طراحی سایت شرکتی,طراحی سایت خبری , طراحی وب سایت

طراحی سایت,طراحی وب سایت بر اساس اصول seo

طراحی سایت شرکتی,طراحی سایت خبری , طراحی وب سایت

طراحی سایت,طراحی وب سایت بر اساس اصول seo

طراحی سایت کارخانجات

طراحی سایت کارخانجات ، طراحی وب سایت مراکز صنعتی،، سایت کارگاه های تولیدی بزرگ و کوچک، وب سایت کارگاه های خدماتی، وب سایت کارگاه های صنعتی، وب سایت مراکز تاسیساتی و فنی، واحدهای تولیدی در زُمره ی اجرا و طراحی سایت کارخانجات قرار می گیرند.

هدف از طراحی سایت کارخانجات

مهمترین هدف از طراحی سایت کارخانجات و مراکز صنعتی و تولیدی؛ معرفی خدمات به مراکز همکار و آحاد مردم، معرفی محصولات تولیدی و توزیع و فروش این محصولات به عموم و نمایندگان فروش آنها ، ارایه خدمات پس از فروش و … است .

کارخانجات مختلف با دامنه فعالیتی متنوع ، مانند: کارخانه فولادسازی، نورد و پروفیل، کارخانجات صنایع غذایی، کارخانه های نساجی و .. که در شهرک ها و مناطق صنعتی و یا بطور پراکنده در نقاط مختلف کشور مستقر هستند، گویای آنست که اینها برای نشان دادن فعالیت ها و محصولات خود بدون محدویت مکانی و زمانی و همچنین جهت حضور و رقابت در عرصه های صنعتی بین المللی بایستی مجهز به وب سایتی حرفه ای و قوی باشند تا از آن بعنوان ابزاری جامع جهت ارتباط با همکاران و مشتریان قبلی و جذب مشتریان جدید داخلی و خارجی استفاده نمایند.

website factoryضرورت ساخت سایت کارخانه

بطور کلی همه کارخانه ها مشتریان خود را دارند چون عملا بدون وجود مشتری، کارخانه نیز حیاتی نخواهد داشت. اما با توجه به افزایش رُقبا در یک صنف و همچنین رقابت تنگاتنگ بین آنها نبایستی از تبیغلات و قدرت فضای مجازی غافل شد. چرا که اینترنت فرصت ها و زمینه ها و پتانسیل های قوی و متعدد و ویژه ای برای معرفی کسب و کار  و فعالیت ها و محصولات تولیدی واحد صنعتی شما دارد. غافل شدن از این مهم و عدم داشتن یک وب سایت مناسب، موجب خواهد گردید که توپ به میدان رقیب ها بیفتد و بتدریج مشتریان شما اُفول خواهند کرد.

بازاریابی و بازارسازی در دنیای تحت وب با داشتن سایت حرفه ای و ایده آل شکل می گیرد. در وب سایت کارخانه می توانید خود را بهتر معرفی نمایید تا مخاطبان داخلی و حتی خارجی بیشتر با کسب و کار شما آشنا گردند.  به یاد داشته باشید که برای اینترنت و وب سایت های اینترنتی، حد و مرزی وجود ندارد و کسب و کارها از حالت محدود به یک کشور خارج شده استو به همین دلیل می توانید با داشتن یک وب سایت، مشتریان خارجی را نیز جذب کنید. با توجه به این مورد، چند زبانه بودن وب سایت کارخانه (یک یا چند زبان بین المللی رایج دنیا) موجب خواهد گردید حوزه فعالیت های خود را گسترش دهید تا در نهایت محصولات کارخانه و فعالیت های شما با دامنه ی وسیع تر و با قدرت بیشری به رؤیت مخاطبان خارجی خود برسند.

حتما در چنین وب سایت هایی علاوه بر معرفی خود و کارخانه می توانید اقدام به فروش کالاهای مورد نظر و تولیدی خودتان بصورت آنلاین نمایید. می توانید تخفیف های خوبی هم از این طریق برای مشتریان آنلاین در نظر بگیرید تا کاربران آنلاین تشویق گردند خریدهای خرده و عمده خود را بصورت آنلاین انجام دهند.

همچنین نمایندگی های فروش خود را می توانید بطور کامل معرفی نمایید تا مخاطبان و مشتریان شما در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانند به کالاهای تولید شده شما در شهر خود دسترسی پیدا نمایند.

آیتم ها و امکانات طراحی سایت کارخانجات و مراکز صنعتی

  • طراحی صفحه بخش معرفی کارخانه، سوابق فعالیت و معرفی هیات مدیره و هیات موسس.
  • طراحی صفحه معرفی کالاها و محصولات تولیدی همراه با دسته بندی موضوعی کالاها.
  • طراحی صفحه اطلاعات تماس با درج آدرس ها و تلفن های مربوطه و همچنین فرم تماس جهت ارتباط آنلاین مخاطبان و مشتریان با مدیر و هیات مدیره کارخانه.
  • طراحی بخش کاتالوگ آنلاین برای نمایش محصولات بصورتی که در کاتالوگ چاپی رویت می گردد.
  • طراحی قسمت استانداردها و گواهینامه ها برای نمایش دادن سرتیفکت ها و مدارج ، مجوزها و گواهینامه های کسب شده مانند استاندارد ملی ایران، نشان معاونت غذا دارو، گواهینامه های ایزو و سایر نشان ها و گواهینامه های ملی و بین المللی کسب شده. کاربران و مشتریانتان با دیدن این نشان ها و مجوزها به شما اطمینان بیشتری نموده و خریدهای بیشتری را از شما انجام خواهند داد.
  • طراحی نوار جستجو؛ برای اینکه کاربران بتوانند مورد یا موراد مد نظر خود را از بین محتوای زیاد وب سایت سرچ نموده و بیابند.
  • طراحی گالری تصاویر، برای نمایش نماهای مختلف و امکانات و خط تولید کارخانه.
  • طراحی سایت کارخانجات سیستم فروش و فروشگاه آنلاین برای فروش محصولات (در صورت درخواست) که امکانات و ویژگی این سیستم در طراحی سایت فروشگاهی ذکر شده است.

طراحی وب سایت کارخانجات

  • پیاده سازی بخش معرفی نمایندگی های فروش، شرکت های تابعه و خدمات پس از فروش؛ بدیهی است که نمایندگان فروش و شعبات کارخانه شما احتیاج دارند تا در وب سایت بهتر و موثرتر دیده شوند. با طراحی و پیاده سازی چنین سرویسی این امکان برای آنها بوجود می آید تا در کسب و کار نهایی شما تاثیر چشمگیری داشته باشند چون آنها با دیدن آدرس و مشخصات خود در وب سایت مرکزی کارخانه حتما انگیزه بیشتری برای فعالیت های خود خواهند داشت و باعث رونق کاری شما خواهند شد. جهت معرفی شعبه ها و شرکت های تابعه کارخانه خود در وب سایت اصلی می توان از تصاویر آن شرکت ها و شعبات به همراه نقشه دقیق محل آنها در این بخش از وب سایت استفاده نمود.
  • طراحی سایت کارخانجات سیستم سفارشات برای اخذ و سفارش گیری.
  • طراحی قسمت مدیریت لینک ها و پیوندهای مرتبط، مانند لینک وب سایت ادارات و سازمان های دولتی مرتبط با زمینه فعالیتی شما.
  • طراحی صدای مشتری؛ برای اینکه مشتریان بتوانند از طریق این سیستم انتقادات، پیشنهادات و نارضایتی های خود از محصول خریداری شده را انعکاس دهند.
  • پیاده سازی تابلوی اخبار داخلی کارخانه و اعلانات برای کارکنان و سهامداران.
  • سیستم آمار بازدیدها؛ خلاصه ای از گزارشات هر بازدید را می توان برای بازدید کنندگان در نظر گرفت و به آنها ارایه کرد.

به حتم در طراحی سایت واحدهای صنعتی و تولیدی تولیدی و صنعتی ، امکانات دیگری که مورد نیاز مدیران و صاحبان صنایع است در هنگام اجرای پروزه طراحی وب سایت با توجه به نیاز سنجی های انجام شده به هسته اصلی وب سایت اضافه خواهد شد.

طراحی اپلیکیشن موبایل برای کارخانه

از آنجایی که امروزه گوشی های هوشمند بعنوان ابزاری فراتر از ارتباط صوتی و پیامکی تبدیل شده اند و کاربران اغلب فعالیت های روزمره همچون عکاسی، مبادلات بانکی، فیلمبرداری، بازدید از وب سایت های اینترنتی مختلف، حضور در شبکه های اجتماعی و … را با آن انجام می دهند، لذا طراحی اپلیکیشن موبایل کارخانه برای اینکه کاربران آن را براحتی در گوشی خود نصب نموده و خدمات، فعالیت ها و محصولات شما را بازدید و مشاهده نمایند در توسعه کسب و کار شما بسیار موثر بوده و همچنین چنین اپلیکیشنی یک نقطه قوت محسوب شده و قدرت و توانمندی مجموعه صنعتی شما را نشان خواهد داد.

پیام آوا سازنده وب سایت حرفه ای کارخانجات

پیام آوا در وهله اول گرافیک وب سایت کارخانه را متناسب با زمینه فعالیتی شما طراحی و اجرا می نماید تا موجب ارتباط گرم مشتریان و مخاطبان شما با وب سایت فراهم گردد.

طراحی اصولی و حرفه ای، چیدمان و منوبندی ویژه وب سایت کارخانجات، جایگزاری بخش ها و سرویس های مهم  از جمله گواهینامه ها و مجوزها، محصولات، معرفی شرکت های تابعه و نمایندگان فروش و … از اولویت نخست پیام آوا در ساخت سایت مراکز تولیدی و صنعتی است.

به لحاظ تعدد کارخانجات و کارگاه های صنعتی بزرگ و کوچک و وب سایت های آنها، پی ریزی زمینه ای مستدل و بنیادین جهت قابلیت  توسعه پذیری وب سایت در آینده و نیز ارتقاء وب سایت در موتورهای جستجو بر اساس کلمات کلیدی مد نظر، جهت بهینه سازی سایت و قرارگیری آن در رتبه های بالای موتورهای جستجو را پیام آوا بر اساس الگوریتم های موتورهای جستجو و با بکارگیری ترفندها و تکنیک های سئو پیاده سازی و اجرا می کند.


طراحی سایت بیمارستان

طراحی سایت بیمارستان و همچنین طراحی پورتال بیمارستانی در راستای ارایه خدمات الکترونیک و آنلاین همگام با دولت الکترونیک گام بر می دارد. بیمارستان ها از جمله مجموعه های بزرگ و خدماتی بشمار می آیند که پرسنل زیاد و خدمات متعدد دارند به همین جهت به بهره گیری از روش های نوین و هوشمند در مدیریت نیاز دارند. چرا که انجام کلیه امور اداری، مالی، پرسنلی و … مستلزم صرف هزینه های هنگفت در روش های سنتی و قدیمی است. استفاده از طراحی سایت بیمارستان از جمله موارد مهم و کلیدی است که مدیران موفق و آینده نگر در مدیریت بیمارستان می توانند از آن بهره برداری نمایند.

در عصر حاضر سیستم‌های ارتباطی تحت وب عرصه‌ای برای ارایه خدمات درمانی و بهداشتی فراهم آورده‌اند که دیگر ارایه اینگونه خدمات نیازمند محدود شدن در مکان‌های خاص و ثابتی نیستند.

در راستای اهداف الکترونیک سازی مراکز، اصلی ترین و مهمترین انگیزه متقاضیان طراحی سایت بیمارستان و مراکز درمانی ، معرفی مرکز و خدمات و ارایه خدمات بصورت آنلاین و اینترنتی جهت افزایش بهره وری و خدمات رسانی به عموم مردم می‌باشد. از اینرو در طراحی اینگونه سایت‌ها سعی بر آن خواهد بود که با آنالیز و تحلیل فرآیند‌های داخلی سازمان به بهترین نتیجه در اجرای راهکار طراحی سایت مراکز درمانی و بیمارستان ‌ها برسیم.

