایت پزشکی ثمرات بیشماری نصیب بیماران و پزشکان خواهد گردید.

مهمترین مزایای طراحی سایت پزشکی

مراجعات حضوری بیماران به مطب پزشک یا درمانگاه ها نه تنها موجب اتلاف زمان و انرژی بیمار می گردد بلکه پیامدهای دیگری همچون افزایش ترافیک شهری، بروز اثرات منفی روحی و روانی بیمار در اثر منتظر شدن در اتاق انتظار و …. حادث می گردد.

اغلب موارد فوق با دسترسی آسان و سریع به یک وب سایت پزشک مربوطه، از میان خواهد رفت.

پزشکانی که به این باور رسیده اند دیگر زمان آن فرا رسیده تا شعبه مطب خود را در عرصه اینترنت نیز دایر نمایند به موفقیت های بیشتری دست یافته و چندین قدم از همکاران خود جلوتر هستند. چرا که آنان از طریق خدمات و سرویس های مختلف طراحی وب سایت پزشکی خود از جمله: تشکیل پرونده پزشکی الکترونیکی، نوبت دهی آنلاین و … هم بیماران و هم خود را از ظهور اثرات نامطلوب مراجعات حضوری رهانیده اند.

سرویس ها و خدمات طراحی سایت پزشکی

پیام آوا امکانات بیشماری را در طراحی سایت پزشکی با توجه به سلیقه و نیاز پزشکان در نظر گرفته و اجرا می نماید؛ برخی از مهمترین آنها عبارتند از :

۱ – رزومه

پزشک یا اطباء در بخش رزومه می توانند به معرفی درجه و تخصص و همچنین سوابق علمی و دانشگاهی خود، آثار علمی منتشره، راهکارهای درمانی  و مواردی از   این قبیل بپردازند.

۲- مقالات و اخبار پزشکی

جدیدترین اخبار مربوط به علم پزشکی و مقالات در این بخش به کاربران ارایه می گردد.

۳ – نوبت دهی آنلاین (رزروآسیون)

از جمله موارد مهم در طراحی سایت پزشکی، سرویس رزرو آسیون آنلاین می باشد. شرکت پیام آوا با اجرای سیستم جامع رزو آنلاین این امکان را در اختیار بیماران قرار می دهد تا از زمان های خالی و روزهای ویزیت مطلع شده و به آسانی و بدون مراجعه حضوری چه در محل کار باشند چه در خانه و یا هر جای دیگری، تنها با دسترسی به اینترنت بتوانند نسبت به گرفتن نوبت در روز و ساعتی که برایشان مقدور است اقدام نمایند.

۴ – تشکیل پرونده پزشکی الکترونیکی

اطلاعات فردی، سوابق بیماری، پروسه درمان و هر اطلاعات مروبطه دیگر در پرونده الکترونیکی بیمار ثبت می گردد و پزشک می تواند در هر لحظه به آن دسترسی داشته و در صورت لزوم آنرا به پزشک متخصص دیگری ارجاع دهد.

۵ – پرسش و پاسخ های متداول

در این قسمت مراجعان به سایت پزشکی سوالات عمومی خود از جمله خدمات بیمه ای و بیمه های طرف قرارداد پزشک و … را مطرح ساخته و پزشک مربوطه به آنها پاسخ می دهد.

۶- سامانه تست آنلاین بیماری

پرسشنامه الکترونیکی در این بخش تعبیه شده است که کاربر جواب پرسش ها و علایم بیماری که به آن مشکوک است را وارد نموده و بصورت هوشمند نتیجه تست بر روی مانیتور برای کاربر قابل مشاهده است. سامانه تست بیماری در طراحی سایت مراکز درمانی و درمانگاه ها بیشتر کاربرد دارد.

۷ – گالری تصاویر و ویدئو

امکانات، خدمات و تجهیزات موجود در مطب و یا درمانگاه و بیمارستان با زبان تصویر و فیلم به مراجعان نمایش داده می شود. ویدئو و عکس در طراحی سایت آزمایشگاه اهمیت زیادتری دارد.

