طراحی سایت شرکتی,طراحی سایت خبری , طراحی وب سایت

طراحی سایت,طراحی وب سایت بر اساس اصول seo

طراحی سایت شرکتی,طراحی سایت خبری , طراحی وب سایت

طراحی سایت,طراحی وب سایت بر اساس اصول seo

création de sites web Fleuriste

طراحی سایت گلفروشی ، گل و گیاه همواره مورد توجه بشر بوده و در زندگی ماشینی امروز و وجود فضاهای کوچک آپارتمانی برای انس و نزدیکی با طبیعت، بسیاری از افراد گل های مورد علاقه خود را در محل کار یا خانه نگهداری می کنند. همچنین گل اغلب برای تزئین ماشین عروس، مراسم عروسی یا ترحیم ، هدیه دادن،  خواستگاری، تزئین محیط و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی سایت گلفروشی امکانی را برای علاقمندان و عاشقان گل و گیاه فراهم می آورد تا با گونه های مختلف گیاهی هر چه بیشتر آشنا شده و بتوانند با توجه به شرایط خود و از روی آگاهی دست به انتخاب و خرید گل یا گیاه بزنند.

جوانب طراحی سایت گلفروشی

طراحی وب سایت گلفروشی و طراحی سایت گلخانه می تواند تجربه جالبی برای فعالان حرفه گلفروشی و پرورش دهندگان گل و گیاه باشد و همینطور موجب گسترش کسب و پیشه آنان و نیز افزایش دامنه مشتریان از اقصی نقاط شهر گردد.

طراحی سایت گلفروشیسلایق افراد در انتخاب گل و همچنین تزئین متفاوت بوده و هرکس سلیقه منحصربفردی در این زمینه دارد و دوست دارد خانه یا محل کار یا مراسمات خود را مطابق میل و سلیقه خود بیآراید. از اینرو حرفه گل آرایی و گلفروشی می طلبد که با سلایق مختلف و ظرایف این کار آشنا بوده و بتواند مدل های متنوع را در این ارتباط به مشتریان ارایه دهد. داشتن یک وب سایت گلفروشی یا طراحی سایت گل آرایی و این امکان را می دهد که بتوانید مجموعه ای از روش ها و مدل های مختلف تزئین بوسیله گل و همچنین گونه های مختلف گیاهی را به نمایش بگذارید.

امکانات طراحی سایت گلفروشی

  • طراحی صفحه درباره ما

در این صفحه معرفی کامل فروشگاه یا گلخانه بهمراه مهارت ها و توانایی های شما ، مزایا نسبت به همصنفان، سوابق فعالیت درج می گردد.

  • طراحی قسمت دسته بندی گل ها

انواع گل ها در دو دسته بندی کلی گلهای طبیعی و مصنوعی که هر کدام دارای زیرمجموعه های متعدد است به همراه تصاویر و معرفی هر گل در این قسمت پیاده سازی می گردد.

  • طراحی بخش پکیج تزئین

نمایش پکیج‌ های مختلف از مدل های مختلف گل آرایی ، تزئین ، دسته گل ، سبد گل و …  بصورت گالری تصویری

  • طراحی بخش نمونه کارها

نمونه کارهای انجام یافته در مورد تزئین و گل آرایی مراسم های جشن ، ماشین عروس، جشن تولد و … به همراه عکس های متنوع و توضیحات مربوطه در این بخش جای می گیرد.

  • طراحی صفحه تماس
  • اطلاعات تماس از جمله شماره تلفن ها، آدرس، نمایش موقعیت مکانی بر روی گوگل مپ در این صفحه به نمایش در می آید.
  • طراحی سیستم آنلاین فروش

امکان فروش آنلاین گل های مختلف و پکیج تزئینات با قابلیت ثبت سفارش و پرداخت از طریق  درگاه‌های پرداخت الکترونیکی نصب شده بر روی سایت میسّر است.

  • طراحی بخش راهنما
  • راهنمای نگهداری و آموزش های لازم در خصوص مراقبت از گونه های مختلف گیاهی و گلدان ها مانند میزان نور، رطوبت لازم، میزان آبدهی، کود مورد استفاده و … در این بخش ذکر می گردد.
  • قابلیت مشاوره آنلاین

به منظور ارتباط آنلاین کاربران با فروشگاه و مشاوره گیری قبل از خرید این امکان در طراحی سایت گلفروشی در نظر گرفته شده است.

