طراحی سایت شرکتی,طراحی سایت خبری , طراحی وب سایت

طراحی سایت,طراحی وب سایت بر اساس اصول seo

طراحی سایت شرکتی,طراحی سایت خبری , طراحی وب سایت

طراحی سایت,طراحی وب سایت بر اساس اصول seo

وبسایت خبری

صر حاضر دنیای خبر و اطلاعات بوده و آگاهی از اخبار و رویدادها برای آحاد جامعه از اولویت های مهم است. چه آنکه برای آپدیت بودن بایستی در اسرع وقت از خبرها مطلع شد. طراحی سایت خبری که در اطلاع رسانی و ارایه اخبار جدید و دست اول به مردم ابزار کلیدی و کارآمدی است در دو دسته طراحی سایت خبر عمومی و طراحی سایت اخبار تخصصی می تواند اجرا و پیاده سازی گردد.

بطور مثال در زمینه  هایی که محتوای خبری آنها عمومی و متنوع می باشد می توان به  سایت خبرگزاری فارس » و یا سایت خبری «ایسنا» و یا وب سایت خبرگزاری «مهر» و در زمینه دسته دوم که به درج خبرهای خاص و یا تخصصی می پردازند به سایت «معدن نیوز» با موضوعات اخبار صنایع معدنی ایران؛ سایت «ایلنا» به اخبار و وقایع مشاغل و کار؛ سایت «میراث آریا»  به رویدادهای گردشگری و صنعت توریسم؛ سایت «خبرگزاری بین‌المللی ایکنا» که به خبرهای مذهبی و قرآنی می پردازد اشاره نمود.

طراحی سایت خبر خوان نیز از جمله طراحی های وب سایت خبری می باشد. وب سایت « خبر خوان »  سایتی است که خبرها را از منابع سایت های خبری دیگر جمع آوری نموده و تیتر و خلاصه ای از خبرها را جهت نمایش به کاربران فراخوانی می کند و کاربر با کلیک بر روی عنوان خبر به سایت اصلی که خبر از آنجا ذکر شده است، رهنمون می شود.

طراحی سایت های خبری معتبر

از جمله سایت های خبر خوان می توان سایت های «تی نیوز» و «قطره» را مثال زد.

کاربرد طراحی وب سایت خبری

اصلی ترین کارکرد و کاربرد طراحی سایت خبر در اختیار گزاردن خبرهای تازه و دست اول به مخاطبان است. در طراحی سایت خبری بایستی این نکته پایه ای مد نظر قرار گیرد که سایت قابلیت بروز رسانی سریع  را دارا باشد تا بتوان متن اخبار جدید را در آن بارگزاری نمود.

طراحی وب سایت خبرگزاری های مشهور جهان

اغلب روزنامه ها و نشریات و همچنین شبکه های تلویزیونی و رادیویی معتبر و مشهور جهان علاوه بر ابزارهای رسانه ای خود دارای سایت خبری بین المللی نیز می باشند تا بتوانند هواداران خود را بیشتر تحت پوشش خبری قرار دهند و نیز مخاطبان جدیدی را به سوی خود جذب نمایند. این مساله اهمیت و جایگاه ویژه طراحی وب سایت  خبری را بیشتر آشکار می سازد. از اینگونه وب سایت ها می توان

بی بی سی، آشیوتدپرس، سی ان ان، خبرگزاری رویتر و … را بعنوان نمونه ذکر کرد.

امکانات طراحی وب سایت خبرگزاری

  • طراحی بخش منو

در وب سایت خبری طراحی منو و المان های آن برای اینکه کاربران به مورد نظر خود سریعا دسترسی داشته باشند مهم است. مثلا در سایت های خبری عمومی موضوعاتی مانند: سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، سلامت، آرشیو، ویدئو و … یا بطور مثال در سایت خبری تخصصی مربوط به حوزه پتروشیمی عناوینی مانند : نفت، گاز، مناقصه و مزایده، پالایشگاه ها، فرآورده های نفتی و … در منو بطور جداگانه طراحی  شده و محتوای مربوط به هر کدام در قسمت های تعیین شده قرار می گیرد.

