طراحی سایت شرکتی,طراحی سایت خبری , طراحی وب سایت

طراحی سایت,طراحی وب سایت بر اساس اصول seo

طراحی سایت شرکتی,طراحی سایت خبری , طراحی وب سایت

طراحی سایت,طراحی وب سایت بر اساس اصول seo

طراحی وبسایت برای آموزشگاه

طراحی سایت آموزشگاه برای مراکز آموزش مانند مدارس غیر انتفاعی، آموزشگاه مهارت های فنی و حرفه ای، مدارس دولتی، آموزشگاه هنری، کلاس های تقویتی و کنکور، آموزشگاه آشپزی قابلیت اجرا و کاربرد دارد.

لزوم و اهمیت طراحی وب سایت آموزشگاهی

والدین و دانش آموزان و متقاضیان فراگیری مهارت های فنی و حرفه ای و یا هنری همواره جهت اینکه کدام آموزشگاه برتر و بهتر بوده و خدمات مطلوب تری را ارایه می نماید  از این جهت به اینترنت و جستجو در آن روی می آورند با توجه به تعدد مداری و مراکز آموزشی مختلف ، آموزشگاه هایی که از نظر خدمات و نیز برخورداری از مربیان و اساتید مجرب در سطح بالاتری باشند توجه اغلب کاربران را به خود معطوف خواهد نمود. با این تفاصیل، آموزشگاهی که از یک وب سایت جامع و با یک طراحی سایت حرفه ای ایجاد شده است و برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده باشد در اثر جستجوی کاربران در گوگل و یا سایر موتورهای جستجو خواهد توانست ببینندگان و مخاطبان زیادی را به خود جذب نموده و این کاربران بطور بالقوه مستعد تبدیل شدن به فراگیران و دانش آموزان آموزشگاه یا مدرسه شما خواهند بود.

امکانات طراحی سایت آموزشگاه

طراحی سایت آموزشگاه برای معرفی خدمات و ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در آموزشگاه و همچنین ثبت نام آنلاین و رزرو کلاس ها، صورت می گیرد. در برخی از وب سایت های آموزشگاهی نیز خدمات آموزشی بصورت آنلاین ارایه می گردد که به آن سایت آموزش آنلاین،(آموزش از راه دور) اطلاق می گردد. گفتنی است تمامی سایت های آموزشگاهی با توجه به نیاز و ضرورت می توانند از امکانات یک سایت آموزش آنلاین نیز برخوردار باشند. آیتم ها و  امکانات طراحی سایت آموزشگاه به شرح ذیل است:

educational institutions website

  • طراحی صفحه معرفی

تاریخچه تاسیس آموزشگاه، مربیان مجرب و سوابق آموزشی انواع آموزش ها و مهارت هایی که در آموزشگاه تعیلم داده می شود و نیز گواهینامه ها و استانداردهای کسب شده در این قسمت بیان می شود.

۲ – طراحی صفحه امکانات و خدمات

در طراحی سایت آموزشگاهی این بخش در نظر کاربران بسیار مهم است چرا که آنها بدنبال بهترین آموزشگاه از نظر برخورداری از امکانات و مربیان با تجربه هستند.

در این بخش امکاناتی همچون : آزمایشگاه، سالن و زمین ورزشی ، سالن مطالعه و کتابخانه، امکانات مشاوره تحصیلی، تجهیزات صوتی و تصویری موجود در آموزشگاه و … معرفی می گردند.

۳ – طراحی صفحه تماس

اطلاعات تماس مانند تلفن های آموزشگاه ، آدرس و نیز فرم ارتباط آنلاین در این صفجه به نمایش در می آید.

۴- طراحی صفحه اخبار

اخبار مرتبط به حوزه آموزش و پرورش و همچنین اطلاعیه های مربوط به آموزشگاه در این صفحه درج می گردد.