  • طراحی بخش نظرات

دیدگاه مشتریان و کاربران و همچنین ثبت میزان رضایتمندی آنها از خدمات ارایه شده در این قسمت منعکس می گردد.

  • طراحی قسمت مقالات
  • مقالات علمی و آموزشی در زمینه فواید و اختصاصات هر گل، کاربرد آنها و مواردی از این قبیل در این قسمت پیاده سازی می گردد.
  • سایر امکانات

web design Flower buyطراحی سایت فروشگاهی,طراحی سایت شرکتی ,اشتراک گذاری محتوای سایت در شبکه های مجازی؛ امکان درج آخرین اطلاعیه‌ها و اخبار فروشگاه و محصولات جدید؛ مشاهده کاربران آنلاین؛ آمار بازدیدکنندگان؛ اتصال سایت به پیج شبکه های اجتماعی و ده ها امکان دیگر از سرویس های طراحی سایت گل و گیاه است.

طراحی سایت گلفروشی را پیام آوا تجربه کنید

طراحی زیبا و کاربرپسند متناسب با حس آرامش و دلپذیری که طبیعت و گلها به انسان می بخشد و متناسب با فصای گلخانه ؛ ایجاد سیستم مدیریت فارسی و کاربری آسان توسط مدیر سایت جهت بروزآوری و افزودن نمونه کارها و محتوای جدید ؛ پیاده سازی بر اساس سیستم ریسپانسیو به منظور نمایش بدون نقص و ایراد وبسایت در صفحات نمایشگر دستگاه های مختلف موبایل، تبلت، لب تاپ و … که ابعاد مختلفی دارند از ویژگی های طراحی سایت توسط پیام آوا است.

création de sites web d'art

طراحی سایت هنری جنبه های نمایش آثار خلاقانه آثار هنری، آموزش و یا فروش محصولات مرتبط با رشته های هنری را شامل می گردد و از اینرو طراحی سایت آموزشگاه هنری؛ طراحی سایت موسسه هنری، طراحی سایت موسیقی ؛ طراحی سایت عکاسی ، طراحی سایت سینما ؛ طراحی سایت گالری خوشنویسی؛ طراحی سایت نقاشی و … را می توان شکل دهی و پیاده سازی کرد.

چرا طراحی سایت هنری لازم است؟

“شهرت” برای یک هنرمند  یک هنرمند ممکن است فقط در منطقه محدود خود شناخته شده باشد لذا برای معرفی و عرضه آثار و خلاقیت و توانایی ها هنرمند در سرتاسر کشور و همینطور به جهانیان یک رسانه و ابزار کارآمدی لازم است. بی دغدغه ترین و کم هزینه ترین ابزار طراحی وب سایت هنری است. همچنین برای ارایه آموزش های مختلف هنری در باب مجسمه سازی ، بازیگری، موسیقی، نقاشی، خوشنویسی و کسب درآمد از این طریق راه اندازی وبسایت هنری در جذب هنرجویان و علاقنمدان بسیار موثر و راهگشاست.

طراحی و پیاده سازی سایت هنریهمچنین وب سایت هنری با دارا بودن قسمت فروش و یا فروشگاه اینترنتی می تواند دسترسی راحت آسان مخاطب را به محصولات و آثار هنری مورد علاقه خود فراهم سازد. از آنجایی که کسب درآمد در کنار انجام فعالیت‌های هنری برای هنرمندان طاقت فرسا و نیازمند صرف زمان بیشتر و هزینه زیادی می‌باشد، از همین رو طراحی سایت هنری اختصاصی امکانی را فراهم می آورد تا  تلاش و هزینه کمتر و نتیجه فوق‌العاده‌ای از کار خودتان بگیرید و در کنار خلق آثار هنری‌ به کسب درآمد بپردازید.

سرویس های طراحی سایت هنری

سایت هنری به فراخور مقوله هنری که به آن می پردازد می تواند بخش های مختلفی را داشته باشد. بطور کلی برخی از سرویس ها عبارتند :

  • طراحی صفحه بیوگرافی

معرفی و زندگینامه هنرمند یا هنرمندان و سوابق فعالیت آنها من جمله: مجموعه های منتشره، شرکت در نمایشگاه های جمعی و یا برگزاری نمایشگاه های انفرادی  در این صفحه درج می گردد.