  • اطلاعات تماس

شماره های تماس با دفتر خبرگزاری در این قسمت می تواند ذکر گردد.

  • ایجاد دسته بندی

موضوعات اخبار و مطالب را می توان بصورت گروهی و زیر گروهی (سرویس ها و زیر سرویس ها) طبقه بندی نمود.

  • عکس و فیلم

امکان بارگزاری تصاویر، ویدئو، فایل صوتی با امکان جستجو برای استفاده در مصاحبه ها و گزارشات تصویری وجود دارد.

  • تعیین سطوح دسترسی

در طراحی وب سایت خبری جهت تولید، ویرایش، اجازه مشاهده، حق انتشار و خروج از انتشار امکان تنظیم سطح دسترسی وجود دارد.

  • طراحی بخش ارسال خبر

امکان تولید و ارسال خبر توسط اعضای تحریریه و یا خبرنگاران افتخاری در سایت مهیا شده است.

  • قابلیت الصاق واتر مارک

واتر مارک به مفهوم قرار دادن لوگو، آرم تجاری یا نام سایت به شکل گرافیکی خاص بر روی تصاویر یا ویدئوها جهت اختصاصی نشان دادن آن عکس یا ویدئو بوده که مشمول حق کپی رایت می گردد. که این قابلیت در طراحی سایت خبری وجود دارد.

  • طراحی سیستم مدیریت متون

متن مطالب و اخبار توسط نرم افزارهای ویرایشگر قابل بازبینی، ویرایش و مدیریت است.

  • تعیین خروجی خبر

شاخص بندی و تعریف نمودن خروجی خبر ( به شکل های : خروجی عمومی، اسلایدر،  نمایش خبر بر روی قسمت های مختلف سایت با افکت های خاص، خبر فوری، تصویری و یا فایل صوتی و …) از قابلیت های دیگر طراحی سایت خبری می باشد.

  • تعریف و تعیین نوع خبر

خبر لیدر، عنوان، موضوع، تیتر، روتیتر، سو تیتیر، کلیدواژه ها، توضیحات متا و ساختار کلی خبر قابل تعیین و ایجاد است.

  • پخش آنلاین ویدئو

این ویژگی جهت بارگذاری و پخش آنلاین ویدئو در خبر به همراه پلییر اختصاصی فراهم شده دانلود ویدئو و یا اشتراک گذاری آن توسط کاربران در شبکه های اجتماعی نیز از امتیازات دیگر طراحی سایت خبر است.

  • فیلد جستجو

اخبار و مطالب بر اساس موضوع، عنوان، تاریخ انتشار و … قابل سرچ می باشند.

  • آمار

تعداد بازدیدکنندگان اخبار و مطالب بطور روزانه، ماهیانه و سالیانه قابل ثبت است.

  • ایجاد زمانبندی

تعیین اینکه هر خبر یا مطلبی در چه تاریخی برای مشاهده عموم در سایت منتشر گردد وجود دارد.

  • طراحی پنل مدیریت تبلیغات

تبلیغات به شکل های مختلف مانند : متنی، بنر های متحرک، شبکه ای  و … را می توان اجرا و مدیریت کرد.

  • طراحی صفحه دیدگاه ها

دیدگاه ها و نظرات ثبت شده کاربران برای اخبار توسط مدیر سایت قابل حذف یا انتشار بر روی سایت است.

  • طراحی صفحه بایگانی

کل اخبار بر اساس تاریخ انتشار بایگانی شده و کاربر در صورتی که به دنبال اخبار قدیمی می گردد می تواند با جستجوی عنوان یا موضوع خبر و یا از طریق جستجوهای پیشرفته مطلب مورد نظر خود را بیابد.

  • پیاده سازی RSS

قابلیت سرویس های خروجی اخبار RSS بصورت طبقه بندی شده در طراحی وب سایت خبرگزاری لحاظ شده و پیاده سازی می گردد.