۸- امکان اشتراک گذاری

در طراحی سایت پزشکی قابلیت به اشترک گذاشتن مطالب و محتوای سایت در شبکه های اجتماعی فراهم شده است.

پیام آوا، طراح و مجری وب سایت های پزشکی، بیمارستانی و آزمایشگاهی

شرکت طراحی سایت پیام آوا، با توجه به نیاز و سلیقه شما پزشک محترم و اینکه می خواهید چه سرویس هایی در اختیار بیماران و مراجعان خود قرار دهید، طراحی وب سایت شما را بطور کارآمدی اجرا نموده و همینگونه اصول و تکنیک های سئو در طراحی سایت پزشکی لحاظ می گردد به گونه ای که کاربران با جستجوی کلماتی همچون بهترین پزشک، متخصص جراحی، پزشک عمومی و در کل کلمات کلیدی مرتبط با تخصصتان به سایت شما رهنمون خواهند شد.

طراحی سایت درمانگاه، طراحی سایت آزمایشگاه طبی، طراحی سایت بیمارستانی و مراکز درمانی، طراحی سایت تجهیزات پزشکی از دیگر موضوعاتی است که پیام آوا در طراحی و اجرای آنها تبحر و تجربه متمادی دارد.

بطور نمونه از وب سایت های طراحی شده توسط پیام آوا در زمینه پزشکی می توان به سایت های : دکتر حامد باطنی، دکتر مجید کاظمی، دکتر سینا حافظی، دکتر آتوسا ضیغمی، دکتر رضا جباری، دکتر حسین روازاده، دکتر حسین دستغیب، سایت تجهیزات پزشکی درمان کالا، وب سایت درمانکده (نوبت دهی مطب پزشکان و دندانپزشکان) ، سایت بانک پزشکان،  و … اشاره نمود.

درخواست مشاوره طراحی سایت پزشکی
CAPTCHA

طراحی سایت بیمه


طراحی سایت بیمه و همچنین طراحی وب سایت کارگزاری های بیمه از دیدگاه اینکه در دهه های اخیر رقابت در صنعت بیمه، یکی از تنگاتنگ ترین رقابت ها محسوب می گردد، حائز اهمیت است.

لزوم طراحی سایت بیمه

اغلب مردم از قوانین و تعریف بیمه های مختلف و ویژگی ها و کارکرد هرکدام و همچنین تفاوت بین انواع بیمه ها و کیفیت خدمات ارائه شده توسط شرکت های بیمه اطلاعی ندارند و حتی شاید ندانند بیمه ای را که در حال حاضر از آن استفاده می نمایند می توانند از نمایندگی دیگر بیمه غیر از نمایندگی یا شرکت بیمه فعلی با قیمتی ارزان تر و خدماتی بهتر تهیه نمایند.

در فضای رقابتی صنعت بیمه، داشتن وب سایت، می تواند اعتبار کارگزاری یا نمایندگی بیمه شما را نزد مشتریانتان بسیار افزایش دهد و باعث می شود که مشتریان بیشتر به شرکت شما اطمینان نمایند. همچنین طراحی سایت بیمه در برند سازی برای کارگزاری یا شرکت بیمه شما بسیار موثر است.

در ضمن داشتن وب سایت می تواند به عنوان پایگاهی برای انجام انواع تبلیغات ارزان قیمت اینترنتی همانند ایمیل مارکتینگ، دادن آگهی در سایت های تبلیغاتی اینترنتی، بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو مانند گوگل و… باشد.

وب سایت بیمه ویژگی های طراحی وب سایت کارگزاری بیمه و نمایندگی بیمه

سرویس های زیادی در طراحی وب سایت نمایندگی بیمه یا طراحی سایت کارگزاری بیمه می توان اجرا و پیاده سازی کرد. به اختصار برخی از آنها به شرح ذیل است:

۱- طراحی بخش معرفی کارگزاری یا نمایندگی بیمه به همراه رزومه و شرح سوابق فعالیتی.

۲ – ارایه پیشینه کارگزاری یا نمایندگی.