گروه های مختلف طراحی سایت بیمارستانی و درمانی

طراحی و پیاده سازی انواع سایت های مراکز درمانی و بهداشتی شامل : راه اندازی و ساخت وب سایت بیمارستان ‌ها و مراکز درمانی؛ طراحی سامانه نوبت دهی پزشکان؛ طراحی سایت پاراکلینیک؛ طراحی سایت پلی کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی؛ طراحی سایت دانشگاهی علوم پزشکی و سازمان های تابعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ طراحی سایت کلینیک؛ طراحی سایت آزمایشگاهی؛ طراحی سایت رادیولوژی؛ طراحی سایت پزشکان؛ طراحی سایت داروخانه؛ طراحی سایت مراکز تجهیزات پزشکی؛ طراحی سایت مراکز بهداشتی درمانی، طراحی سایت خانه بهداشت، طراحی سایت مراکز دارویی، طراحی سایت مطب ‌ها و طراحی سایت موسسات درمانی دولتی و طراحی سایت مراکز درمانی خصوصی و بهداشتی بصورت فراگیر می‌باشد.

طراحی وب بیمارستانبرخی از امکانات طراحی سایت بیمارستان، کلینیک ها و مراکز درمانی

  • چارت سازمانی بیمارستان: ریاست ، معاونت، امور مالی، مسوول فنی مرکز، مدیریت پرستاری، معاونت آموزشی و پژوهشی، روابط عمومی و غیره. چارت سازمانی بصورت نمودار شاخه ای که زیربخش ها را نیز نمایش دهد در این صفحه قابل ارایه است.
  • معرفی خدمات و سرویس‌های پزشکی از جمله: آزمایشگاه، داروخانه، اورژانس، درمانگاه، دیالیز، دندانپزشکی، اتاق عمل، اطفال و نوزادان، زایمان، مراقبت های ویژه (C.U)، سونوگرافی، بستری داخلی، ترخیص و حسابداری، کولیز، مراقبت های ویژه بیماران قلبی (C.C.U) و …
  • طراحی وب سایت صفحه اخبار بیمارستان و مرکز درمانی جهت اطلاع رسانی به عموم و مراجعان
  • سیستم نوبت دهی آنلاین و پذیرش اینترنتی و خدمات آنلاین شامل نوبت دهی آنلاین، جواب دهی آنلاین نتایج آزمایشات، مشاوره پزشکی آنلاین و …
  • راهنمای مراجعان برای ارایه راهنمایی ساعات ملاقات همچنین راهنمای طبقات و بخش های مختلف بیمارستان یا مرکز درمانی.
  • معرفی موسسات طرف قرارداد بیمه از جمله: بیمه تامین اجتماعی، نیروهای مسلح، خدمات درمانی و …
  • معرفی بیمارستان یا مرکز درمانی و بهداشتی با ذکر تاریخچه و تقدیرنامه ها، و استانداردهای تخصصی که بیمارستان موفق به دریافت شده است و نیز ایجاد صفحات اختصاصی برای پزشکان بیمارستان، مدیریت سایت، متخصصان و کادر فنی و پرستاری.
  • معرفی نیروی انسانی و توانایی‌ها و تجهیزات مرکز
  • طراحی تور مجازی بازدید از مرکز درمانی
  • امکان ایجاد صفحات مختلف بدون محدودیت توسط مدیر سایت
  • بخش نظرسنجی از مراجعان و بیماران و یا همراهان وی برای دریافت انتقادات و میزان رضایتمندی آنها از خدمات ارایه شده جهت انعکاس به مدیر یا مدیران بیمارستان
  • طراحی صفحه پرسش ها و پاسخ های متداول
  • مدیریت و ارسال خبرنامه ایمیلی جهت ارسال اخبار بیمارستان و رویدادهای حوزه درمان و بهداشت و همچنین ارسال ایمیل با محتوای مناسبتی یا تبلیغی و غیره به اعضای سایت.
  • طراحی صفحه مقالات پزشکی با قابلیت ورود محتوای روزانه و همچنین ارایه گزارش ها و نمودار عملکرد بیمارستان بصورت دوره ای یا سالیانه.
  • امکان نگه داری پرونده آنلاین بیمار و سوابق و معاینات کادر پزشکی بصورت آنلاین
  • امکان انتشار آمار دقیق تعداد مراجعین، تعداد بیماران و تخت های پُر، تعداد بیماران مرخص شده و … در طی روز، هفته و ماه.
  • طراحی ریسپانسیو سایت: بمنظور نمایش مطلوب و بدون مشکل در صفحات نمایشگر گوشی موبایل و تبلت.
  • امکانات دیگر شامل: تعریف گروه کاربری با دسترسی های متفاوت؛ جایگزاری فرم های الکترونیک با هر تعداد فیلد برای دریافت هرگونه اطلاعات از کاربران؛ گزارش گیری از فرم های الکترونیک تعریف شده؛ مدیریت بازدید‌ها و مراجعین؛ ثبت خطا‌ها و وقایع سایت؛ قابلیت تنظیمات چیدمان سایت؛ امکان تعریف مجوزهای دسترسی؛ جانمایی نقطه مکانی بخش های بیمارستان، داروخانه، آزمایشگاه یا کلینیک های وابسته و درمانگاه ها روی نقشه گوگل؛ امکان راه اندازی وب سایت بیمارستانی چند زبانه؛ امکان جستجوی پیشرفته در اطلاعات و محتوای سایت و خدمات بیمارستان؛ قابلیت دسته بندی چندسطحی نامحدود مطالب؛ ثبت نام اعضا و تعیین سطح عضویت؛ امکان دریافت اتوماتیک مطالب از RSS دیگر منابع مرتبط؛ قابلیت انتشار ویدئوهای آموزشی برای ارتقای سلامت عمومی و پیشگیری از امراض؛ امکان دریافت حق عضویت در سایت بصورت الکترونیک و …

سطوح گروه های کاربری و مدیریتی در طراحی سایت بیمارستان

نقش های کاربری و گروه های مدیریتی که می توانند با سیستم وب سایت کار کرده و دارای پنل و دسترسی های خاص خود باشند عبارتند از :

  • مدیریت ارشد بیمارستان: مدیر کل بخش های وب سایت یا پورتال.
  • مدیر آموزشی و پژوهشی: مدیریت دسته های خبری و مقاله ای.
  • بیماران : سطوح دسترسی و پنل برای انجام امور و مراحل درمانی خود.

طراحی وب سایت بیمارستان

  • متخصصان و پزشکان : مدیریت صفحات بیوگرافی خود و دسترسی به سامانه مشاوره و پرسش و پاسخ و ارتباط با بیماران.
  • تبلیغ دهندگان : جهت درج تبلیغ در وب سایت یا پرتال.
  • اعضای عادی: دارای دسترسی های مرسوم برای مشاهده محتوای عمومی وب سایت.

چرا طراحی سایت بیمارستان با پیام آوا ؟

تیم مجرب پیام آوا طراحی وب سایت بیمارستان ، کلینیک ها و درمانگاه ها و پورتال بیمارستان ها را با انعطاف پذیری بسیار بالا و پیکربندی چند لایه پیاده سازی می نماید تا امکان توسعه و مدیریت بخش های مختلف وب سایت یا پورتال بصورتی پیشرفته و قابل انطباق با نیازهای مدیران بیمارستان و متخصصان پزشکی فراهم گردد. بگونه ای که کلیه امکانات و ویژگی های وب سایت بیمارستانی، قابل اختصاصی سازی و ویژه سازی بوده و می توان نوع ارایه و گردش خدمات و محتوا و امکانات سیستم را کاملا متناسب با نیازها منطبق کرد.


طراحی سایت هتل

سفر و مسافرت از گذشته تاکنون یکی از علاقمندی های بشر بوده است. طراحی سایت هتل و هتلداری و مجموعه های وابسته مانند طراحی سایت آژانس مسافرتی، طراحی سایت گردشگری، طراحی سایت تور، طراحی سایت آژانس هواپیمایی در ارایه خدمات آنلاین به مسافران؛ ارایه خدمات اقامتی و خرید؛ راهنمایی و معرفی جاذبه ها و امکان دیدنی نقش چشمگیری دارد. افراد چه در روزهای تعطیل و مناسبتی و چه در ایام بیکاری و اوقات فراغت خود به همراه دوستان و یا خانواده و فامیل قصد مسافرت می نمایند و حتی قبل از سفر به دنبال مکان اقامت در شهر مقصد و یا هتل می گردند تا سفر خود را با اطمینان خاطر بیشتری آغاز و سپری نمایند. بنابراین شما بعنوان یک مدیر هتل می توانید با داشتن وب سایتی اختصاصی برای مجموعه خود، کاربرانی را که در بستر اینترنت به دنبال محل اسکان خوب و مناسبی می گردند بسوی خود جذب کنید .

گردشگری و توریسم، صنعت هتلداری و طراحی سایت هتل

پیشینه توریسم و گردشگری به قدمت فعالیت های تاریخ بشریت بوده و طی زمان های مختلف شکل های آن عوض شده و امروزه بصورت مُدوّن و سازمان یافته شکل گرفته است و بخش اعظمی از چرخه اقتصاد کشورهای توریسم پذیر را تشکیل می دهد به گونه ای که در مجموع، گردش مالی صنعت توریسم در جهان سالیانه بیشتر از هزار میلیارد دلار است و همچنین به ازای هر ۱ نفر توریست ۵ فرصت شغلی ایجاد می گردد.

کشور ما نیز بدلیل داشتن منابع طبیعی و مناطق طبیعی گردشگری و اماکن باستانی و تاریخی دیدنی یکی از کشورهای مقصد توریست ها محسوب شده و رتبه پنجم را در جهان از این لحاظ به خود اختصاص داده است. در کنار پدیده توریسم ، مشاغل و مجموعه های مختلفی نیز شکل گرفته اند که به ارایه خدمات به مسافران داخلی و خارجی و گردشگران می پردازند.

طراحی سایت حرفه ای هتلدر صنعت هتلداری که این روزها به علم مستقلی تبدیل شده و در دانشگاه ها نیز تدریس می شود، وجود وب سایت هتلداری یکی از فاکتورهای بارز جذب مسافران مختلف و اعتماد آنها به شمار می رود. امروزه بیشتر هتل های معروف جهان دارای وب سایت مختص به خود هستند و انواع امکانات را از طریق آن به آحاد مردم  اطلاع رسانی می نمایند. وجود وب سایت برای یک هتل در مراحل ابتدایی باعث افزایش پرستیژ کاری خواهد شد.ولی این تمام انتظاری نیست که می توان از وب سایت های هتلداری داشت و وب سایت های هتل علاوه بر افزایش پرستیژ کاری و جلب اعتماد افراد در صورت طراحی حرفه ای و منحصر بفرد می توانند منافع بیشتری را برای هتلداران داشته باشند که خدمات آنلاین یکی از آنهاست.

تبلیغات در طراحی سایت هتل ها

وب سایت هتل بستر مناسبی برای معرفی و تبلیغات مشاغل مرتبط با سفر و مسافرت است. بطور مثال آّژانس های مسافرتی، تورها، مراکز خرید، فروشندگان سوغاتی و صنایع دستی و رستوران دارها می توانند در داخل وب سایت هتل و گردشگری شما اقدام به دادن تبلیغات نمایند. زیرا صاحبان اینگونه مشاغل به دنبال این هستند که از تعداد بازدیدکنندگان بالای سایت شما استفاده نمایند و کسب و کار خود را رونق دهند. پس بنابراین برای این دسته از افراد هم جاهای مختلف تبلیغات و معرفی کسب و کارشان در وب سایت قرار داده شده تا شما بعنوان صاحب سایت هتل و گردشگری کسب درآمد نمایید و هم آنها بتوانند خود را سریع تر و راحت تر به بازار هدف خود معرفی نمایند.

سرویس ها و آیتم های طراحی سایت هتل

  • طراحی سایت صفحه معرفی هتل

معرفی هتل در این بخش با ذکر سابقه فعالیت هتل، ذکر افتخارات هتل و همچنین درجه و ستاره هتل، گواهینامه های داخلی و خارجی و ایزوهای کسب شده، معرفی مدیران و پرسنل هتل از موارد مطرح در این بخش می باشد.

– طراحی صفحه تماس

آدرس فیزیکی هتل و  تلفن های تماس در این صفحه ذکر می گردد.

طراحی بخش امکانات هتل و دسته بندی خدمات

در این قسمت امکانات رفاهی و خدمات هتل برای بازدیدکنندگان و مسافران بطور مفصل برشمرده شده و ویژگی ها نسبت به سایر هتل ها توضیح داده می شود. بر اساس درجه و ستاره هتل، در مورد هر کدام از موارد ذیل می توان شرح جامعی ارایه داد : سالن ها و تالار، تعداد اتاق ها و تخت ها، سیستم های صوتی و تصویری موجود، مبلمان، رستوران، خدمات ویژه و تشریفات، سیستم سرمایشی و گرمایشی، ملزومات رفاهی و استراحت، سرویس بهداشتی و حمام، خدمات مربوط به معلولان، آرایشگاه، بوفه، استخر، سونا و جکوزی، راهنمای و مترجم، خدمات خشکشویی، سلف سرویس و کافی شاپ.