  • طراحی سیستم مدیریت ماژول ها و امکانات دیگر

سایت های خبری نقش مهمی در اطلاع رسانی دارند

امکان ایجاد اخبار پُربیننده در قسمت پُر بازدیدها بر اساس میزان مشاهده، اخبار جدید در قسمت تازه ها و نیز اخبار ویژه و داغ و همچنین ماژول نظر سنجی از امکانات وب سایت های خبری محسوب می شود.

قابلیت های طراحی سایت خبری توسط پیام آوا

پیام آوا با استفاده از طراحی سایت خبری با PHP که یک تکنولوژی مبتنی بر سرویس دهنده می باشد و یکی از سریع ترین زبان های برنامه نویسی در عرصه وب برای اجرا و پیاده سازی سایت های خبری محسوب می گردد باعث افزایش سرعت لود صفحات شده و از همینرو مخاطبان می توانند اخبار و صفحات مختلف سایت را براحتی و با اتلاف کمتر وقت مشاهده و مطالعه نمایند.

اجرا و طراحی نسخه موبایلی سایت های خبری از مزایای دیگر پیام آوا است تا از طریق این نسخه کاربران بتوانند وب سایت اصلی خبر را به همان شکل و شمایلی که بر روی لپ تاپ یا کامپیوتر دیده می شود مشاهده و مورد استفاده قرار دهند.

داشتن سئوی قوی از خصوصیات دیگر طراحی وب سایت خبری توسط پیام آوا می باشد، تا از طریق سئوی قدرتمند سایت شما در میان انواع وب سایت های خبری از رتبه و امتیاز خوبی در موتورهای جستجو برخوردار بوده و همواره پیش روی مخاطبان باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از مشاوره رایگان می توانید با متخصصان ما تماس حاصل فرمایید.

پیام آوا با طراحی سایت کاربر پسند و با ظاهری چشمگیر و همچنین امکان بروز رسانی آن موجب می گردد تا سایت شما همیشه فعال و در معرض دید بوده و نسبت به رقبا از جایگاه بالاتری برخوردار باشد.

وبسایت موزیک

طراحی سایت موزیک یا طراحی وب سایت موسیقی می تواند به دو صورت گروهی و انفرادی انجام گیرد. در طراحی سایت انفرادی هنرمندِ موزیسین ، آهنگساز و یا خواننده می تواند آثارش را در وب سایت خود ارایه دهد که برای معرفی هنرمند و ارتباط با مخاطبان خود در فضای مجازی بسیار کارساز و موثر است.

در طراحی سایت موزیک گروهی مجموعه ی آثار هنرمندان مختلف در زمینه موزیک و آهنگ بطور طبقه بندی شده قرار داده شده و بصورت دانلود رایگان یا دانلود پولی برای مخاطبان قابل استفاده است.

خدمات و امکانات  طراحی سایت موزیک گروهی

طراحی سایت موزیک گروهی می تواند بخش های مختلفی را شامل گردد و خدماتی را به مخاطبان ارایه دهد از جمله:

۱- طراحی صفحه بیوگرافی

زندگینامه و شرح احوال، سوابق هنری و کارها و فعالیت های انجام شده موسیقی دانان و هنرمندانی که آثارشان بر روی سایت قرار گرفته در این قسمت بیان می شود.

۲ – طراحی بخش اخبار داغ

برای انعکاس خبرها و رویدادهای عرصه موسیقی همچون اخبار کنسرت ها و …، خبرهای جدید و جذاب در مورد هنرمندان، اخبار جشنواره ها و گردهمایی های موسیقی این بخش در طراحی سایت موسیقی تعبیه شده است.

web design music

3 – طراحی سایت موزیک :  صفحه آلبوم ها

آلبوم های خوانندگان و آهنگسازان به ترتیب الفبایی یا بر اساس معیارهای دیگر مانند از قدیم به جدید در این صفحه طبقه بندی شده و نام هرکدام به همراه تصویری از آلبوم قرار گرفته و کاربر با وارد شدن به هر کدام از آلبوم ها به آهنگ ها و موزیک های مربوطه دسترسی پیدا می نماید. در زیر هر کدام از آهنگ ها توضیح مختصری در مورد سال تولید، گروه همنوارزان  یا ارکستر و مواردی از این قبیل ارایه می شود.