۳ – معرفی هیات مدیره و مدیران کارگزاری بیمه یا نمایندگی بیمه و سوابق کاری آنها.

۴ – معرفی چشم انداز و ماموریت نمایندگی یا کارگزاری بیمه.

۵ – طراحی صفحه اطلاعات تماس برای نمایش شماره تلفن و فکس واحد های مختلف کارگزاری یا نمایندگی (مانند واحد حسابداری، واحد فروش، واحد مشاوره، مدیران و …) برای تماس مشتری و همچنین امکان نمایش آدرس و نقشه کروکی آدرس شرکت.

۶ – معرفی دفاتر، شعبات و نمایندگی های شرکت.

۷ – ارایه مجموعه قوانین بیمه و تعریف انواع بیمه ها همراه با ویژگی ها و مشخصات دقیق آنها.

۸ – قابلیت دسته بندی بیمه ها مانند: بیمه عمر، بیمه حوادث، بیمه مسافرتی، بیمه تکمیلی، بیمه خدمات درمانی، بیمه مسئولیت، بیمه اموال، بیمه آتش سوزی، بیمه خودرو …

۹- صفحه و پرسش و پاسخ های متداول، در این صفحه سوالات عمومی در مورد بیمه که سوال اغلب افراد می تواند باشد به همراه جواب آنها درج شده است.

۱۰- فرم درخواست بیمه، در این فرم متقاضی با ورود اطلاعات خواسته شده نسبت به درخواست بیمه اقدام می کند.

۱۱- امکان خرید و پرداخت آنلاین هزینه های بیمه

۱۲- ماژول جستجو  جهت سرچ کردن از میان خدمات متنوع بر اساس نام، کد و کلید واژه توسط بازدید کنندگان.

۱۳ – امکان استفاده از منوها برای دسته بندی کردن خدمات بیمه ای و سایر خدمات و مطالب موجود در وب سایت، در جهت ایجاد دسترسی بهتر برای بازدید کنندگان.

۱۴ – تعرفه خدمات و نمایش درصد بیمه، حق بیمه و قیمت خدمات بیمه ای بصورت جدول.

۱۵- معرفی خدمات جدید بیمه ای شرکت به همراه ویژگی آنها .

۱۶-  معرفی سوابق پروژه های مختلف بیمه ای اجرا شده در ارگان ها و سازمان های مختلف همراه با عکس های واقعی.

۱۷ – امکان پرینت گرفتن از سوابق بیمه و اطلاعات خدمات بیمه ای توسط کاربران.

۱۸ – قابلیت ایمیل کردن و اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی مطالب مربوط به خدمات بیمه توسط کاربران.

۱۹ – ارایه مشاوره آنلاین بیمه ای.

۲۰ – درج راهنمای پرداخت خسارت جهت اطلاع رسانی به مشتریان.

۲۱ – قرار دادن فرم های پیشنهاد بیمه برای انواع بیمه در وب سایت.

۲۲- امکان دانلود فرم های پیشنهاد بیمه توسط بازدیدکنندگان.

۲۳- امکان دریافت اخبار بیمه ای، بصورت خودکار از سایت های معتبر بیمه با استفاده از ماژول Rss و نمایش آنها در وب سایت.

۲۴ – انتشار اخبار مربوط به صنعت بیمه در وب سایت توسط مدیر سایت.

۲۵- امکان درج اخبار اقتصادی در وب سایت توسط مدیر وب سایت.

۲۶ – امکان درج اطلاعیه ها، آخرین رویدادها و اخبار شرکت یا نمایندگی بیمه توسط مدیر سایت.

۲۷ –  سیستم  ثبت نام و عضوگیری آسان در وب سایت.