– طراحی سیستم رزرواسیون آنلاین

مهمترین سرویس در طراحی سایت هتل ها، سیستم  رزرواسیون آنلاین  می باشد. چرا که مراجعه کنندگان به سایت باید بتوانند بصورت سهل و راحت بصورت آنلاین با پرداخت مبلغ تعیین شده، از طریق درگاه های بانکی نسبت به رزرو اتاق در هتل مورد نظر اقدام کنند. در این سیستم رزرو روزانه و دوره ای انجام شده، اتاق ها بر اساس ظرفیت و یا تعداد تخت و امکانات آنها و تاریخ بندی اتاق های پُر و خالی  نمایش داده شده و مسافر بر اساس سلیقه و علاقمندی خود می تواند اتاق مورد نظر و همچنین تعداد روزهای اقامت در هتل را انتخاب تماید و سپس مجموع هزینه برای وی به نمایش در  می آید که از طریق درگاه الکترونیک وب سایت قابل پرداخت می باشد.

طراحی وب هتل و گردشگریطراحی گالری تصاویر

در قسمت گالری، تصاویر جذاب و زیبا از نمای بیرونی و بخش های داخلی و دکوراسیون هتل قرار می گیرد.

-طراحی بخش تور مجازی

جهت بازدید مجازی از امکانات و تجهیزات و بخش های مختلف هتل مانند رستوران ، سالن ها ، تالار و …

– طراحی نمودار هواشناسی

برای نمایش آنلاین و لحظه ای شرایط جوی و آب و هوایی شهر

– طراحی صفحه جاذبه های گردشگری و دیدنی

این بخش از طراحی سایت هتل به معرفی نقاط سیاحتی و دیدنی و تفریحی یا زیارتی شهر یا منطقه، مراکز خرید، سوغاتی ها و … بهمراه نمایش دقیق آن مکان ها و با اطلاعات جامع و کافی آنها می باشد. و می توان آنها را روی نقشه منطقه یا شهر بصورت برجسته تر نمایش داد. هر یک از مکان های مورد معرفی به همراه گالری تصاویر بسیار جالب و جذاب می تواند کاربر را برای ساعت های بسیار زیاد در سایت شما نگه دارد. می توان دقیقا مسافت تا مقصد مورد نظر چه بصورت پیاده و چه با وسایل حمل و نقل را به کاربران سایت نشان داد تا بهترین تصمیم گیری و مدیریت زمان را برای سفر خود داشته باشند. در نهایت تمامی اینها باعث خواهد شد مشتریان واقعی هتل و اماکن اقامتی شما از سایت هتل شما برای دیدن بهترین مکان ها یا خرید استفاده نمایند و آن را هم به دیگر دوستان خود معرفی کنند. همچنین قرار دادن ویدئویی کوتاه از مناطق طبیعی، تاریخی و گردشگری می تواند برای مخاطبان جذاب باشد.

  • طراحی وب سایت  پکیج ویژه برای ایام خاص سال مانند عید نوروز جهت انتخاب هدفمندتر مسافران
  • نقشه شهر یا منطقه

قرار دادن نقشه شهر که بطور واضحی خیابان های اصلی، مراکز خرید و بازاهای مهم، اماکن باستانی و تاریخی، پارک ها و … را نمایش دهد راهنمای مفیدی برای مسافران است.

– طراحی صفحه انتقادات و پیشنهادات

به منظور اطلاع مدیر هتل از انتقادات و پیشنهادات و نظرات و میزان رضایتمندی مسافرانی که در هتل اقامت نموده اند، این بخش در نظر گرفته شده است.

  • طراحی صفحه تعرفه خدمات هتل
  • طراحی صفحه پیشنهادهای ویژه در روزهای خاص مانند تعطیلات تابستانی بر اساس نیاز
  • قابلیت اتصال وب سایت به شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام، فیسبوک، توئیتر، گوگل پلاس و …
  • طراحی صفحه پیوندها برای اتصال به وب سایت های مورد نیاز مسافران مثلا وب سایت های فروش آنلاین بلیط، رزو بلیط هواپیما و …

ساخت سایت هتلداری و هتل

مطمئن باشید کاربران تنها به دنبال وب سایت هایی هستند که اطلاعات مورد نظرشان را به آنها بدهند و در غیر اینصورت وب سایت شما را ترک نموده و وب سایت دیگری را برای این کار انتخاب می نمایند.

طراحی سایت حرفه ای هتل توسط پیام آوا

  • امکان رزرو آنلاین و هماهنگی تمامی امور مربوط به این فرایند می تواند یکی از جذاب ترین و کاربردی ترین قسمت های طراحی سایت حرفه ای هتل باشد و پیام آوا به شما این اطمینان را می دهد که با تجربه و دانش فنی خود، برنامه نویسی سیستم رزرو آنلاین را بدون نقص انجام داده و بر روی وب سایت هتلداری اجرا و پیاده سازی نماید. با وجود این سرویس، مسافران می توانند بدون جابجایی، اقدام به رزرو آنلاین بلیط و هتل شما نمایند و مبلغ مورد نظر را بصورت آنلاین به حساب شما واریز کنند. در طراحی این سسیستم اتاق های پُر و خالی، تعداد تخت های هر کدام از اتاق ها، امکانات رفاهی نظیر مبلمان، سیستم های صوتی و تصویری و سرمایشی و گرمایشی و … بطور کامل نمایش داده می شود.
  • صفحات وب سایت هتل های طراحی شده توسط پیام آوا دارای سرعت بارگذاری بالا می باشد تا حوصله کاربر سر نرفته و سایت را ترک ننماید.
  • همچنین پیام آوا با ارایه محتوای جذاب بهمراه عکس و ویدئو از امکان تفریحی و نقاط دیدنی بر جذابیت و کاربرد سایت هتل افزوده و با ارایه اطلاعات از امکانات و خدمات هتل موجب کارآیی بیشتر اینگونه سایت ها می گردد.
  • چند زبانه بودن وب سایت هتل یکی از مواردی است که پیام آوا قادر به پیاده سازی آن بوده تا گردشگران و مسافران خارجی نیز بتوانند براحتی با وب سایت شما ارتباط برقرار نماید.


طراحی سایت چاپخانه

طراحی سایت چاپخانه امروزه بعنوان یکی از ابزارهای کارآمد برای مجتمع های چاپ و بسته بندی محسوب می گردد. پروسه چاپ بسیار گسترده و دارای رشته ها و زاوایای متنوع و مختلفی است. و همینطور دارای صنایع و مشاغل مرتبط قبل از چاپ و بعد از چاپ نیز هست مثلا طراحی گرافیکی، لیتوگرافی ها، صحافی، برشکاری، سلفون کشی و… همچنین تولیدکنندگان و فروشندگان دستگاه ها و قطعات و ملزومات مورد نیاز چاپخانه ها. خود چاپ نیز دارای رشته ها و انواع متعددی است همچون چاپ کاغذی (کتاب، روزنامه و جراید، کاتالوگ، پوستر، سربرگ، کارت ویزیت و … ) چاپ گراور، چاپ سیلک، چاپ روی لباس و پارچه، چاپ بنر و فلکس، چاپ روی اقلام پلاستیکی و فلزات ، چاپ لیزری و …

چاپخانه ها در همه جای دنیا بخش مهمی از بازار خدمات را به خود اختصاص داده اند و سهم زیادی از تولید ناخالص داخلی کشورها از محل چاپ و اقلام چاپی تامین می گردد. صنعت چاپ نقش زیربنایی در تحول اقتصادی کشور دارد، از همین رو اهمیت وجود و فعالیت چاپخانه ها و پرداختن به موضوعاتی که موجب رشد و شکوفایی کسب و کارهای مرتبط با صنعت چاپ می شود از جمله طراحی سایت و حضور آنها در فضای وب ضرورت ویژه دارد.

صنعت چاپ و طراحی سایت چاپخانه

قدمت پیدایش و اختراع فن چاپ به قرن ها قبل باز می گردد. از چاپ دستی حروف قلعی و چوبی گرفته تا چاپ سربی و چاپ سنگی! تا اینکه با اختراع دستگاه چاپ توسط «گوتنبرگ»  امور چاپ بر روی کاغذ شکل ماشینی به خود گرفت. در حال حاضر تحولات و پیشرفت های زیاد و چشمگیری در انواع دستگاه های چاپ افست، همچنین پرینترها و ملزومات دیگر چاپ صورت گرفته است که پرینترهای سه بُعدی و حتا چهاربُعدی شاهدی بر این مدعاست. در عصر تکنولوژی حاضر یکی از دستاوردهای نوظهور و بسیار مفید، طراحی وب سایت برای چاپخانه داران و مجتمع های چاپ و صنایع وابسته می باشد. طراحی سایت چاپخانه در راستای گسترش اهداف کسب و کار چاپخانه داران، برای نمایش و اطلاع رسانی انواع خدمات خود، تعرفه ها و همچنین سفارش گیری آنلاین انجام می گیرد. چاپخانه ها بواسطه طراحی وب سایت می توانند توانمندی ها و قدرت خود را در عرصه چاپ به دیگر رقیبان و نیز مشتریان خود که در صدد بهره گیری از خدمات برای چاپ کتب، چاپ جراید و دیگر اقلام  چاپی می باشند، نشان دهند.

انواع طراحی سایت چاپخانه

بطور کلی دو نوع طراحی سایت چاپخانه وجود دارد:

  • طراحی سایت چاپخانه بصورت معمولی که در این وب سایت تنها معرفی سوابق فعالیتی چاپخانه، ارایه انواع خدمات و لیست تعرفه و مواردی از این قبیل امکانپذیر است.
  • طراحی سایت چاپخانه مجهز به سامانه سفارش گیری آنلاین، که در این وب سایت ها علاوه بر امکانات عمومی، سیستم جامع و کاربردی فروش و سفارش گیری آنلاین بر روی سایت پیاده سازی و نصب شده است تا مشتریان بتوانند فایل های آماده خود را جهت چاپ از طریق این سامانه به چاپخانه ارسال نمایند.

نظر به موارد فوق، امکانات و سرویس های چاپخانه ثابت نبوده و قابلیت تغییر پذیری را دارد.

مزایای طراحی وب سایت حرفه ای چاپخانه

بطور عموم اکثر افراد در طول دوره های مختلف زندگی خود نیازهای چاپی دارند، همینطور شرکت ها و علی الخصوص تولیدکنندگان بطور مداوم جهت چاپ کاتالوگ، کارت ویزیت، بروشور، لیبل محصولات، جعبه و اقلام بسته بندی و …. همیشه سر و کارشان با چاپخانه ها بوده و از همین رو طراحی وب سایت چاپخانه زمینه بسیار مناسبی برای ایجاد تعامل مستحکمتر بین شرکت های مختلف با چاپخانه ها و نیز جلب مشتریان جدید می باشد.

افراد و شرکت هایی که نیازهای چاپی دارند با مراجعه به سایت چاپخانه از رزومه و سوابق چاپخانه مطلع شده همچنین خدمات، نمونه کارهای طراحی و چاپ شده و همینطور کیفیت آنها و تجهیزات و امکانات چاپخانه را می توانند مشاهده نمایند و از طریق تعرفه می توانند از قیمت هر کدام از اقلام چاپی مطلع گردند.

با وجود رواج شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های موبایل، ربات های مختلف شبکه های اجتماعی ، باز هم هیچکدام قابلیت هایی که یک سایت می تواند برای پذیرش و اخذ سفارش چاپ یا حتی در قدم قبلی معرفی و اعلام قیمت ها و کیفیت و … داشته باشد را ندارند. وب سایت حرفه ای چاپ یا به بیان بهتر وب سایت تخصصی چاپ، با پیش بینی نیازهای موجود، راحت ترین راهکارها را پیش روی چاپخانه ها می گذارد تا با پیاده سازی یک سیستم یکپارچه، بسیاری از معضلات مانند عدم انطباق رنگ و سایز چاپی با نمونه اصلی فایل، گم شدن سفارش مشتری، نداشتن اطلاعات تماس، پذیرش فایل در فرمت نادرست، عدم انجام برخی خدمات مانند برش به دلیل فراموشی نیروی انسانی، مواجهه با سوال های مکرر مشتریان در رابطه با زمان تحویل و بسیاری موارد دیگر را پشت سر گذاشته و با بهره وری افزایش یافته در اثر این اقدام به طراحی سایت چاپخانه، نظم سازمانی جدید و افزایش فروش و موارد مشابه را تجربه کنند.