  • دوره های آموزشی

اعلام برنامه ها و دوره های آموزشی در حال برگزاری و یا دوره های آموزشی ترم های بعدی با جدول زمانبندی و نسخه قابل پرینت از امکانات این آیتم است.

  • طراحی صفحه شرایط و قوانین

شرایط و ضوابط ثبت نام، مدارک لازم و همچنین مقررارت مربوط به آموزشگاه در این صفحه به نظر کاربران می رسد.

۷-     طراحی بخش ثبت نام

متقاضیان پس از مطالعه شرایط ثبت نام و پذیرفتن قوانین، از طریق فرم آنلاین مشخصات خود را تکمیل نموده و با آپلود مدارک خود در این بخش، نسبت به انتخاب دوره آموزشی مورد نظر خود اقدام نموده و هزینه مربوطه  را از طریق درگاه پرداخت الکترونیک موجود روی سایت واریز می کنند.

۸-     کتابخانه دیجیتال

کتاب ها و جزوات آموزشی و کمک آموزشی مورد تدریس و سرفصل هر کدام در این بخش معرفی می گردد و قابل ارایه است.

۹- آزمون انلاین

قابلیت برگزاری آزمون ها بصورت آنلاین و اعلام نتیجه آزمون از طریق سایت از دیگر امکانات طراحی سایت آموزشگاه است.

۱۰- طراحی صفحه مشاوره

دانش آموزان یا فراگیران در صورت داشتن سوال یا نیاز به مشاوره، پرسش خود را در این قسمت مطرح نموده و مشاور یا مسئول مربوطه آموزشگاه به آنها جواب می دهد.

۱۱- طراحی بخش بانک سوالات

مجموعه سوالات ادوار گذشته در اینجا بصورت طبقه بندی شده آرشیو شده و قابل دسترسی است.

۱۲- طراحی وب سایت بخش فروشگاه

کتب، بسته های آموزشی و سایر وسایل کمک آموزشی و دیگر فایل های مربوطه در این قسمت بصورت آنلاین قابل فروش است.

۱۳- طراحی پنل صدور

طراحی وب سایت اموزشگاهیاعلام نتیجه و ارایه کارنامه اکترونیک و صدور کارت آزمون و … از این بخش قابل انجام است.

۱۴- طراحی مخزن ویدئو

ویدئوهای آموزشی مربوطه جهت فراگیران بصورت مستقیم یا از طریق دانلود قابل مشاهده و استفاده است.

۱۵- گالری

تصاویر از نمای امکانات و بخش های مختلف آموزشگاه در گالری قرار می گیرد.

۱۶- طراحی بخش نظرات

در صورتی که فراگیران نسبت به مسئولان و مربیان آموزشگاه و یا کیفیت دوره های آموزشی، نظرات و انتقاداتی داشته باشند در این بخش مطرح می سازند.

مزایای پیام آوا در طراحی سایت آموزشگاه ها

طراحی سایت حرفه ای برای آموزشگاه و با معیارهای استاندارد و ریسپانسیو (واکنشگرا) از الویت های پیام آوا در پیاده سازی اینگونه وب سایت ها می باشد. چرا که امروزه اغلب کاربران از طریق گوشی اندروید یا تبلت به مشاهده وب سایت ها می پردازند و مزیت واکنشگرا بودن این امکان را می دهد که وب سایت آموزشگاهی در صفحات نمایشگر دستگاه های مختلف بدون هیچگونه تغییر در سایز و شکا قابل نمایش و استفاده کاربران باشد.

بهینه سازی سایت آموزشگاه و مدارس برای موتورهای جستجوگر مانند گوگل از دیگر مزایای پیام آوا در طراحی سایت مراکز آموزشی است. با انجام فرایند بهینه سازی جایگاه وب سایت شما در موتورهای جستجو ارتقا یافته و به اصطلاح همیشه جلوی چشم خواهد بود. مدیران و مسئولان آموزشگاه ها و مدارس می توانند برای کسب مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.