  • طراحی بخش نمونه کارها

این بخش جزو مهمترین قسمتهای طراحی سایت هنری بوده و نمایش آثار در قالب گالری تصاویر بصورت طبقه بندی شده و به همراه ارایه توضیحات مبسوط درباره هر اثر امکانپذیر است. بطور مثال در طراحی سایت نقاشی نام اثر ، سبک، تکنیک و ابعاد هر تابلو ذکر می گردد.

  • طراحی صفحه وبلاگ

مقالات تخصصی مرتبط با هنری که موضوع سایت است، معرفی آثار مشهور جهان و … در این صفحه پیاده سازی می گردد.

  • طراحی سیستم فروشگاه

در سایت های هنری که قصد فروش آثار هنری وجود داشته باشد سیستم فروش آنلاین راه اندازی گردیده و مشتری با انتخاب محصول و پرداخت هزینه از طریق درگاه های بانکی متصل به سایت می تواند اثر مورد نظرش را خریداری نماید.

  • طراحی صفحه اخبار

رویدادهای هنری ، بازتاب همایش ها و جشنواره ها و نمایشگاه های هنری در این صفحه به نمایش در می آید.

  • طراحی صفحه ارتباط با ما

اطلاعات تماس و شماره های تلفن و آدرس و نیز فرم ارتباط آنلاین در این صفحه جای می گیرد.

  • دسترسی شبکه های اجتماعی

لینک کردن پیج صفحات اجتماعی نظیر اینستاگرام، توئیتر، فیسبوک، یوتیوب، لینکدین و … در وب سایت هنری برای دسترسی راحت تر کاربران

  • سایر امکانات

امکان نظرسنجی و نمایش دیدگاه مخاطبان ، المان های “پسندیدن” و “نپسندین” و رأی دهی به هر اثر، نمایش آثار برجسته، آثارپُر بازدید ، ایجاد سیستم باشگاه هواداری، اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی، ارسال خبرنامه، نمایش آمار بازدیدکنندگان از دیگر امکانات سایت هنری محسوب می گردد.

طراحی سایت هنری با پیام آوا

طراحی صرف سایت هنری به تنهایی کافی نمی باشد و برای اینکه سایت شما دیده شود بایستی بهینه سازی وبسایت برای داشتن رتبه بهتر و بالاتر در موتورهای جستجو مثل گوگل انجام گیرد. که شرکت پیام آوا با دانش و تخصص خود این خدمات را بنا به درخواست صاحب سایت انجام می دهد.

طراحی زیبا ، گرافیک بالا و جلوه های هنری ویژه و بهره گیری از سیستم فلش ، از دیگر مزایای پیام آوا در طراحی وب سایت های هنری است تا به اینگونه سایت ها رنگ و جلای هنری ببخشد و آنرا در نظر مخاطبان خوشایند سازد.

طراحی وب سایت هنریطراحی سایت حرفه ای ,طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت شرکتی و بکارگیری متدهای نوین طراحی سایت ؛ طراحی لوگو اختصاصی، سرعت لود سریع صفحات ؛ طراحی سایت بر پایه سیستم واکنشگرا (ریسپانسیو) به منظور نمایش بدون نقص و ایراد سایت در صفحات نمایشگر دستگاه های مختلف که دارای ابعاد متفاوتی می باشند؛ پیاده سازی پنل مدیریت فارسی و ساده جهت کاربری مدیر سایت برای بروزسانی، افزودن محتوای جدید و یا ویرایش محتوای قبلی سایت ، ایجاد گالری های مختلف هنری و اسلایدشوهای نمادین و جذاب از الویت های پیام آوا در ساخت سایت هنری می باشد.

طراحی وب سایت عینک فروشی

طراحی وب سایت عینک، سلامتی چشم و بینایی یکی از موهبت های الهی است. در اثر عوامل مختلفی مانند: شرایط محیط کاری، ناآگاهی و عدم مراقبت از چشمان و رعایت نکردن نکات بهداشتی ، کمبود ریزمغذی ها و ویتامین های مورد نیاز بافت های چشم در جیره غذایی، عوامل وراثتی؛ عیوب انکسازی و اپتیکی چشم موجب  بیماریها و نارسایی در عضو بینایی انسان می گردد، از جمله: آستیگماتیسم، دوربینی، آب مروارید، گلوکوم، بیماریهای قرنیه ، تنبلی چشم و غیره.