هم اکنون بسیاری از چاپخانه ها دارای وبسایت چاپ مناسبی هستند و برای به روز بودن و کاربردی بودن سایت خود، زمان و هزینه صرف می نمایند. ولی با طراحی وب سایت چاپخانه کار تمام نشده است!!! شما برای حضور موثر در این بازار نیازمند آن هستید تا محتوای وب سایت چاپ را به بهینه ترین شکل ممکن به موتورهای جستجو معرفی کنید. که راه حل این موضوع، سئو سایت چاپخانه است. سئوی ویژه سایت چاپخانه ، برگ برنده سایت شما بین سایر فعالان و همکاران می باشد که تیم مجرب پیام آوا تخصص و تبحر و دانش کافی را در این زمینه داشته و بهینه سازی سایت های چاپخانه طراحی و ساخته شده را به نحو مطلوبی انجام خواهد داد.

طراحی وب جاپخانه

صنعت چاپ را نمی‌توان جدا از «طراحی» دانست و بدیهی است که اکثر سفارش‌ها، تنها صرفا برای چاپ نیستند بلکه بسیاری از ادارات، شرکت‌ها و حتی فروشگاه‌ها، نیازمند داشتن اقلامی مانند فاکتور فروش، کارت ویزیت، پاکت، سربرگ و… با نام و آرم و مارک تجاری و طراحی منحصربفرد خود هستند.

بنابراین امروزه به دلیل پیوستگی و ادغام صنعت چاپ و طراحی و همینطور بسته بندی لزوم و اهمیت وب سایتی که بتواند پاسخگوی برآوردن نیازهای مشتریان باشد بیش از پیش نمایان است.

ویژگی ها و امکانات طراحی سایت چاپخانه

همانگونه که قبلن ذکر شد سرویس ها و آیتم های طراحی سایت چاپخانه ثابت نبوده و قابلیت تغییر پذیری و افزایش را دارد. بطور کلی برخی از این سرویس ها عبارتند از:

۱ – طراحی صفحه معرفی

رزومه و معرفی کلی خدمات، ویژگی های مجموعه شما، همچنین کارهای چاپی که برای سازمانها و شرکت ها و مراکز مختلف توسط چاپخانه شما انجام شده است در ترغیب و جلب مشتریان جهت اینکه کارهایشان را به شما بسپارند موثر است.

۲- طراحی بخش نمونه کارها

تصاویر نمونه های مختلف طراحی و چاپ شده در این قسمت به نمایش در می آید که تصاویر بایستی از کیفیت بسیار بالا برخوردار بوده تا کاربر بتواند جزئیات و کیفیت نمونه های چاپی را مشاهده کرده و برایش ملموس باشد. از تصاویر نمونه ها در قسمت های مختلف سایت از جمله اسلایدشوها می توان استفاده کرد.

۳- طراحی صفحه ارتباط با ما

اطلاعات تماس، شماره تلفن های مستقیم و داخلی مدیریت، پشتیبانی، واحد سفارش، واحد طراحی و …   و آدرس چاپخانه و نیز فرم ارتباط آنلاین در این صفحه پیاده سازی می شود.

۴- طراحی صفحه خدمات

انواع خدمات چاپخانه ، خدمات قبل از چاپ و پس از چاپ و خدمات تکمیلی قابل ارایه در چاپخانه بطور طبقه بندی شده و منسجم در این بخش لیست می گردد. خدماتی از جمله : طراحی، لیتوگرافی، چاپ دیجیتال، چاپ افست مثل چاپ کارت ویزیت معمولی و فانتزی، تراکت، بروشور، کاتالوگ، پوستر، جعبه، لیبل و برچسب، ست اداری، پاکت، سلفون کشی، طلاکوبی، برجسته کاری، قالب سازی و تیغ زنی، برشکاری؛ خط تا، یووی، بسته بندی و …

۵ – طراحی بخش تعرفه

لیست قیمت هر کدام از خدمات با ذکر نوع محصول، جنس و گرماژ کاغذ و متریال (مثل کاغذ تحریر، گلاسه ، کتان، سلفون مات، سلفون براق و …) همچنین اندازه های استاندارد هر کدام درج می شود.

۶ – سامانه سفارش گیری آنلاین

سیستم جامع سفارش گیری و فروش آنلاین که قادر به اخذ فایل های مشتریان جهت چاپ و پروسه ها و خدمات تکمیلی چاپ می باشد. در مورد این سامانه بطور جداگانه توضیحات مفصل در همین مطلب  برایتان ارایه خواهیم داد.

۷ – طراحی صفحه اخبار صنعت چاپ

رویدادها، نوآوری ها، همایش ها و خبرهای مرتبط با صنعت چاپ در این صفحه به اطلاع کاربران می رسد.

۸ – طراحی آیتم انتقادات و پیشنهادات

برای ارایه نظرات و انتقادهای کاربران و همچنین مشتریان جهت انتقال آنها به مدیر چاپخانه این بخش طراحی می گردد.

۹ – طراحی قسمت تجهیزات

معرفی دستگاه ها و ماشین آلات موجود در چاپخانه مانند دستگاه ماشین چاپ ۲ ورقی، دستگاه یووی، دستگاه ماشین چاپ افست ۴ ورقی، دستگاه لمینیتور، دستگاه سلفون کشی، دستگاه پاکت سازی، دستگاه دایکات، دستگاه لتر پرس و … در این بخش قرار می گیرد.

۱۰ – طراحی بخش راهنما

جهت استفاده بهتر از امکانات سایت و همچنین خدمات؛ قسمت راهنما برای کاربران در نظر گرفته شده که مواردی از قبیل قواعد کلی سفارش، موارد و نکات مهمی که در فایل های ارسالی جهت چاپ بایستی رعایت گردند، راهنمای خدمات و محصولات و … را شامل می گردد.

۱۱- طراحی آیتم خدمات ویژه

مواردی از قبیل گارانتی چاپ، تخفیف های ماهیانه برای مشتریان دایمی، قرعه کشی و جوایز از موارد مطرح در این آیتم است.

وب سایت چاپخانه

۱۲- طراحی صفحه سوالات متداول

در این صفحه پرسش های متداول مطرح و پاسخ داده شده است،  از جمله: نکات مهم که در طراحی باید رعایت شوند تا در پروسه چاپ ایرادی بوجود نیاید، اندازه فایل ها، شرایط فایل های آماده، رنگ و سایز فایل ها، سرعت و زمان تحویل سفارشات و …

۱۳- طراحی ماژول شبکه های اجتماعی

امکان اتصال وب سایت به صفحه چاپخانه در شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام، توئیتر، فیسبوک و … وجود دارد.

۱۴ – طراحی پنل پشتیبانی

این پنل ساز و کاری را در احتیار مشتریان قرار می دهد تا از روند و پیشرفت سفارش خود و همچنین زمان تحویل و مواردی از این قبیل مطلع گردند.

طراحی سیستم آنلاین سفارش گیری چاپخانه

این سامانه قابلیت اخذ سفارشات مشتریان را بدون هیچگونه محدودیت زمانی و مکانی را دارد.

کاربری که می خواهد از این سامانه سایت استفاده نماید بایستی ابتدا در وب سایت ثبت نام کند که کاربر اطلاعات شخصی، آدرس و تلفن و مواردی از این قبیل را در فرم مربوطه پُر می نماید. و بعد از ثبت نام یک نام کاربری و پسورد به وی تعلق می گیرد، که با داشتن اینها می تواند وارد سامانه سفارش گیری شود. بعد از ورود به سامانه، مشتری جنس و نوع متریالی که می خواهد کارش بر روی آن چاپ شود همچنین تک رو بودن یا دو رو بودن سفارشش را مشخص نموده و سپس فایل یا فایل های آماده خود را (معمولا در فرمت JPG  یا TIF) در سامانه آپلود می کند، سیستم بصورت هوشمند با توجه به اندازه و جنس متریال، هزینه را برآورد کرده و پیش فاکتوری را صادر می کند که مشتری از طریق درگاه بانتکی متصل به سامانه میلغ فاکتور را بصورت آنلاین واریز نموده و  از این به بعد پروسه چاپ و خدمات تکمیلی دیگر آغاز می گردد.

برتری های پیام آوا در ساخت و طراحی سایت چاپخانه

پیام آوا برنامه نویسی سایت چاپخانه را بصورت ریسپانسیو (واکنشگرا) اجرا می نماید تا کاربران از طریق دستگاه‌های مختلف مانند موبایل و تبلت نیز بتوانند وب سایت را براحتی و بدون هیچ مشکلی مشاهده نمایند. که این موضوع در پایداری و ثبات تعداد بازدیدکنندگان نقش بسزایی دارد، زیرا اغلب کاربران، وب سایت های اینترنتی را از طریق گوشی هوشمند خود مورد بازدید قرار می دهند و در صورتی که سایتی واکنشگرا نباشد، به دلیل نمایش درهم گسیخته ی ساختار و محتوای وب سایت و تغییر نابهنجار در ابعاد و شکل و شمایل سایت، آن سایت را ترک خواهند نمود.

همچنین پیام آوا توانایی و تجربه ساخت اپلیکیشن موبایل و نرم افزارهای لازم چاپخانه ها جهت شناسندن بیشتر و فراگیرتر خدمات چاپخانه ها به عموم مردم را دارد.

پیام آوا ملاحظات فنی  بسیاری در ساخت وب سایت چاپخانه و مجتمع های چاپ و بسته بندی اجرا می نماید از جمله : سرعت لود سریع صفحات و بالا آمدن وب‌سایت، قابلیت دسترس‌پذیری زیاد، طراحی بهینه وب‌سایت برای موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ، اجرا و پیاده سازی سیستم جامع و امن سفارش گیری آنلاین با کارایی بسیار بالا، پنل مدیریت محتوا به زبان فارسی و کاربرد آسان آن برای مدیر وب سایت جهت بروز رسانی اطلاعات و محتوای سایت مثل تغییر قیمت های تعرفه، افزودن موارد دیگر به خدمات ، ویرایش و افزودن نمونه کارهای جدید و غیره.


طراحی سایت تفریحی

طراحی سایت تفریحی برای ایجاد و ساخت وب سایت های سرگرمی و تفریحی به لحاظ اینکه طیف وسیع و گسترده ای از مخاطبان و در کل عموم کاربرانی اینترنتی را که از آنها استفاده می نمایند از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار است.

از همین رو سایت های تفریحی که بطور اصولی و حرفه ای طراحی شده و از نظر محتوا و مطالب نیز مفرح و سرگرم کننده باشند می توانند بازدیدکنندگان زیادی را بسوی خود جذب نمایند.

در محتوای طراحی سایت تفریحی ، مطالب سرگرم کننده از جمله جوک و لطیفه، بازی های آنلاین، مطالب عجیب و جذاب، معرفی شخصیت ها و اماکن تاریخی و باستانی و مناظر دیدینی، فیلم و کلیپ های خنده دار، عکس های جالب و … می تواند در وب سایت جهت پُر کردن اوقات فراغت کاربران گنجانده شود.

انواع طراحی سایت تفریحی

بطور کلی وب سایت های تفریحی دو دسته اند: ۱) سایت های ویژه ی گیم و بازی های آنلاین و مسابقات آنلاین.

۲) وب سایت های تفریحی محتوامحور که اینگونه سایت ها به تولید محتوای تفریحی و سرگرمی می پردازند.

طراحی سایت تفریحی

در مورد سایت های بازی آنلاین در بخش طراحی سایت بازی بطور مفصل توضیحاتی بیان گردید و اختصاصات و امکانات آن شرح داده شد. اما در اینجا روی سخن ما با طراحی وب سایت های تفریحی محتوا محور است.

امکانات و محتوای طراحی سایت تفریحی

طراحی سایت تفریحی از نظر گرافیکی باید بسیار جذاب و کاربر پسند بوده و لود و بالا آمدن صفحات  سایت نیز از سرعت بالایی برخوردار باشد تا حوصله بازدیدکنندگان را سر نبرده و به اصطلاح آنها را فراری ندهد. سرعت لود شدن صفحات و مطالب باید به گونه ای باشد که کاربر متحمل صبر نامتعارفی نگردد. زیرا مخاطبی که به قصد تفریح وارد سایت می شود چندان جدیتی ندارد و هر آنچه باعث صبر و خستگی او شود در واقع برایش ضدحال تلقی می گردد نه تفریح. پس با توجه به رقابت شدید سایت های تفریحی، از سایت شما صرف نظر کرده صفحه سایت دیگری را باز می کند. نمایش بخش های مختلف و  دسته بندی موضوعات متنوع سایت بایستی حساب شده و در جای خود باشد تا مخاطب بتواند به سهولت بخش مورد نظر خود را بیابد. همچنین سایت باید از لحاظ سئو و از دیدگاه موتورهای جستجو بسیار حرفه ای و بهینه پیاده سازی شده تا بتواند کاربران جدیدی را جذب کند. حجم و فضای کافی نیز در طراحی پورتال سرگرمی و تفریحی بایستی اختصاص یابد تا در صورت افزایش کاربران به تعداد زیاد، مشکل اتمام پهنای باند و فشار به سرور بوجود نیایید. در ادامه برخی از امکانات طراحی وب سایت تفریحی بیان می شود:

  • دسته بندی

دسته بندی قسمت های مختلف و متنوع سایت و امکان نمایش هر دسته بصورت گرافیکی در صفحه اصلی.

