طراحی سایت شرکتی,طراحی سایت خبری , طراحی وب سایت

طراحی سایت,طراحی وب سایت بر اساس اصول seo

طراحی سایت شرکتی,طراحی سایت خبری , طراحی وب سایت

طراحی سایت,طراحی وب سایت بر اساس اصول seo

FlashAnimation-Website

اگر بدنبال داشتن سایتی زیبا و متفاوت هستید طراحی سایت فلش ، راهکار مناسبی است. وب سایتهای فلش (Flash) را می توان جزو سایت هایی دانست که از نظر گرافیکی در سطح عالی قرار گرفته اند. استفاده از تکنیک های پویانمایی ، رقص طیف های رنگی ، صدا ، جلوه های متحرک ، غلو رنگها، زیبایی خیره کننده ای به وب سایت می بخشد از اینرو یک سطح تعامل با کاربر را فراهم می کند.

کاربرد طراحی سایت فلش

علیرغم مزایا و معایب سایتهای فلش، طراحی سایت فلش برای زمینه های فعالیتی مختلف و بطور اخص در باب طراحی سایت های هنری مانند طراحی سایت گالری نقاشی، طراحی سایت سینما ، طراحی سایت موسیقی ، طراحی سایت معماری و طراحی سایت دکوراسیون و … می توان اجرا نمود. همچنین برای شرکت ها و کمپانی های بزرگی که می خواهند محصولاتشان در نظر ببیننده بزرگ و ماندنی تر بیاید طراحی سایت فلش کاربرد دارد.

طراحی سایت فلش، شاهکار هنری

طراحان و برنامه نویسان وب سایت های فلش برای ارایه محتوای غنی در مرورگرها ، ایجاد حرکت ، تعامل و تجربه بصری چشمگیری را دنبال می کنند. سایت های فلش اجازه تعامل مستقیم با کاربر را می دهند؛ علاوه بر این، سایت های مبتنی بر فلش زیبا ، شاهکارهای هنری محسوب می شوند که برخی از انواع واقعیت و فانتزی را به فیلم فلش منتقل می کنند.

طراحی سایت فلش حرفه ای

سیستم های طراحی سایت فلش

طراحی سایت فلش بر پایه سیستم های مختلفی می توان انجام داد که برخی از آنها عبارتند از:

  • سایت فول فلش ((Full Flashّ

تمای اجزاء و قسمت های مخلتف اینگونه سایت ها بصورت متحرک بوده و توسط قطعات پویانمایی از حالت ساکن خارج شده اند و برای ساخت آنها فقط از تصاویر متحرک استفاده می شود.

–  سایت فلش سه بعدی ( (۳D Flash

طراحی اینگونه سایت ها که نسبت به طراحی انواع دیگر سایت ها پیچیده تر بوده و تخصص بیشتری را می طلبد و در ساخت آنها از تصاویر سه بعدی و جلوه های انیمیشن استفاده می گردد. از نظر ظاهری زیباترین وبسایتها در عرصه اینترنت می باشند.

– سایت فلش استاتیک ( (Static Flash

محتوا و اطلاعات سایت های فلش استاتیک توسط مدیر سایت قابل تغییر نبوده و معمولا ثابت هستند، و برای ایجاد تغییرات در آنها بایستی با شرکت سازنده سایت هماهنگی لازم را بعمل آورد.

–  سایت فلش نیمه داینامیک ( (Semi Dynamic Flash

با برنامه نویسی خاص اینگونه سایت ها ساخته می شوند؛ امکان تغییر در بعضی قسمتهای سایت توسط ادمین وجود داشته و در برخی موارد از XML یا Action Script برای ایجاد قابلیت های هوشمندی در این وب سایتها استفاده می گردد.

عناصر کلیدی در طراحی وب فلش

خلاقیت و ابتکار عنصر کلیدی در طراحی وب سایت هنری است. تلفیق دانش کدنویسی و تکنولوژیهای ساخت وب با تکنیک های گرافیکی و پویانمای حاصلی بنام سایت فلش دارد که استفاده بهینه از آن می تواند بیننده را مسحصور و میخکوب کند.

مزایای طراحی وب سایت فلش

– گرافیک و ظاهر زیبا و دوست داشتنی

– عدم خستگی کاربر بدلیل تصاویر متحرک و قطعات انیمیشن

– افزایش آمار بازدید کنندگان وب سایت

معایب طراحی سایت فلش

  • سرعت کم

اغلب سایت های فلش بدلیل حجم زیاد صفحات و گرافیک بالا ، سنگین بوده و سرعت بارگزای سایت پایین می باشد.

  • عدم فراخوانی در موتورهای جستجو

web design flash designمحتوای اینگونه سایت ها برای موتورهای جستجوگر قابل تشخیص و خواندن نیست و این مساله بیشتر در مورد سایت های فول فلش محسوس تر است.

طراحی نسخه وب فلش

بدلیل معایب فوق الذکر در اغلب موارد از سایت فلش در کنار وب سایت اصلی تحت نام « نسخه فلش سایت » استفاده می گردد تا بر آمار بازدیدکنندگان و قدرت سایت اصلی بیفزاید چرا که ظاهر زیبای سایت های فلش باعث ماندن بیشتر کاربران در سایت شده و آنها را به بازدید از خدمات و محصولات، بیشتر ترغیب می کند.

ویژگی های طراحی سایت فلش توسط پیام آوا

پیام آوا  با استفاده از تلفیق فلش و HTML  توانسته سایت هایی را به مشتریان ارایه نماید که معایب سایت های فلش معمولی را کمتر داشته باشد همچنین با در نظر گیری قسمتی برای دانلود آخرین ورژن Flash Player در اینگونه سایت ها موجب هدایت کاربران به برورسانی و یا نصب این برنامه می کند تا امکان مشاهده قسمتهای فلش سایت بخوبی میسر باشد.

طراحی سایت حرفه ای طرح ریزی وب سایت بر اساس تکنولوژیهای نوین و زبان های برنامه نویسی همگام با خلاقیت هنری و بکارگیری ابزارهای گرافیکی در طراحی وب سایت های فلش اهتمام پیام آوا می باشد تا چنین سایتهایی برای شرکت ها و آتلیه ها کارآمد باشد.

در نظرگیری معیارهای محیط کاربر پسند و طراحی وب سایت فلش فارسی از تخصص های پیام آوا است.

مدیران صنایع که کالاهای لوکس تولید می کنند که نیازمند طراحی سایت فروشگاهی میباشند و یا صاحبان آتلیه های هنری، هنرمندان و آرچتکت ها برای برخورداری از سایت فلش و متفاوت و زیبا می توانند با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.