همچنین بخش رتبه بندی برای امتیاز دهی کاربران به هر یک از آهنگ ها و نیز امکان نظر دهی مخباطبان فراهم شده است.

تعداد دفعات دانلود یا تعداد دفعات مشاهده هر کدام از آهنگ ها برای کاربران قابل مشاهده است.

۴ – طراحی وبسایت موزیک : صفحه سبک ها

سبک های مختلف موسیقی از جمله : سنتی ، پاپ، محلی، راک، جاز، کلاسیک، ریتم، موسیقی فیلم، بین المللی و … در این صفحه پیاده سازی شده و داخل هر یک از دسته ها آلبوم ها و یا تک آهنگ هایی مربوطه طبقه بندی شده اند.

۵ – طراحی صفحه آهنگ های جدید

آلبوم ها و آهنگ های تازه منتشره همراه با نام آهنگساز یا خواننده و نام آلبوم و عکس آلبوم در این صفحه قرار گرفته و برای کاربر بصورت رایگان قابل پخش بوده و یا بصورت دانلود پولی قابل استفاده است.

۶ – طراحی صفحه متن آهنگ

کاربر با وارد شدن به این صفحه با انتخاب هر کدام از آهنگ ها فقط می تواند به شعر و متن هنگ و ترانه دسترسی پیدا کند.

۷ – طراحی صفحه خوانندگان / آهنگسازان

در این بخش تمامی آهنگسازان و خوانندگان بصورت الفبایی همراه با عکسشان قرار گرفته که نام هنرمند و تعداد آلبوم های موجود وی بر روی سایت، زیر عکس نوشته شده و کابر با انتخاب هر کدام به آلبوم های خواننده یا آهنگساز دسترسی پیدا می نماید.

۸ – طراحی وب سایت موزیک :  بخش برترین آهنگ ها

ترانه ها و آهنگ های پُر بازدید و منتخب از دیدگاه مخاطبان در این قسمت قرار گرفته و طی بازه زمانی معینی بروز رسانی می گرد.

۹ – اشتراک گذاری

برای به اشتراک گذاشتن آهنگ ها و یا مطالب سایت در شبکه های اجتماعی نظیر توئیتر، تلگرام ، فیسبوک و … این قسمت می تواند مورد استفاده کاربران قرار گیرد.

۱۰– طراحی صفحه ارتباط با ما

اطلاعات تماس با مدیر و یا گردانندگان سایت در این صفحه درج می گردد.

خدمات طراحی وب سایت موزیک انفرادی

در ساخت وب سایت موزیک انفرادی موارد ذیل اجرا و پیاده سازی شده و این موارد تنها بخشی از خدماتی است که می توان در سایت موسیقی تکی ارایه داد :

۱- طراحی صفحه بیوگرافی

شرح حال و زندگینامه، روند آغاز و ادامه فعالیت هنری ، کارهای انجام شده از جمله شرکت در جشنواره های موسیقی و برگزاری کنسرت ها، آثار منتشره و اجرا شده توسط هنرمندِ موزیسین در این بخش قرار می گیرد.

۲ – طراحی صفحه اخبار و مقالات

اخبار رویدادها و جشنواره های موسیقی، آثار تازه و یا در دست تولید و اجرای هنرمند و معرفی آثار جدید در ان صفحه ذکر می شود.

۳ – طراحی سیستم فروش آلبوم

از طریق این سیستم هنرمند می تواند آلبوم های خود را در معرض فروش اینترنتی بگذارد؛ بدین صورت که کاربر با عضویت در سایت و پرداخت هزینه از طریق درگاه بانکی موجود در سایت، آلبوم خریداری شده را بصورت فایل زیپ در ایمیل خود دریافت نماید.