  • اخبار خاص و جذاب

خبرهای این بخش از سایت های تفریحی با وب سایت های خبری متفاوت است و بیشتر به رویدادها و اتفاقات خاص و جذاب می پردازد که حتی تیتر (عنوان) آنها باعث جلب نظر و برانگیختگی حس کنجکاوی مخاطب می گردد. این اخبار همراه با عکس و ویدیویی از آن رویداد بر جذابیت آن می افزاید.

  • تصاویر و ویدیو

بخش عکس ها و کلیپ های جالب و خنده دار، برای مخاطبان مفرح و جذاب است.

همچنین امکان ایجاد گالری تصاویر بهمراه آلبوم های متعدد درموضوعات گوناگون.

  • طنز و لطیفه

طنز و جوک در همه اقوام بشری در ادبیات عامیانه کشورهای مختلف وجود دارد. لطیفه و جوک نیز در بین ایرانیان جایگاه خاصی دارد، از همین رو گردآوری لطایف و جوک ها در وب سایت تفریحی موجب انبساط خاطر کاربران می گردد.

  • بیوگرافی

پرداختن به افراد مشهور و هنرمندان یکی از جنبه های سایت های سرگرمی و تفریحی است. آخرین اخبار و اطلاعات راجع به ستارگان و بازیگران سینما و تلویزیون، خواننده ها و موزیسین ها و قهرمانان ورزشی همراه با آلبوم تصاویر و مصاحبه های آنها و حتی پرداختن به حواشی و شایعاتی که در مورد آنها وجود دارد، یکی از پُر مخاطب ترین بخش های سایت های سرگرمی دنیاست.Recreation website

  • جملات قصار بزرگان

جملات آموزنده و همچنین حکایات و داستان های کوتاه و پند آموز یکی از جذاب ترین و پُرطرفدارترین بخش های سایت های تفریحی بوده که هم باعث نشاط روح و روان می شود و هم می تواند بسیار آموزنده باشد و در زندگی مخاطبان تاثیر بگذارد.

  • متن پیامک

اس ام اس (پیامک) در موضوعات مختلف مناسبتی، عاشقانه و خنده دار و … برای استفاده کاربران جالب خواهد بود.

  • امکانات دیگر

طیف موضوعات گوناگونی که می تواند برای مردم جنبه تفریح و سرگرمی داشته باشد فراتر از موارد فوق است و سایت های تفریحی و سرگرمی به فراخور بضاعت و خلاقیت خود به آنها می پردازند و از آنها در جهت فراهم کردن لحظاتی مفرح برای عموم مخاطبانشان بهره می گیرند. از جمله امکانات دیگر می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پیاده سازی ماژول های گوناگون در قسمت های مختلف هر صفحه از سایت با قابلیت درج عکس، متن، لینک، ویدیو، بنرهای تبلیغاتی و …
  • طراحی سیستم ثبت نام و عضوگیری
  • امکان ثبت و مدیریت نظر کاربران در مورد مطالب سایت
  • پنل جامع آگهی گیری و مدیریت تبلیغات
  • طراحی بخش مدیریت نظرسنجی ها
  • سیستم ارسال خبرنامه

درآمدزایی سایت های تفریحی و سرگرمی

درآمدزایی سایت های تفریحی با میزان و تعداد بازدیدکنندگان آنها رابطه مستقیمی دارد. کسب درآمد سایت های سرگرمی بنا به طیف وسیع مخاطبان و افزایش آمار بازدیدشان، بیشتر بر پایه تبلیغات استوار است. وقتی یک سایت سرگرمی بصورت مداوم موفق به جذب تعداد زیادی از بازدیدکنندگان شود، می تواند بهترین محل برای تبلیغ شرکت ها و واحدهای تجاری و صنعتی و محصولات و یا خدمات آنها باشد. علاوه بر فروش بنرها و آگهی های تبلیغاتی وب سایت، صاحبان و مدیران سایت های تفریحی و سرگرمی نیز می توانند نسبت به فروش کالا و محصولات متعدد و متناسب با بازدیدکنندگانشان اقدام نمایند.

یکی از مهمترین اهداف وبسایت های تفریحی، کسب آمار بازدیدکنندگان بالا و همیشگی است. به ضرس قاطع برای جذب تبلیغات و کسب درآمد، تعداد مخاطبان باید زیاد و پایدار باشند. بنابراین جذب بازدیدکننده جدید و حفظ بازدیدکنندگان قبلی از مهمترین سیاست های مدیران این وب سایت ها تلقی می گردد. علاوه بر نحوه مدیریت سایت و نوع و میزان جذاب بودن محتوای اینگونه وب سایت ها،  نحوه ساخت و طراحی سایت تفریحی و سرگرمی نیز بسیار مهم است.

پرتال های سرگرمیجذب کاربر جدید در وب سایت تفریحی

ورود کاربر جدید به سایت از مهمترین نکاتی است که یک وب سایت تفریحی و سرگرمی باید در نظر داشته باشد. این کار از طریق تبلیغات وب سایت تفریحی در دیگر سایت ها از روش های لینک های تبلیغاتی، سیستم های پاپ آپ و بنرها که هزینه بَر بوده و موقتی و غیر هدفمند هستند امکانپذیر می باشد. ولی موثرترین و بهترین روش برای جذب کاربران زیاد، کسب رتبه بالا در کلمات کلیدی مورد نظر سایت در نتایج گوگل می باشد. وب سایت سرگرمی و تفریحی که در نتایج جستجوی کاربران در کلمات کلیدی و مورد نظر در صفحه اول گوگل قرار بگیرد و اصطلاحا از سئوی قوی برخوردار باشد می تواند بصورت پیوسته و  هدفمند بدون هیچ هزینه ای، مخاطبان و کاربران بسیاری را جذب سایت نماید. این کار با طراحی سایت اصولی و استاندارد و بکارگیری تکنیک های ارتقاء جایگاه در موتورهای جستجو مانند گوگل مهیا می گردد.

ویژگی ها و مزایای طراحی سایت تفریحی توسط پیام آوا

ظاهر و رنگبندی وب سایت تفریحی بایستی از رنگ و لعاب خاص و جذب کننده ای برخوردار باشد. پیام آوا از نظر گرافیکی با طراحی اختصاصی قالب سایت تفریحی و همچنین طراحی پورتال سرگرمی ، شکل و شمایل متفاوت و منحصر بفردی نسبت به سایر سایت های سرگرمی ساخته شده توسط شرکت های دیگر ایجاد می کند و معیارهای مهمی چون زیبایی و سادگی را با هدف افزایش جذابیت برای کاربران و راحتی آنها در استفاده از سایت در آن لحاظ می کند.

پیام آوا ابتدا قالب و معماری سایت را بصورتی کاملا منطبق با آخرین معیارها و الگوریتم های گوگل طراحی نموده تا سایت به لحاظ فنی کاملا آماده معرفی به الکسا و گوگل و ارتقاء در نتایج جستجوی گوگل باشد. علاوه بر آن ما می توانیم به مدیر یا مدیران سایت آموزش دهیم که چگونه به انتخاب کلمات کلیدی پُر بازدید بپردازند و چگونه محتوای مناسب آن کلمات را در سایت درج و منتشر نمایند تا بازدید خوبی از موتورهای جستجو بدست آورند. ضمن اینکه شرکت طراحی سایت پیام آوا  این قابلیت را نیز دارد که پروژه هایی برای ارتقاء سایت تفریحی و سرگرمی در موتورهای جستجو در کلمات کلیدی پُر بازدید تعریف و اجرا نماید.


طراحی سایت علمی

طراحی سایت علمی برای انتقال دانش و افزایش دانش عموم و متخصصان انجام می گیرد. پیشرفت در عرصه های مختلف و تکنولوژیکی و همچنین ظهور و ایجاد فناوری های گوناگون در صنایع مختلف ایجاب می کند که اینگونه پیشرفت ها از طریق طراحی سایت علمی در دسترس همگان قرار گیرد. انعکاس اخبار و مقالات علمی حوزه های مختلف برای بسیاری از افراد جذابیت خاص خودش را دارد. همچنین پژوهشگران، مخترعان و اساتید دانشگاه لازم دارند تا خود را بهتر و بیشتر به سایر افراد شناسانده و نتایج تحقیقات و دستاوردهای خود را در معرض عموم قرار دهند. این اشخاص چنانچه از یک وب سایت علمی برخوردار نباشند، مجبور هستند از شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، توئیتر، فیسبوک و … استفاده نمایند که شاید در ابتدا خوشآیند به نظر برسد ولی در دراز مدت نمی تواند نیازهای مختلف افراد را پوشش دهد و همینطور اینگونه شبکه های اجتماعی مقطعی هستند و ممکن است در برهه های مختلف با توجه به سیاست های کلی کشور مسدود و یا فیلتر گردند.

گسترگی و جنبه های مختلف علمی در زمینه های پزشکی، صنعت، آموزش و …  موجب گردیده طراحی یک وب سایت علمی در هر زمینه ای باعث جلب و جذب کاربران آنلاین در فضای مجازی گردد.

به دلیل اینکه مطالب زیادی در چنین وب سایت هایی قرار داده می شود بطور اتوماتیک در وب سایت هایی مانند گوگل رتبه خیلی خوبی پیدا خواهند نمود.

جهت برخورداری از وب سایت علمی منحصر به فرد و دستیابی به نتایج مطلوب، بایستی هدف و برنامه ای بدین منظور داشته باشید که متخصصان و کارشناسان شرکت طراحی سایت پیام آوا مشاوره های لازم را قبل از طراحی وب سایت به شما ارایه خواهند داد.

web design nasa

انواع طراحی سایت علمی

بطور کلی طراحی وب سایت علمی در دو گروه عمومی و تخصصصی قرار می گیرند. در وب سایت های علمی عمومی ، مطالب و محتوای علمی گوناگون و بصورت عامه فهم درج می گردد ولی در طراحی سایت علمی تخصصی در یک زمینه اختصاصی و مشخص برای مخاطبان و متخصصان آن علم و حرفه پیاده سازی می گردد.

نکته مهم در طراحی سایت علمی

در طراحی وب سایت علمی که بطور شخصی انجام می گیرد و یا طراحی سایت علمی شرکتی مثلا شرکت های دانش بنیان بایستی از توانایی ها و توانمندی ها بطور جامع و مشروحی سخن به میان آید. ارایه رزومه و استفاده از زبان فیلم و تصویر و دسته بندی موضوعی خدمات در این زمینه کارساز خواهد بود.

آیتم ها و سرویس های ساخت وب سایت علمی

با توجه به عمومی یا تخصصی بودن وب سایت علمی می توان آیتم های مختلفی در نظر گرفت. معمولا در وب سایت های علمی عمومی می توان به اجرا و پیاده سازی سرویس ها و خدمات زیر پرداخت که عبارتند از:

  • طراحی صفحه درباره ما
  • دسته بندی مقالات و مطالب
  • طراحی صفحه اخبار در زمینه موضوعات مختلف علمی روز دنیا
  • پیاده سازی انجمن گفتگوی مجازی
  • طراحی بخش تحقیقات علمی
  • طراحی صفحه بیوگرافی دانشمندان و پیشکسوتان و چهره های برتر علمی
  • طراحی صفحه بخش پرسش و پاسخ برای ارتباط بیشتر با افراد آنلاین در وب سایت
  • آرشیو مقالات
  • طراحی بخش معرفی کتاب در حوزه های مختلف دانش
  • طراحی صفحه ارسال مقالات توسط کاربران عضو
  • طراحی صفحه گرفتن تبلیغات مرتبط و غیر مرتبط در وب سایت
  • طراحی صفحه اتصال به آدرس های شبکه اجتماعی مانند تلگرام، فیسبوک، توئیتر و …
  • طراحی گالری تصاویر
  • طراحی صفحه سخنان قصار و جملات آموزنده از بزرگان
  • طراحی بخش آرشیو ویدئو

طراحی وب علمی

در طراحی سایت علمی تخصصی با توجه به موضوع خاص مربوطه، می توان بخش های متنوع و مرتبطی را در نظر گرفت. بطور مثال در طراحی وب سایت علمی در زمینه نانوتکنولوژی؛ رویدادها و اخبار جدید نانو، همایش ها و گردهمایی های نانو، بخش دستاوردهای جدید فناوری نانو، مقالات تخصصی، پایانامه های منتخب در زمینه نانو، آرشیو فیلم و عکس، بانک اطلاعاتی، آموزش و … را می توان اجرا و پیاده سازی نمود.