طراحی سایت و پیاده سازی عینک و عینک فروشیطراحی سایت عینک به منظور ارایه آموزشهای مراقبتی از چشمان، انتخاب عینک مناسب برای اختلالات بینایی و همچنین انتخاب عینک ایمنی مناسب جهت مشاغل مختلف ،  خرید آسان عینک مورد نظر و مواردی از این قبیل انجام می گیرد.

آیتم های طراحی سایت عینک

  • طراحی درباره فروشگاه

معرفی فروشگاه و محصولات مورد عرضه بطور کلی، سوابق علمی و گواهینامه های اخذ شده در صورت وجود در این قسمت نمایش داده می شود.

  • دسته بندی عینک ها

انواع عینک بر اساس کاربرد یا تعاریف علمی دیگر در این بخش دسته بندی گردیده و همراه با تصاویر مربوطه و توضیحات جامع هر محصول مانند شکل محدب و مقعر و یا  منشوری بودن آن، متریال عدسی، ضریب شکست نور، مورد استفاده، جنس فریم، میزان مقاومت و … ارایه می گردد. همچنین هر دسته می تواند زیردسته هایی نیز داشته باشد.از عناوین دسته بندی می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

عینک های آفتابی (با زیردسته هایی مثل: پلاریزه، فتوکرومیک، آفتابی با لنز زرد، آفتابی کودک، آفتابی با لنز سبز) ؛ عینک های طبی ؛ عینک های طبی – آفتابی؛ عینک های صنعتی و حفاظتی (در مشاغل مختلف مانند رادیولوژی، تراشکاری، جوشکاری و غیره برای محافظت از چشم در برابر اجسام خارجی و اشعه ها) ؛ عینک های سمعک دار(برای اشخاصی داری مشکل شنوایی) ؛ عینک های الکترونیکی(کاربردهای مختلف جهت نابینایان) ؛ عینک های ورزشی (در زیر دسته هایی مثل: تنیس، شنا، دوچرخه سواری، اسکی، کوهنوردی، غواصی، شکار، ماهیگیری و…)؛ عینکهای لوکس ؛ عینک های متفرقه

  • طراحی بخش بینایی ‌سنجی و خدمات دیگر

ارایه خدمات اپتومتری یا بینایی ‌سنجی در طراحی سایت عینک نیز یکی از مهمترین بخش ها محسوب می گردد. اپتومتری یکی از  مراحل معاینه کامل چشم بوده و شامل: سنجش حدت بینایی، ارزیابی دید دوچشمی، اخذ پیشینه بینایی، ارزیابی ریفرکشن،  تطابق و حرکات چشمی، غربالگری ، دید رنگ و ارزیابی داده‌ها می ‌باشد به عبارت دیگر اپتومتری بررسی دید و ساختارهای مربوط به آن برای کشف اختلالات بینایی و تجویز عدسی‌های مناسب یا دیگر وسایل کمک‌ کننده به بینایی یا تمرین‌ های چشمی برای جبران کاستیهای دید است.

راهنمای انتخاب لنز، عدسی و فریم مناسب نیز از خدمات قابل ارایه در طراحی وب سایت عینک می باشد.

  • طراحی بخش مقالات

مطالب علمی در مورد عینک ها، ساختمان فریم و اشکال آن، ساختمان دماغه، ساختمان دسته ها، ساختمان اندپیس، شیشه های فتوکرومیک ، انواع عینکها و کاربرد هر کدام و همچنین روش استفاده و نگهداری از عینک، معرفی برندهای عینک و نیز بیماریهای چشمی، اختلالات انکساری و اپتیکی، راه های مراقبت از چشم ها و حفظ سلامتی و راه های پیشگیری از بیماری ها در این بخش درج می گردد که اینگونه مطالب برای مخاطبان قابل توجه بوده و همچنین در افزایش بازدید سایت نیز موثر است.

نمایش لوگوی برندهای عینک که محصولات آنها در فروشگاه عرضه می گردد در این قسمت نمایش داده می شود.

  • طراحی بخش تازه ها یا اخبار

انعکس رویدادها در زمینه تکنولوژیهای جدید بکار رفته در ساخت عینک و همچنین یافته های علمی تازه در مورد چشم نیز از دیگر بخش های سایت است.

  • طراحی فروشگاه آنلاین

فروش آنلاین عینک های مختلف با نمایش قیمت، ویژگی ها و مشخصات عینک، نام تولیدکننده، امکان مقایسه، افزودن به سبد خرید و پرداخت وجه از طریق درگاه های الکترونیک متصل به سایت امکانپذیر می باشد.