۴- طراحی وب سایت موزیک باشگاه هواداران

این قسمت جهت عضویت مخاطبانِ طرفدار هنرمند ایجاد شده که با عضویت در آن به باشگاه هواداران می پیوندند. برای اعضای باشگاه امتیازات ویژه ای می توان قائل شد مثلا: ارسال یک آهنگ رایگان و جدید بصورت هفتگی به ایمیل آنها ، ارسال خبرنامه ، ارایه تخفیف و …

وب سایت موزیکساخت و طراحی سایت موسیقی و کسب درآمد

با توجه به اینکه سایت های موسیقی و موزیک جذابیت خاصی دارند و از جمله وب سایت هایی هستند که مخاطبان زیادی را به سوی خود جذب می کنند، لذا این فرصت را مهیا می سازند که مدیر سایت با قرار دادن آگهی شرکت ها و فروشگاه ها و یا تبلیغات آثار فرهنگی دیگر مانند کتاب، فیلم و … به کسب درآمد بپردازد.

و همینطور همچنان که قبلا نیز ذکر گردید از طریق فروش اینترنتی آلبوم های خود به سود قابل توجهی دست یابند.

امتیازات شرکت پیام آوا در طراحی سایت موزیک

طراحی ظاهر سایت به شکل گیرا، زیبا و هنری، گرافیک اختصاصی، قالب بندی اصولی و پیاده سازی و ایجاد امکانات مختلف و متناسب با فعالیت سایت های موسیقی، معماری کامل اطلاعات، بهینه سازی سایت بر طبق اصول موتورهای جستجو که وب سایت شما در جستجوی کلمات کلیدی توسط کاربران مانند : آهنگ جدید، موزیک شاد، بهترین آهنگ، موسیقی فیلم، آهنگ های سنتی و … در رتبه اول موتورهای جستجو قرار گیرد،

همچنین مشاوره و ارایه راهکارهای نوین برای پیاده سازی و اجرای وب سایت های هنری و موسیقی و وب سایت های دانلود آهنگ از جمله ویژگی ها و امتیازات پیام آوا در طراحی سایت موزیک می باشد.

host


هاست ایران پیام آوا با ارائه کنترل پنل دایرکت ادمین با سرعت ده برابر از هاست های خارجی فضایی امن برای میزبانی وب سایت های شما محیا کرده است.این سرورها که در دیتاسنتر ایران قرار دارد با با سرعت فوق العاده خود باعث بارگذاری سریع صفحات میگردد. هاست ایران لینوکس از دیتاسنتر پارس انلاین به همراه اخرین تکنولوژی روز ارائه میگردد. سرور های لینوکس از زبان های PHP و پایگاه داده MySQL پشتیبانی میکند.مجموعه پیام آوا با بیش از ۱۰ هزار کاربر با کادری حرفه ای در امور شبکه برای وب سایت های بزرگ ارگان های دولتی و شرکت های خصوصی در نظر گرفته است که در همه ساعات شبانه روزی اماده ارائه خدمات پشتیبانی هستند. ویزگی بارز خدمات هاست ایران قیمت مناسب و اپتایم ۹۹% میباشد که کاربران با خیالی اسوده در تمام فصول سال از سرویس خود بهرمند خواهند شد.


سالانه 365 هزارتومان
پلن تندیس
ماهانه و شش ماه
  • فضای میزبانی3 گیگابایت
  • پهنای باند100 گیگابایت
  • کنترل پنل Directadmin
  • بک آپ گیریهفتگی
  • سیستم عاملCloudlinux
سالانه 239 هزارتومان
پلن طلایی
ماهانه و شش ماهه
  • فضای میزبانی2 گیگابایت
  • پهنای باند80 گیگابایت
  • کنترل پنلDirectadmin
  • بک آپ گیریهفتگی
  • سیستم عاملCloudlinux
سالانه 157 هزارتومان
پلن ۳
ماهانه و شش ماهه
  • فضای میزبانی1 گیگابایت
  • پهنای باند50 گیگابایت
  • کنترل پنلDirectadmin
  • بک آپ گیریهفتگی
  • سیستم عاملCloudlinux
سالانه 80 هزارتومان
پلن برنزی
-
  • فضای میزبانی 500 مگابایت
  • پهنای باند40 گیگابایت
  • کنترل پنلDirectadmin
  • بک آپ گیریهفتگی
  • سیستم عاملCloudlinux
سالانه 58 هزارتومان
پلن شیشه ای
-
  • فضای میزبانی 200 مگابایت
  • پهنای باند20 گیگابایت
  • کنترل پنلDirectadmin
  • بک آپ گیریهفتگی
  • سیستم عاملCloudlinux
پشتیبانی | Support