۲۸ – پنل ارسال پیامک انبوه و امکان ارسال  ایمیل های گروهی برای اعضای وب سایت در جهت اطلاع رسانی (بطور مثال برای اطلاع دادن تخفیفات طرح های جدید بیمه ای)

۲۹ –  امکان ایجاد نظر سنجی در زمینه های مختلف (مانند نظرسنجی در مورد کیفیت خدمات شرکت یا نمایندگی، نظر سنجی پیرامون یک طرح جدید بیمه ای و…)

۳۰ – معرفی شرکت ها و همکارانی که در ارتباط با مقوله بیمه هستند مانند: ارزیابان خسارت، وکلای بیمه، کارشناسان دادگستری، تعمیرگاه های خودرو و …

۳۱ – امکان ایجاد فرم های آنلاین برای ورود اطلاعات رزومه ای افراد در جهت جذب بازاریاب و یا پرسنل جدید در زمینه هایی که شرکت نیاز دارد.

۳۲ –  بخش مشتریان ما جهت نمایش لوگو یا نام تعدادی از مشتریان مهم و مشهور شرکت بیمه که در جهت اعتماد سازی برای مشتریان فعلی و آتی بسیار اهمیت دارد.

۳۳ – ایجاد صفحه مقالات که در این بخش مقالات تخصصی و فنی درباره موضوعات و بحث های بیمه ای درج می گردد.

۳۴ – امکان انجام نظر سنجی از خوانندگان مقالات برای سنجش کیفیت هر مقاله و نیز امکان نمایش تعداد دفعات بازدید هر مقاله تا زمان کنونی.

۳۵ – گالری تصاویر و آرشیو ویدئو برای نمایش عکس ها و  فیلم های مربوط به سمینار، همایش و یا گردهمایی هایی که درگذشته برگزار کرده اید.

۳۶ – قابلیت لینک گزاری آدرس وب سایت های مرتبط با موضوع فعالیت شرکت شما.

طراحی وب سایت بیمهمزایای طراحی سایت بیمه توسط پیام آوا

پیام آوا متخصص طراحی سایت بیمه، طراحی سایت شرکت های بیمه، طراحی سایت نمایندگی های بیمه و همچنین طراحی وب سایت کارشناسان بیمه، امکانات و سرویس های متعددی را برای اینگونه سایت ها اجرا و پیاده سازی می نماید تا کاربران و مشتریان شرکت ها و کارگزاری ها و نمایندگی های بیمه بتوانند براحتی از خدمات ارایه شده بهره مند گردند.

با توجه به رقابت فشرده بین فعالان صنعت بیمه، در عرصه وب سایت های بیمه نیز رقابت تنگاتنگ است لهذا پیام آوا سعی در جهت اینکه وب سایت بیمه شما در کلمات کلیدی مورد نظر و فعالیت شما در رتبه های بالای گوگل قرار بگیرد اهتمام ورزیده تا ورودی کاربران به سایت شما از طریق گوگل روز به روز افزایش یابد.

بطور نمونه طراحی سایت بیمه سامان از پروژه های انجام یافته پیام آوا می باشد.

طراحی سایت بازرگانی


طراحی سایت بازرگانی برای شرکت هایی که در زمینه تجارت و بازرگانی، امور صادرات و واردات فعالیت دارند بایستی در رئوس برنامه های کاری آنها مورد توجه قرار گیرد زیرا وب سایت برای اینگونه کمپانی ها به منزله شریانی حیاتی و ایجاد پل ارتباطی با مشتریان بازار داخلی و نیز راهی بدون مرز و و بدون محدودیت زمانی برای برای برقراری ارتباط و گسترش روابط اقتصادی و تعامل صنفی با بازار دیگر کشورها می باشد.وب سایت های بازرگانی و صادراتی

طراحی سایت بازرگانی بر اساس نوع و روند کاری شرکت پیاده سازی و اجرا می گردد.

علی الخصوص چند زبانه بودن وب سایت شرکت بازرگانی (یک یا چند زبان بین المللی دنیا) از موارد مهم در ساخت وب سایت های تجاری و طراحی سایت شرکت صادرات و واردات است. چون ویژگی برجسته طراحی سایت بازرگانی ملاک قرار دادن بازاریابی جهانی می باشد. منبع درآمد کمپانی های بازرگانی از طریق داد و ستد با مشتریان ساکن در نقاط مختلف جهان و از طریق صادرات و واردات محصولات تامین می گردد. از اینرو برای استمرار و قوّت گرفتن فعالیت شرکت های بازرگانی، بایستی طراحی وب سایت بازرگانی به گونه ای انجام گیرد که محدودیت های زمانی و مکانی را از میان برداشته و داد و ستد و معاملات برون مرزی و همینطور درون مرزی براحتی صورت گیرد.