مزایای پیام آوا برای طراحی وب سایت علمی

پیام آوا با توجه به تبحر در زمینه طراحی سایت های علمی و  همچنین با تکیه بر دانش و تجربه برنامه نویسان ماهر و طراحان حرفه ای خود، می تواند سایت علمی کارآمدی را برای شما اجرا و پیاده سازی  نماید به گونه ای که امکان توسعه پذیری آن نیز در آینده وجود دارد.

پیام آوا با توجه به این نکته مهم که سایت طراحی شده، بایستی در اثر سرچ توسط کاربران در موتورهای جستجو مثل گوگل، بینگ و … دیده شود؛ پس از ثبت سایت در موتورهای جستجو و الکسا با اجرای تمهیداتی پیج رنک وب سایت شما را افزایش می دهد تا توسط موتورهای جستجوگر در صفحات اول نمایش داده شود. این امر تنها با طراحی سایت بر مبنای اصول حرفه ای و بهینه سازی سایت امکان پذیر خواهد بود.


طراحی سایت بازی

در عصر حاضر بازی های  گذشته از شکل و فرم سنتی خود خارج شده و جای خود را به بازی های یارانه ای (گیم) و بازی های آنلاین داده اند و از همین رو طراحی سایت بازی برای علاقمندان اینگونه تفریحات می تواند مورد توجه باشد.

طراحی سایت بازی آنلاین اصطلاحا به مفهوم بازی های شبکه ای می باشد. تا چند دهه پیش جهت ارتباط دو یا چند کامپیوتر به یگدیگر از کابل های سخت افزاری استفاده می شد ولی امروزه با پیشرفت های حاصل در فضای مجازی بُعد جدیدی از بازی های اینترنتی تحت وب شکل گرفته است.

گیم ها و بازی های آنلاین متعددی تاکنون ساخته و روانه بازار شده است از جمله : زندانی ۰۰۱، کال اف دیوتی، تاخت و تاز به رامبی ها، باب اسفنجی، آمیکو پانچو، بازی جام جهانی فوتبال، دوران جنگ، موتورسواری، هرکول، بن تن و …

web site game

از همین رو به دلیل تعدد بازی ها و تکامل و پیشرفت در عرصه نرم افزاری و سخت افزاری بازی ها موجب گردیده که توجه به مقوله طراحی وب سایت های بازی نیز افزون تر و راهبردی تر گردد. چرا که دسترسی سریع و راحت و آسان کاربر برای استفاده از اطلاعات و پیشرفت های به روز بازی ها و انجام خود بازی ها از طریق وب سایت بازی امکانپذیر شده و اینگونه وب سایت ها مجموعه ای منسجم بوده که همگان به آن دسترسی داشته و اکثریت بازی ها را بطور کاربردی در خود جای داده ا ند.

همچنین علاوه بر گیم ها، طراحی سایت اسباب بازی برای معرفی و فروش اسباب بازی های مختلف می تواند اجرا و پیاده سازی شود.

اهمیت و فواید طراحی سایت بازی

سودمندی ها و اهمیت طراحی سایت بازی از جنبه های مختلف قابل بررسی است از جمله :

  • بازی های آنلاین و بازی های کامپیوتری در زمینه آموزش، امور کمک درسی، در رشد و پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همچنین برآورده ساختن نیازهای تفریحی و سرگرمی آنها موثر بوده و طراحی وب سایت بازی و طراحی سایت سرگرمی در زمینه های مذکور نقش بسزایی دارد.

اغلب بازی های فکری و ریاضی که مرتبط با دروس مدارس هستند می تواند در طراحی سایت بازی پیاده سازی و اجرا گردد. بازی های ورزشی و .. نیز به این منوال می باشند.

ساخت سایت بازی علاوه بر سرگرمی و تفریح کودکان و چه بسا بزرگسالان و ارایه بازی های مختلف ، می تواند انبوهی از اطلاعات و آگاهی ها را به کاربر منتقل نماید. از جمله اینکه اطلاعاتی در مورد مراکز تفریحی و گردشگری، بیوگرافی هنرمندان و ورزشکاران و افراد موفق، معرفی بازی های تاریخچه آنها و سازندگان بازی های مختلف و …

  • چنین وب سایت هایی می تواند منبع درآمد مناسبی برای صاحب سایت باشد. چون بسیاری از مراکز تفریحی، مراکز خرید، تورها، اسباب بازی فروشی ها و … بسیار علاقمندند تا تبلیغات خود را در چنین سایت هایی قرار دهند.
  • معمولا افرادی که شیفته بازی های رایانه ای و آنلاین هستند برای چیره شدن به رقبای خود حاضرند پول زیادی را خرج نمایند و ساعات زیادی از وقت خود را در وب سایت های بازی می گذرانند. لذا شما در قبال ارایه سرویس های مختلف و همچنین اطلاعات زیاد و ارزشمندی که به کاربران ارایه می دهید می توانید از آنها آبونمان دریافت کنید.

امکانات طراحی سایت بازی

سرویس های مختلفی در ساخت وب سایت بازی می توان اجرا نمود که برخی از آنها عبارتند از :

  • طراحی بخش بازی ها و دسته بندی

انواع بازی ها را بر اساس فاکتورهای مختلفی همچون موضوع و ژانر یا نوع بازی می توان طبقه بندی نمود. بطور مثال بازی های اکشن – بازی های مسابقه ای – بازی های فکری – بازی های ورزشی – بازی های استراتژیک و …

  • توضیحات و معرفی بازی

توضیحاتی در مورد بازی همچون خلاصه ای از داستان و روند بازی در این قسمت ارایه می گردد. نحوه بازی، سیستم مورد نیاز، کلیات بازی، ترفندها و راهنمای کلیدهای مورد استفاده، شرکت سازنده، امتیازات و جوایر و راهکارهای مورد استفاده در بازی از دیگر موارد قابل ذکر می تواند باشد.

۳ – ورود و عضویت

جهت عضو گیری در سایت و آبونمان شدن آنها فرمی در این صفحه قرار گرفته تا کاربر با وارد نمودن برخی از اطلاعات خود عضو سایت شده و سپس با در اختیار داشتن نام کاربری و رمز عبور بتواند از خدمات سایت استفاده نماید.

۴ – نوار جستجو

این قسمت جهت سرچ بر اساس نام یا ژانر بازی و همچنین جستجو برای یافتن مطالب و اطلاعات مورد نیاز از بین محتوای وب سایت کاربرد دارد.

۵ – طراحی صفحه ارتباط با ما

سایت بازی زیبا

جهت برقراری تماس بین کاربران و دست اندرکاران و مدیر سایت از طریق فرم تماس، تلفن و آدرس این صفحه در نظر گرفته می شودو.

۶ – طراحی صفحه اخبار بازی

جدیدترین رویدادهای مربوط به دنیای بازی مانند اخبار ساخت و تولید بازی های جدید در داخل کشور و بازی های خارجی، اطلاع رسانی پُرفروش ترین و پُرمخاطب ترین بازی های جهان، اخبار تریلرهای منتشر شده بازی ها و دانلود آنها، خبرهای شرکت های تولیدکننده گیم ها و حواشی آنها، معرفی نسخه های جدید بازی ها و …

۷ – طراحی صفحه نقد و بررسی

نظرات و توضیحات کاربران در مورد هرکدام از بازی هایی که انجام داده اند و امتیازدهی آنها به بازی ها در این بخش قابل درج می باشد.

۸ – طراحی قسمت جدیدترین ها

تازه ترین و به روز ترین بازی های در این قسمت جهت معرفی و استفاده قرار می گیرد.

۹ – فروشگاه آنلاین بازی

این قسمت که ساختاری شبیه به طراحی سایت فروشگاهی دارد و  تمامی بازی هایی که فروشی هستند به همراه توضیحات، تصاویر و قیمت هرکدام قرار گرفته و کاربر می تواند از طریق پرداخت درگاه الکترونیک بانکی نسبت به واریز وجه بازی اقدام و خرید نماید و به طریق یکی از روش های ارسال ذکر شده در سایت، بازی را دریافت کند.

همچنین در فروشگاه انواع گیفت کارت ها، cd keys  و … را می توان جهت فروش قرار داد.

۱۰ – بازی های موبایل

سری بازی هایی که قابل نصب و اجرا بر روی گوشی های اندروید می باشند جهت دانلود و استفاده در این بخش وب سایت پیاده سازی می گردد.

۱۱ – امکانات دیگر

راهنمای بازی ها، بخش های مختلف تبلیغات، پیشنهادات ویژه، محبوب ترین ها، ارسال خبرنامه ایمیلی به اعضا، آموزش ها، سوالات متداول و … از امکانات دیگر در طراحی وب سایت بازی می تواند باشد.

طراحی سایت بازی در پیام آوا

بازی های آنلاین و گیم ها دارای جذابیت و فوایدی هستند که قبلا ذکر گردید. از اینرو پیام آوا طراحی وب سایت بازی را به شکل حرفه ای که ساختار و نمای آن نیز دارای جذابیت و کشش برای کاربر باشد پیاده سازی و اجرا می نماید.

game web design

بکارگیری جدیدترین تکنیک های طراحی سایت و در نظر گیری سهولت استفاده کاربر از بازی های آنلاین قرار گرفته در وب سایت، بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو، امنیت بسیار بالا، مشاوره و بازاریابی اینترنتی، آموزش استفاده از سایت و پشتیبانی و تحلیل سایت و ارایه راهکاری ارتقاء وب سایت از اهم ویژگی های طراحی وب سایت توسط پیام آوا می باشد.


طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت حرفه ای امروزه بعنوان یکی از نیازهای مبرم جهت ایجاد یک پایگاه اختصاصی متمرکز و پویا در عرصه اینترنت برای تشکل های سازمانی، واحدهای تجاری، صنعتی، تولیدی و خدماتی محسوب می گردد.

با رواج و گسترش سریع کاربرد اینترنت در زمینه های مختلف بازرگانی و اقتصادی، کسب و کار، صنعتی، خدماتی، درمانی و … و عجین شدن آن با زندگی بشر امروز و نیز افزایش کاربران آنلاین؛ طراحی سایت حرفه ای برای هر کدام از مشاغل و کسب و کارها را بیش از پیش پُررنگ تر و الزامی تر ساخته است.

اهمیت طراحی سایت حرفه ای

همیشه کسانی در کسب و کار موفق هستند که دارای نگاهی متفاوت بوده و ایده های جدید و خلاقانه داشته و ذهنیت های خود را در عمل به اجرا در آورند.

در حال حاضر نگاهی متفاوت به کسب و کار و تغییرات محسوس در روند صنعت و تجارت و خدمات در حال شکل گیری بوده و ایجاد ساختارهای نوین در این عرصه به عینه قابل مشاهده است.

برای پیاده سازی و محقق نمودن آرمان ها و ایده های جدید کسب و کار نیاز به طراحی وب سایت حرفه ای دارید. یک سایت کارآمد و حرفه ای می تواند باعث شکوفایی و عملی ساختن برنامه های حرفه و تخصص و توانمندی ها و استعدادها و جنبه های مختلف تفکرات خلاقانه شما باشد و موجب رونق کسب کار هر مجموعه یا شرکت یا هر شخصی گردد.

وب سایت حرفه ای

در دنیای اکنون که دهکده جهانی نام گرفته  است حضور منسجم و پایدار و قوی در فضای مجازی و تجارت الکترونیک، داشتن یک سایت حرفه ای را از ملزومات رقابت جهانی مطرح ساخته است. بدون داشتن یک سایت حرفه ای نمی توان وارد رقابت با افراد و شرکت های داخلی و بین المللی شد. ضمن اینکه دارا بودن یک سایت حرفه ای پیش نیاز و مقدمه ی ورود به این رقابت تنگاتنگ محسوب می شود.