کادر پشتیبانی پیام آوا با حضور شبانه روزی همواره آماده پاسخگویی به درخواست های پشتیبانی کاربران میباشند. این مجموعه در تمامی ایام هفته اماده حل مشکلات کاربران میباشند . ارتباط از طریق چت و تلفن از مزایای پشتیبانی سرویس های پیام آوامیباشد که نقش پر رنگی در خدمات پس از فروش خواهد داشت.

امکانات نامحدود | Unlimited

از ویژگی های مهم خرید هاست ایران از مجموعه پیام آوا، امکانات بدون قید شرط و نامحدودی است که برای هر وب سایت به منزله طول عمر آن محسوب میشود تا در تمام فصول وب سایت را در دسترس قرار دهد. امکاناتی چون پهنای باند نامحدود، ساب دامین و ساخت ایمیل از جمله این امکانات است.

سرعت و امنیت | Speed & Security

هاست ایران به با قرار گرفتن در دیتاسنتر تهران از سرعت قابل توجهی برخوردار است. قطعات اصلی سرور رم و سی پیو میتواند نرم افزار های قدرتمندی را پشتیبانی کند.امنیت سرورها توسط تیم با تجربه تحت نظارت میباشد. این تیم با راه حل های موثر توانسته تمامی راههای نفوذ را در مقابل هکرها و… مسدود کند.

تضمین کیفیت | Quality

پیام آوا با تضمین کیفیت برتر هاست لینوکس ایران با آپتایم ۹۹ درصد و اتصال به معتبر ترین دیتاسنتر زیر ساخت تهران با کیفیت ترین هاست را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. در سرویس هاست لینوکس کاربران میتواند در صورت عدم رضایت از سرویس قبل از ۴۸ ساعت درخواست عودت وجه دهند.

وبسایت صرافی

طراحی سایت صرافی  برای ارائه خدمات ارزی به مشتریان بدون محدودیت مکانی و زمانی، ساخته و پیاده سازی می گردد. امروزه کسب و کارهای اینترنتی در حال رونق گرفتن بوده و بازار تجارت سنتی جای خود را به فضای اینترنتی و کسب و کار در فضای مجازی می دهد. در این عرصه جدید افرادی که این دنیای جدید را به خوبی بشناسند و بتوانند از امکانات آن بطور مطلوبی بهره گیرند به پیشرفت و موفقیت تجاری نائل خواهد شد.

مزیت طراحی سایت صرافی؟

از جمله مشاغلی که مراجعات اینترنتی و آنلاین به آن با رشد چشمگیری مواجه بوده است، خدمات صرافی می باشد.

طراحی وب سایت صرافان موجبات ارایه خدماتی همچون : نقل و انتقال ارز از خارج کشور، اطلاع رسانی نرخ های ارز، تبدیل نرخ ارز کشورها به یکدیگر، امور مربوط یه ارزهای بین المللی، خرید و فروش ارز و … را در سریع ترین زمان ممکن و بدون مراجعات حضوری فراهم می سازد. لذا مشتریان می توانند در هر لحظه و بصورت ۲۴ ساعته و بدون محدودیت مکانی فقط با دسترسی به اینترنت از طریق وب سایت صرافی اقدام به خرید ارز و یا به انجام دیگر امورات ارزی خود بپردازند.

صرافان علاوه بر اینکه به کار فروش ارز و تبدیل ارز می پردازند بایستی از طریق ابزار قدرتمند و دقیقی از آخرین نرخ های بازار ارز و تغییر و تحولات آن آگاهی یابند و آنها را در اختیار مشتریان و مراجعان قرار دهند. پیام آوا با طراحی  سایت صرافی قدرتمند و هوشمند و ایجاد سیستم مدیریت صرافی، ارایه خدمات آنلاین و بهینه و مطلع ساختن آنها از تحولات بازار سکه و ارز را مهیا و میسر ساخته است.