هم اینک و بویژه در آینده خیلی نزدیک رقابت شرکت های بازرگانی در عرصه وب و فضای مجازی بطور شگفت آوری رو به فزونی خواهد گذاشت. لذا مدیران شرکت های تجاری با توجه به این مقوله و با آینده نگری از هم اکنون به فکر راه اندازی و تاسیس یک وب سایت اینترنتی برای خود باشند.هدف هایی در طراحی وب سایت بازرگانی، توسعه تجارت شما و یافتن مشتریان جدید در بازار کشورهای دیگر است.

از سرویس های مهم طراحی سایت بازرگاتی می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • طراحی صفحه معرفی یا درباره ما
  • طراحی صفحه محصولات به همراه طبقه بندی کالاها، توضیحات کامل و درج عکس کالاها با توجه به نوع فعالیت تجاری شما
  • طراحی صفحه ثبت سفارش
  • طراحی صفحه پرداخت آنلاین
  • طراحی پنل اختصاصی اس ام اس برای ارسال پیامک به مشتریان جهت اطلاع رسانی در خصوص کالاهای جدید و یا تخفیف ها و …
  • طراحی فرم ارتباط مشتریان با مدیر شرکت یا مدیران فروش
  • طراحی صفحه نظرسنجی

وب سایت صادراتی

شرکت طراحی سایت پیام آوا با گردآوری داده ها و اطلاعات در مورد نیازهای کسب و کار شما و با تکیه بر دانش و تجربه کارشناسان خود در زمینه ساخت و طراحی سایت شرکت های بازرگانی، اهتمام خود را بر این مبنا بنا نهاده که با ارایه سایتی در خور منزلت فعالیت شما بتواند به نیازها و خواسته های مشتریانتان پاسخگو باشد و وب سایت بازرگانی موفق و کاربردی را برای شما پیاده سازی و اجرا نماید.

سایت بازرگانی موفق، وب سایتی است که در موتورهای جستجو مانند گوگل از رتبه بالایی برخوردار باشد و بتواند بازدیدکنندگان بیشتری را به سوی خود هدایت نماید و همیشه توسط مشتریان بطور جهت دار و هدفمند دیده شود.

متخصصان پیام آوا با طراحی وب سایتی زیبا و گرافیکی، و نیز حرفه ای و استاندارد و چند زبانه و اجرای موازین بهینه سازی سایت و پیاده سازی سایت مطابق استانداردها به میزان چشمگیری رتبه سایت شما را در موتورهای جستجو افزایش می دهند.

همچنین پیام آوا طراحی سایت بازرگانی و تجاری را به شکل ریسپانسیو اجرا می نماید تا وب سایت بطور منسجم از طریق گوشی های همراه، تبلت و … براحتی قابل مشاهده و استفاده باشد.

پس طراحی وب سایت بازرگانی خود را به ما بسپارید تا در کلمات کلیدی و هدف مانند نام محصولات، نام تجاری و فعالیت خود در صفحات اول گوگل ظاهر شوید چرا که این امر باعث رشد و توسعه داد و ستد و افزایش تعداد مشتریانتان بطور فزاینده ای خواهد شد.

طراحی وب سایت های شرکت بازرگانی ایدرو – شرکت بازرگانی جهانگیر آریا – شرکت بازرگانی همگام خودرو – شرکت بازرگانی اسپید شاهد – شرکت پیام صادرات – شرکت بازرگانی دیدنگار از نمونه های متعدد طراحی و ساخت وب سایت برای کمپانی ها و شرکت های تجاری و بازرگانی توسط پیام آوا می باشد.

درخواست مشاوره طراحی سایت بازرگانی
CAPTCHA