ویژگی های طراحی سایت حرفه ای

در طراحی سایت حرفه ای بایستی یکسری اصول بنیادین را مدنظر قرار داد که این خاصه ها موجب حرفه ای شدن سایت و تمایز آنها از وب سایت های معمولی می گردد، برخی از مهمترین فاکتورها و ویژگی های شاخص در ساخت و راه اندازی سایت حرفه ای به شرح زیر است:

۱ – تعیین کاربرد سایت

در ابتدای کار؛ نقشه راه، هدف و کاربرد وب سایت تعیین گردد تا در طراحی و پیاده سازی آن، امکانات مورد لزوم و اختصاصی و همچنین طیف مخاطبان و نیازهای آنها مورد بررسی قرار گیرد تا وب سایت پس ساخت و بهره رونمایی کارآیی لازم را داشته باشد.

۲ – قالب و گرافیک مناسب

به زعم کارشناسان پیام آوا مهمترین پارامتر در طراحی سایت حرفه ای، وب سایت واکنشگرایی که بتوئند قابلیت توسعه پذیری و پیشرفت را داشته باشد و صاحب سایت در طی زمان های مختلف، بتواند خود یا از طریق شرکت سازنده سایت تغییرات مورد نظر خود را در وب سایت با کمترین هزینه و مدت زمان اندک اعمال نماید. ماژولار بودن وب سایت، تغییر رابط کاربری، قابلیت توسعه سایت، تغییر کاربری وب سایت، اضافه کردن امکانات و فرایندهای جدید، تغییر ظاهر و گرافیک وب سایت بنا به سلیقه صاحب سایت، ایجاد و ساخت سایت بر اساسا الگوریتم های گوگل که امکان بهینه سازی و افزایش رتیبه وب سایت در موتورهای جستجوگر را فراهم سازد از فاکتورهای بنیادین در طراحی سایت حرفه ای توسط تیم مجرب پیام آوا می باشد.

پارامترها و ظاهر گرافیکی و رنگبندی وب سایت حرفه ای و هچنین ساخت و اجرای قالب برای آن بایستی متناسب و همسو با حیطه فعالیتی مزبور باشد. بطور مثال در طراحی سایت حرفه ای حقوقی استفاده از گرافیک و رنگ های سنیگن مانند قهوه ای و یا در طراحی سایت حرفه ای رستوران استفاده از تم های تحریک کننده حس چشایی و رنگ های قرمز و نارنجی مناسب است.

همچنین قالب وب سایت حرفه ای بهتر است اختصاصی و منحصر بفرد بوده تا کسب و کار شما را از دیگران متمایز نشان دهد.

۳ – اطلاعات و خدمات اصلی

در ساخت وب سایت حرفه ای، اطلاعات اصلی و مورد نیاز کاربر و همچنین خدمات مهم بایستی جلوی چشم و در دسترس باشد. بطور نمونه در طراحی سایت پزشکی، فرد بیشتر به دنبال ساعت کاری مطب، شماره تماس و خدماتی مثل ویزیت و تعیین نوبت آنلاین می باشد و بیشتر به این قسمت ها متمرکز بوده و شاید به بخش های دیگر سایت چندان توجهی ندارد.

pro web design۴ – امنیت

در طراحی وب سایت حرفه ای برای کسب و کارها علی الخصوص در وب سایت هایی که تراکنش مالی و خرید و فروش صورت می گیرد و مسایل مالی مطرح است، «امنیت» از درجه اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و و بر مبنای این اصل مهم در نظرگیری موارد امنیتی مختلف بایستی لحاظ گردد؛ چرا که امنیت در ایجاد پایداری، ثبات و بقا و فعالیت مستمر سایت در دراز مدت و همچنین جلب و افزایش اعتماد کاربران و مشتریان نقش پایه ای و کلیدی را دارد.  استفاده و بکارگیری گواهی امنیت ssl در وب سایت یکی از این موارد است.

۵-  سرعت

بارگزاری صفحات وب سایت حرفه ای بایستی سریع و در حد مطلوب باشد چرا که منتظر شدن کاربر جهت بالا آمدن سایت و لود صفحات موجب کلافگی وی شده و سایت را ترک خواهد نمود که این ضربه منفی بزرگی برای یک وب سایت محسوب می گردد. حذف و عدم بکار گیری موارد و اطلاعات زاید و نیز عدم بکارگیری فلش و همچنین چیزهایی که به خودی خود حرکت می کنند در تامین سرعت سایت موثر است.

۶ – سازگاری با تمام مرورگرها

استفاده کنندگان از اینترنت ممکن است از مرورگرهای مختلفی استفاده نمایند. فایر فاکس (موزیلا)، کروم، اپرا و ایکسپلور از مشهورترین این مرورگرها است. در طراحی سایت حرفه ای یکی از مواردی که تأکید بسیار زیادی روی آن وجود دارد سازگاری با تمامی مرورگرهاست. زیرا در صورتی که سایت شما با مرورگری سازگاری نداشته باشد مشتریانی که از آن مرورگر استفاده می کنند را از دست خواهید داد.

۷ – اتصال وب سایت به شبکه های اجتماعی

در طراحی وب سایت حرفه ای این امکان فراهم می گردد که کاربر بتواند مطالب، تصاویر و فیلم های مورد علاقه خود بر روی وب سایت را در شبکه اجتماعی مورد نظرش نظیر فیسبوک، توئیتر، گوگل پلاس، تلگرام و … به اشتراک بگذارد. این امر در بالا رفتن میزان شهرت وب سایت شما تاثیر گزار بوده و نتایج مثبتی برای شما خواهد داشت زیرا رسانه های اجتماعی نقش مهمی در بازاریابی اینترنتی و کسب و کار دارند.

۸ – سازگاری با موبایل و تبلت

با توجه به اینکه اغلب مردم از گوشی هوشمند برای بازدید از سایت های مختلف استفاده می نمایند لذا نمایش مناسب وب سایت شما در موبایل و یا تبلت یکی از مهمترین ویژگی های وب سایت حرفه ای می باشد. طراحی سایت حرفه ای باید خود را با ابعاد نمایشگرهای مختلف تطبیق دهد تا همه کاربران بتوانند از وب سایت شما استفاده نمایند.

امکانات طراحی وب سایت حرفه ای

وب سایت های حرفه ای علاوه بر امکانات عمومی که در طراحی دیگر سایت ها پیاده سازی می گردند دارای یکسری امکانات ویژه ای نیز می باشند از جمله:  قابلیت ایجاد و مدیریت صفحات مختلف، ثبت نام و مدیریت اعضاء، امکان پشتیبانی از زبان های مختلف، تنظیمات پیشرفته امنیتی، مدیریت فایل ها و دسته ها، فعال سازی سایت چند زبانه، سیستم جستجوگر پیشرفته داخلی سایت، پشتیبانی از ورودی و خروجی XML، ایجاد و مدیریت منوها و زیر منوها، مدیریت بخش تبلیغات، پشتیبانی از ماژول های مجتمع و توزیع شده، مدیریت گروه ها و کاربران و دسترسی ها، مدیریت اسکریپت ها، نقشه سایت،  امکان بازیابی اطلاعات، قابلیت پرینت و نسخه چاپی صفحات، آژاکس، آمار و نمودارهای بازدیدکنندگان، مدیریت پرسش و پاسخ، امکان لیست گیری از عملیات کاربران، ایجاد و مدیریت فروم ها

web design payam ava

پیام آوا طراح و سازنده سایت های حرفه ای

بسیاری از شرکت های طراحی سایت ادعا دارند که طراحی وب سایت ها بصورت حرفه ای انجام می دهند. اما آیا صرف اینکه مواردی همچون رعایت طراحی داینامیک، امنیت و سرعت بارگزاری صفحات، پنل مدیریت آسان و کاربردی و … در طراحی رعایت شده باشد می تواند یک وب سایت را حرفه ای جلوه دهد؟

در نظر شرکت پیام آوا همه این امکانات ابزارهایی ابتدایی هستند که مستلزمه طراحی یک وب سایت اصولی است و در طراحی و ساخت اینگونه سایت ها دیگر امتیازات خاصی محسوب نمی گردد.


طراحی سایت رسپانسیو


طراحی سایت ریسپانسیو (Responsive) به معنای سایت واکنش گرایی است که فرم و ساختار و چیدمان اجزای آن شناور بوده و با ابعاد و رزولوشن دستگاه های مختلف تغییر یافته و با سایز صفحه نمایشگر آن دستگاه سازگاری می یابد تا کاربران صرف نظر از اینکه صفحه نمایش دستگاه شان کوچک باشد مثل اکثر گوشی های اندروید موبایل یا نمایشگری متوسط و بزرگ داشته باشند مثل تبلت، لپ تاپ و کامپیوترهای خانگی، بتوانند به راحتی همانگونه که سایت را در مانیتورهای بزرگ کامپیوتر مشاهده نموده و استفاده می نمایند از همان وب سایت بر روی صفحه نمایشگر تلفن همراه یا تبلت خود نیز از سایت مزبور استفاده کنند.

طراحی وب سایت واکنش گرا

طراحی سایت واکنشگرا و غیر واکنشگرا

برای تشخیص ریسپانسیو بودن یک سایت و تفاوت سایت های ریسپانسیو و غیر ریسپانسیو، سایت مورد نظرتان را در گوشی هوشمند یا تبلت باز کنید و عرض مرورگر را به آهستگی کم و زیاد نمایید. در صورتی که  سایت واکنش گرا باشد مشاهده خواهید نمود که اندازه و چیدمان اجزای آن مطابق با تغییر عرض صفحه تغییر می یابد به گونه ای که هیچ اسکرول افقی پدید نمی آید. اما در سایت های غیر ریسپانسیو چنین تطابقی رخ نمی هد و اسکرول افقی لازم است تا بتوان قسمت های پنهان شده چپ و راست صفحه را مرور کرد.

همانگونه که ذکر شد طراحی وب سایت واکنش گرا به وب سایت هایی اطلاق می شوند که با تغییر دستگاه مانند تبلت ها ، گوشی های هوشمند و… از خود انعطاف نشان داده و با تغییر رزولوشن، تغییر خواهند یافت. در اینگونه سایت ها بر خلاف وب سایت های قدیمی و فاقد ویژگی ریسپانسیو، نمایش تصاویر و اطلاعات در ابعاد مختلف با مشکل مواجه نخواهد شد و دیگر نیازی به زوم کردن نیست.

این تکنیک به کمک ویژگی های جدید Media Queries که در CSS3 تعریف شده است و همچنین طراحی های شناور(Fluid Proportion-Based Grids) این قابلیت را در وب سایت ایجاد خواهد کرد  تا بدون احتیاج به ساختن نسخه های متفاوت برای دستگاه های مختلف، با تغییر ابعاد صفحه نمایشگر و رزولوشن، محتویات و ساختار صفحه نیز واکنش نشان داده و انعطاف پذیر گردند. به بیان روشن تر در سایت های ریسپانسیو، اسکلت و ساختار لایه‌های سایت بصورت شناور طراحی می‌ گردد و با کمک خاصیت مدیا در تگ لینک با توجه به ابعاد صفحه، CSS مربوط به آن بارگذاری خواهد گردید.

اهداف طراحی سایت ریسپانسیو

سایت های واکنش گرا به دلیل اینکه بازدید کننده را در محدودیت استفاده از دستگاه قرار نمی دهند و وی می تواند با ابزار های مختلف، سایت را بصورت مطلوب مشاهده نماید، محبوب تر و کاربر پسندتر از بقیه وب سایت ها محسوب می گردند. امروزه بیش از پنجاه درصد کاربران، وب سایت های مورد نیازشان را با گوشی های هوشمند خود مشاهده و مورد استفاده قرار می دهند. بنابراین در صورتی که سایت شما ریسپانسیو نباشد، کاربران شما یکی پس از دیگری از مراجعه دوباره به وب سایتتان امتناع ورزیده و در نتیجه به دنبال سایت هایی خواهند بود که انعطاف و واکنشگرایی نسبت به صفحه گوشی های همراه داشته باشند از اینرو با طراحی وب سایت ریسپانسیو تعداد بازدیدکنندگان شما بالا خواهد رفت و این مورد در بالا رفتن رتبه و جایگاه سایت شما در موتورهای جستجو نیز نقش موثری خواهد داشت.

ذات طراحی سایت ریسپانسیو به گونه ای است که ” seo friendly ” محسوب می گردند چرا که تمام محتویات داخلی و بیرونی سایت را در وسط صفحه قرار می دهند و ترکیب بندی محتوای صفحات به نحوی که برای موتورهای جستجو به راحتی در اختیار قرار بگیرد، را امکانپذیر می سازد.