  • آیتم تماس با فروشگاه

شماره های تلفن، آدرس فروشگاه، پست الکترونیک و نمایش موقعیت مکانی فروشگاه بر روی نقشه گوگل و همچنین فرم تماس آنلاین از موارد قابل ارایه در این آیتم است.

طراحی وب سایت عینک فروشی

  • موارد دیگری مثل نمایش آمار بازدیدکنندگان سایت، اتصال سایت به صفحات شبکه های اجتماعی مثل: توئیتر، اینستاگرام، آپارات، لینکدین و غیره، نوار جستجو، پشتیبانی آنلاین نیز در طراحی وب سایت عینک قابل پیاده سازی است.

ساخت وب سایت عینک فروشی با پیام آوا

پیام آوا با ذره بین تجربه خود با شناخت نیاز اصناف و مشاغل ، طراحی وبسایت برای آنها را بطور حرفه ای و کارآمد اجرا و طراحی می نماید و از همین گونه است ساخت وب سایت عینک که بصورت ریسپانسیو با قابلیت نمایش در دستگاه های مختلف مانند گوشی های همراه و تبلت؛ همچنین ارایه خدمات سئو برای افزایش رتبه سایت در کلمات کلیدی مورد جستجو توسط کاربران در گوگل مانند ” عینک آفتابی” ، “قیمت عینک”،

” عینک جوشکاری” ، ” عینک مطالعه” و …

همچنین طراحی سایت شرکتی,طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت حرفه ای پیام آوا با ایجاد پنل کاربری کاملا فارسی و امکان بروزرسانی و افزودن مدل های جدید عینک به سایت توسط مدیر فروشگاه موجبات استفاده راحت از آنرا فراهم نموده است.

اگر تمایل به کسب اطلاعات تکمیلی تر دارید با ما در تماس باشید.

طراحی وب سایت حیوانات

طراحی وب سایت حیوانات با وجود تنوع گونه های جانوری و موجودات زنده بسیار چشمگیر بوده و جاذبه های حیات وحش و توجه به آن مورد علاقه دوستداران طبیعت و اغلب مردم است. چه آنکه اکوسیستم های محافظت شده و مناطق شکار ممنوع، تالاب ها، ایجاد باغ وحش ها نمونه هایی از علاقمندی انسان به توده های حیوانی بوده و در راستای جلوگیری از انقراض گونه های کمیاب و همچنین انس و الفت بیشتر آدمی با موجودات دیگر و نیز آشنایی با زندگی آنها صورت گرفته است.

بدون شک حیوانات خانگی بهترین دوست برای بسیاری از افراد هستند. از زبان هر صاحب حیوان خانگی شاید بشنویم که حیوانات خانگی بخشی از خانواده آنهاست و مراقبت از آنها مانند دیگر اعضای خانواده لازم است و آنها احتیاجات تغذیه ای و لوازم ضروری حیوانات خانگی را از فروشگاه ها فراهم می کنند تا آنها نیز احساس راحتی و شادی کنند.

همانطور که خرید آنلاین در هر صنفی رشد می کند، فروشگاه های آنلاین طراحی سایت حیوانات خانگی نیز محبوب شده اند. شما می توانید تقریبا هر نوع لوازم مورد نیاز حیوان خانگی را از این فروشگاه ها خریداری کنید.

میلیون ها نفر در سراسر جهان عاشق حیوانات خانگی خود هستند.

حضور حیوانات در زندگی فرصت های بیشتری برای مردم جهت کسب درآمد و ایجاد کسب و کار خود فراهم می کند. امروزه انواع مختلفی از تجارت حیوانات وجود دارد. در اینجا منظور تنوع خدمات حیوانات خانگی ؛ مراقبت های ویژه ، اسب سواری و حرفه دامپزشکی است.

تقویت این واقعیت ضروری است که نه تنها حیوانات خانگی نقش حیاتی در زندگی انسان دارند، بلکه حیوانات وحشی نیز دارند. آنها بخش مهمی از طبیعت هستند لذا باید محافظت و مراقب شوند. به این ترتیب، بسیاری از اکوسیستم های قرنطینه شده ، باغ وحش ها و پارک های ملی مانند پارک پرندگان بوجود آمده اند، جایی که حیوانات دارای سرپناه بوده و مراقبت های لازم از آنها بعمل می آید. اینها مکان هایی هستند که حیوانات پادشاهان و ملکه ها هستند، جایی که آنها می توانند همه چیزهایی را که نیاز دارند داشته باشند. به علاوه افراد ممکن است از باغ وحش و پارک ها بازدید کنند و اطلاعات بیشتری در مورد حیوانات یک منطقه و کشور خاص بدست آورند.