وب سایت های ریسپانسیو

اشل های استاندارد در طراحی سایت Responsive

نکته حائز اهمیت در طراحی سایت ریسپانسیو ساختاری است که از آن پیروی می کند. بسیار مهم است که یک وب سایت بر پایه ساختارهای از پیش تعریف شده به قالب واکنشگرایی تبدیل گردد.

یکی از مهمترین این ساختارها ” بوت استراپ ” می باشد که توسط شرکت معتبر توئیتر ارایه شده است و شرکت طراحی سایت پیام آوا نیز از آن و همچنین ساختارهای معتبر دیگر بهره می گیرد. استفاده از این ساختار سبب می شود که با توجه به یکسان بودن آن در وب سایت های بسیار زیادی که در بستر وب پیاده سازی شده است سرعت بارگذاری سایت بسیار بالا رفته و همچنین مرورگرها نیز دقیقا می توانند آن را شناسایی کرده و سریع تر وب سایت را در قالب درخواست شده به نمایش بگذارند.

طراحی وب سایت های ریسپانسیو توسط پیام آوا

شرکت پیام آوا با توجه به این موضوع که بیش از میلیون ها کاربر ایرانی بطور روزمره با استفاده از گوشی هوشمند یا تبلت خود به وب سایت های فارسی زبان سر می زنند، لذا پیاده سازی و اجرای اغلب وب سایت ها را بر مبنای تکنیک های ریسپانسیو بنا نهاده تا مالکان سایت ها بتوانند مخاطبان خود را حفظ نموده و از این طریق بر آمار بازدیدکنندگان آنها نیز افزوده شده و همگام با این امر سئوی سایت نیز افزایش یابد.


اپلیکیشن موبایل

طراحی و ساخت اپلیکشن موبایل با توجه اینکه امروزه استفاده از گوشی های اندروید و هوشمند رواج بسیاری یافته و روز به روز نیز در حال افزایش است امری مهم و کاربردی است.

افزایش تعداد کاربران تلفن هوشمند در ایران به مرز ۴۰ میلیون نفر، شاهدی بر این مدعاست.

اهمیت و ضرورت ساخت اپلیکیشن تلفن همراه

تلفن های همراه اندروید و هوشمند به یکی از مهمترین ابزارهای مورد استفاده در کارهای روزمره تبدیل شده است. ارتباطات تصویری و ارسال پیامک و گفتگوی متنی(چت) و همچنین تماس صوتی با مخاطبان و دوستان، عکاسی و فیلمبرداری، انجام امور مالی و بانکی، بازدید و استفاده از سایت های اینترنتی، استفاده از شبکه های اجتماعی، اطلاع از اخبار و کسب اطلاعات روزانه و … از طریق گوشی اندروید و یا هوشمند صورت می گیرد که هر کدام از امور فوق الذکر با استفاده از امکانات گوشی که از طریق نرم افزارها و اپلیکشن های گوشی فراهم شده است انجام می شود.

هیچ دور از انتظار نیست که با سرعت افزایش دسترسی کاربران به تلفن‌های همراه اندروید در نقاط مختلف جهان، در آینده نزدیک، تعداد کاربران تلفن همراه هوشمند از جمعیت جهان بیشتر ‌شود. از اینرو طراحی اپلیکشن موبایل برای کاربردهای مختلف و همچنین اختصاصی تر نیز سرعت صعودی می گیرد.

در حال حاضر بالغ بر ۶ میلیارد نفر در سرتاسر دنیا از گوشی‌های تلفن همراه استفاده می‌ نمایند و ۱٫۴ میلیارد کاربر از این تعداد مربوط به کاربران فعال گوشی های تلفن همراه اندروید در جهان می باشد.

کارشناسان آمار جمعیت جهان را ۷ میلیارد نفر برآورد کرده‌اند که با احتساب وجود شش میلیارد کاربر موبایل، سه‌چهارم جمعیت جهان حداقل یک دستگاه تلفن همراه دارند.

application mobileارتباطات موبایلی پا به عرصه جدیدی گذاشته است، به گونه ای که جنبه صرفا ارتباطی این دستگاه‌ها تغییر کرده و علاوه بر ارسال پیامک و تماس صوتی از این دستگاه‌ها برای بازدید از سایت های اینترنتی، فیلمبرداری، پخش موسیقی، عکاسی و ذخیره اطلاعات، استفاده از شبکه های اجتماعی و نیز برنامه‌هایی که امکان انجام کارهای مختلف از جمله آموزش زبان، مراودات مالی همچون انتقال وجه از طریق کارت به کارت، خرید شارژ و دسترسی به سرویس‌های خرید را فراهم می‌کند.

بر این اساس پیش بینی می‌شود تعداد کاربران تلفن همراه هوشمند در دنیا به زودی از جمعیت جهان بیشتر شود.

موبایل های اندروید علاوه بر افزایش توانایی افراد، در عرصه تجارت نیز باعث توسعه کشورهای در حال توسعه می گردد.

بر این اساس امروزه از فناوری‌های موبایلی و طراحی نرم‌افزارهای موبایل می‌توان در زمینه های تجاری، اجتماعی، فرهنگی، کشاورزی، کارآفرینی، بهداشت، سرویس‌های اقتصادی، دولتی و … بهره برد.

از همین رو شرکت پیام آوا اپلیکشن های موبایل و نرم افزارهای کاربردی مختلفی را برای اجرا در گوشی های هوشمند و اندروید طراحی و برنامه نویسی می نماید.  در ادامه جهت آشنایی با اصطلاح اپلیکیشن به تعریف آن می پردازیم:

اپلیکیشن (Application) چیست؟

بطور خلاصه اپلیکیشن اکثر نرم‌افزارهایی است که ما طورر روزمره از آنها استفاده می‌کنیم و فقط نرم‌افزارهای سیستم مانند سیستم عامل و یا زبان‌های برنامه نویسی جزو اپلیکیشن‌ها محسوب نمی گردند.

برای انجام یک عمل خاص بر روی سیستم کامپیوتر نیاز به یک نرم افزار مختص برای آن کار وجود دارد. مثلا شما ممکن است بخواهید متنی را تایپ کنید برای این کار از اپلیکشن ورد (Word) باید استفاده نمایید. و یا برای تماشای فیلم یا گوش دادن به موسیقی بر روی کامپیوتر، از اپلیکیشن Kmplayer و یا Vlc  می توان استفاده نمود.

نرم افزارها و اپلیکیشن های متعددی وجود دارند که هر کدام برای انجام عمل خاصی ساخته شده اند و با توجه به نیاز کاربر، کاربرد منتحصر بفرد خود را دارا هستند. نظر به اینکه ممکن است این اپلیکیشن ها برای سیستم عامل های متفاوتی ارایه شوند، توسعه دهندگان نرم افزار سعی می کنند تا حد امکان یک اپلیکیشن را برای سیستم عامل ها و دستگاه های دیجیتال مختلف تهیه کنند.

اپلیکیشن موبایل چیست؟

تبلت ها و موبایل های هوشمند (smart) مانند هر کامپیوتری دارای برنامه های کاربردی و نرم افزارهای متنوع و مختلفی هستند. در بازار نرم افزارهای گوشی همراه، در زبان عامه واژه «اپلیکیشن» یا به اختصار اپ (App) بیشتر از واژه نرم افزار جا افتاده است.

در حالیکه نرم افزارهای موبایل (Software Program) با اپلیکشین‎های موبایل و (Application Software) در چند نکته ظریف با هم تفاوت هایی دارند. برای اجرا و عملکرد سیستم، هم نرم افزارها و هم اپلیکیشن‎ها عمل می‎کنند اما نرم افزارها غیرقابل مشاهده و اپلیکیشن ‎ها قابل مشاهده هستند.

آنچه که ما از آن به عنوان نرم افزارهای موبایل استفاده می‌کنیم به سادگی روی گوشی‎های همراه نصب می‌شود و وظیفه خواندن دستورالعمل‎هایی که بطور مستقیم از پردازنده سیستم موبایل (سی پی یو) به سمت آن‎ هدایت می گردد، را بر عهده دارد.

در واقع نرم افزارهای موبایل مجموعه‎ای از برنامه‎ها هستند که در سیستم عامل تلفن همراه قابل نصب  و اجرا  بوده و شامل واکنش‎هایی می‌باشند که فعالیت‎ها را بصورت مخفی بر روی سیستم عامل انجام می‌دهند بطوری که شما نمی‎توانید آنرا مشاهده نمایید اما عملکرد آن را بطور غیرمستقیم دریافت می‌کنید.

به زبان ساده تر اپلیکیشن‎های موبایل بصورت مستقیم کاری را انجام  می‌دهند که کاملاً برای کاربران ملموس و قابل مشاهده است، نرم افزارهای موبایل از دید کاربران مخفی بوده و بستر و شرایطی را فراهم می‌کنند که توسط آنها می‌توان اپلیکشین‎های موبایل را نصب و اجرا نمود. در واقع قبل از نصب اپلیکشن‌ها، وجود نرم افزارها ضرورت دارد.

طراحی و پیاده سازی اپلیکیشن موبایل

بطور کلی اپلیکیشن‌ موبایل مستقیماً درخواست‎های کاربران را انجام می‌دهند و  ارتباط مستقیم با پردازنده‎های سیستم عامل گوشی همراه دارند. طراحی اپلیکیشن های موبایل بصورت مستقیم دستوری را انجام می‌دهند که کاملاً برای کاربران ملموس و قابل رؤیت است. کلیه نرم افزارهای موبایل که کاربر توسط آنها به اجرای دستوری در گوشی می پردازد «اپلیکیشن موبایل» نام دارد. برای مثال برای انجام خرید شارژ و یا پرداخت قبوض اپلیکشن های مختلفی وجود دارد مثل : اپلیکشن هفت سیم، اپلیکشن  اسکای، اپلیکشن ای شارژ، اپلیکشن آسان شارژ، اپلیکشن شارژک، اپلیکشن سه سوت، اپلیکشن آل دیجیتال و … یا برای مرور و دنبال کردن اخبار و رویدادها از اپلیکیشن های خبری مانند کیوسک، برترین ها، خبر ۲۴، کافه خبر و …  می توان استفاده نمود .. تمامی این ابزارها که در دسترس کاربر قرار گرفته اند اپلیکیشن موبایل نام دارند که ممکن است براساس نوع سیستم عامل یک گوشی همراه، برای اجرا نیازمند بستر و سیستم عامل مورد نیاز خود باشند. یک اپلیکیشن موبایل ممکن است بر پایه سیستم عامل اندروید باشد که به در این حالت به این نرم افزار اصطلاحاً اپلیکیشن اندروید می گویند. یا ممکن است سیستم عالی که این نرم افزار را مدیریت می کند برپایه IOS باشد که در این حالت به آن اپلیکیشن IOS می گویند. برای دیگر سیستم عامل ها همانند بلک بری، سیمبین، ویندوز فون و غیره نیز اپلیکیشن هایی بر پایه نوع سیستم عامل طراحی و ساخته شده است.

طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل توسط پیام آوا

با توجه به اینکه اغلب مدیران شرکت ها و کمپانی ها و کارخانجات جهت توسعه ایده ها و یا فعالیت شرکت خود، و گسترش دامنه کاربران و مخاطبان خویش نیاز به داشتن اپلیکیشن اندروید خاص در حیطه کاری خود دارند که شرکت پیام آوا با احاطه کافی در زمینه ساخت اپلیکشن های مختلف و همچنین با بهره گیری از کارشناسان و برنامه نویسان حرفه ای در این زمینه می تواند پس از بررسی ایده یا سفارش طراحی اپلیکیشن اندروید و موبایل شما را با هزینه و قیمت مناسب طراحی اپلیکیشن اندروید و موبایل انجام دهد. شرکت طراحی پیام آوا با تیم برنامه نویسی اندروید قدرتمند خود، هر نوع سفارش اپلیکیشن اندروید و موبایل شرکت یا کارخانه و یا سازمان شما را پیاده سازی و اجرا می نماید. در صورت تمایل جهت کسب مشاوره و اطلاعات بیشتری در مورد اپلیکیشن اندروید و اپلیکیشن موبایل و ساخت اپلیکیشن اندروید و همینطور هزینه طراحی اپلیکین موبایل با کارشناسان پیام آوا تماس حاصل فرمایید.

همچنین از نظر توسعه پذیری اپلیکیشن موبایل، پیام آوا توانایی این را دارد که برای سیستم عامل های مختلفی که ممکن است بر روی موبایل به کار رود به ساخت و طراحی ورژن های مختلفی از یک اپلیکیشن گوشی همراه بپردازند.