با توجه به مطالب فوق، روی سخن ما در مورد طراحی وب سایت های دنیای حیوانات است؛ وب سایت هایی که می تواند وظیفه اطلاع رسانی فعالیت های مراکز مربوط به حیوانات را به مردم انجام داده و در راستای انس و الفت انسانها با حیوانات گامی برداشته و همچنین در مورد رفتار صحیح و نگهداری از آنها آموزشهایی را ارایه دهد. در کل طراحی وبسایت جانوران یادآوری این نکته را برجسته می نماید که دنیای حاضر بدون و جود حیوانات و جانداران  معنایی ندارد و چه بسا اصلا وجود نداشته باشد چرا که ادامه حیات آدمی به طبیعت و جانداران دیگر بستگی دارد ؛ از اینرو بسط و گسترش طراحی وبسایتهای مربوط به موجودات زنده، طراحی سایت حرفه ای باغ وحش در آگاه سازی مردم و همچنین ارایه خدمات به دوستداران محیط زیست و حیوانات تقش بسزایی دارد.

طیف های طراحی سایت حیوانات

طراحی وبسایت حیوانات در زمینه طراحی راهنمای حیوانات به منظور آشنا ساختن افراد با روش های مراقبت و همچنین تغذیه و پیشگیری از بیماری حیوانات خانگی که نگهداری می کنند؛ همچنین طراحی سایت فروش حیوانات خانگی، طراحی سایت دامپزشکِی، طراحی سایت مرغداری، طراحی سایت گاوداری، طراحی سایت پرورش زنبور عسل، طراحی وبسایت دامداری، طراحی سایت جانورشناسی، طراحی سایت باغ وحش، طراحی سایت کلینیک حیوانات، طراحی فروشگاه اینترنتی وسایل و تجهیزات مربوبط حیوانات.

برنامه نویسی حرفه ای سایت حیواناتدر نگاه اول شاید طراحی سایت حیوانات در یک زمینه محدود بنظر بیاید ولی با تفاصیلی که ذکر شد و با نگرشی عمیق تر طیف های گوناگون و انواع مختلف طراحی سایت در ارتباط با حیوانات را می توان اجرا و پیاده سازی نمود، انواعی که شاید به مقیاس تنوع گونه های جانوری باشد!

امکانات طراحی سایت حیوانات خانگی

بخش اخبار مربوط به دنیای حیوانات و باغ وحش ها / امگکان درج مقالات مرتبط مانند: نحوه زندگی، تغذیه، نگهداری از حیوانات خانگی و نکات پیشگیری از بیماریها و رعایت مسایل بهداشتی / ارایه ویدئوهای جالب  از رفتار بانمک وشیرین حیوانات مختلف و شکار لحظات و مستندهای حیات وحش  / قسمت آشنایی با حیوانات گوناگون /  قسمت فروش حیوانات و تجهیزات مرتبط با آنها /  اطلاعات تماس / اتصال سایت به شبکه اجتماعی مثل اینستاگرام، آپارات، لینکدین، یوتیوب و غیره / گالری تصاویر از اکوسیستم های طبیعی و حیات وحش و همچنین تصاویر زنده حیوانات و یا تصاویر کارتونی حیوانات(یادآوری این نکته حائز اهمیت است که بسیاری از شخصیت های محبوب و مشهور جهانی کارتونها حیوانات هستند مانند پلنگ صورتی، میکی موس، کنای و کودا در انیمیشن برادر خرسه، تیمون و سیمبا در شاه شیر و …)

پیام آوا و طراحی سایت حیوانات

پیام آوا با تجربه چندین ساله در زمینه طراحی وبسایت های مختلف،طراحی سایت فروشگاهی,طراحی سایت حرفه ای,طراحی سایت شرکتی,پیاده سازی وبسایت های حیوانات را نیز با آخرین متدهای روز دنیا و با فضای نزدیک به طبیعت و گرافیک دوست داشتنی اجرا نموده و همچنین خدمات بهینه سازی سایت (سئو) را برای موتورهای جستجو ارایه می دهد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.