بخش های مختلف طراحی سایت صرافی

  • معرفی و اهم خدمات صرافی
  • جدول لحظه ای و آنلاین قیمت ارزهای مختلف
  • جدول لحظه ای و آنلاین قیمت سکه
  • طراحی صفحه نمایش نرخ حواله
  • طراحی صفحه اخبار و مقالات و آنالیز و تحلیل بازار ارز و سکه
  • طراحی نمودار آنلاین نوسانات و تغییر قیمت برای سکه، ارز و طلا
  • طراحی صفحه خرید و فروش اینترنتی ارز برای انجام معاملات ارزی بصورت مجازی
  • ایجاد حساب کاربری برای کاربران عضو سایت
  • طراحی و ایجاد حساب کاربری ویژه برای مشتریان فعال و دائمی
  • طراحی سیستم تبدیل نرخ ارز کشورها به یکدیگر
  • طراحی سیستم نقل و انتقال ارز بصورت اینترنتی
  • طراحی بخش خدمات ارزی برون مرزی
  • طراحی سیستم عملیات مربوط به حواله‌های ارزی
  • طراحی و پیاده سازی بخش تبدیل پول به ارز کشور مقصد
  • طراحی ماشین حساب هوشمند
  • طراحی قسمت ثبت قیمت ارز مرجع و ثبت اتوماتیک سایر قیمت ‌ها بر اساس نرخ تبدیل روز جهانی و سودهای تعیین شده

ویژگی های پیام آوا در طراحی وب سایت صرافان

شرکت پیام آوا با در نظر گیری اینکه “امنیت” مهمترین مقوله در ساخت و طراحی سایت هایی می باشد که خدمات پولی و ریالی و یا معاملات تجاری در آنها انجام می گیرد، با رعایت اصول و موازین فنی و استانداردهای طراحی سایت، ضریب نفوذ به اینگونه سایت ها به حداقل ممکن رسانده تا وب سایت صرافی از حملات هکرها و دزدان اینترنتی مدر امان بماند و سطح آسیب پذیری آن به صفر برسد و در نتیجه اعتبار و پایداری سایت بالا رفته و موجب جلب اعتماد مراجعان سایت گردد.

همچنین پیام آوا گواهی امنیتی SSL را بر روی سایت های صرافی بکار می گیرد که علاوه بر افزایش سطح امنیتی، نتایج مثبتی نیز در بهینه سازی سایت و جلب اعتماد کاربران دارد.بکارگیری آخرین فناوری های روز دنیا در ساخت وب سایت های صرافی، اجرای گرافیکی و منحصر به فرد، سرعت بالای لود شدن و بالا آمدن سریع صفحاتوبسایت، بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو از مهمترین ویژگی های پیام آوا برای طراحی سایت صرافی می باشد.


وبسایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی برای معرفی، ارایه رزومه، نمایش و معرفی و فروش محصولات و خدمات، سفارش گیری ، برند ساز ی و … کاربرد دارد. شرکت های متعددی در زمینه های فنی مهندسی، بازرگانی، تجاری، تولیدی و خدماتی فعال می باشند، هرکدام از اینها با طراحی سایت شرکتی می توانند جایگاه خود را در فضای مجازی و وب بدست آورند و در حیطه فعالیت فیزیکی خود نیز از طریق داشتن یک وب سایت حرفه ایشرکتی موفقیت های چشمگیری کسب کنند.

در صورتی که طراحی وب سایت شرکت با توجه به موازین و اصول سئو و گوگل طراحی گردد، شرکت یا موسسه می تواند در مدت زمان کوتاهی به اهداف بازاریابی اینترنتی هدفمند خود دست یابد. طراحی سایت شرکتی یکی از مهمترین انواعطراحی سایت است که باید بسته به نوع پیشه و تجارت شرکت و با توجه به بازارهای هدف و در نظر گرفتن کلمات کلیدی و واژگان هدف آن شرکت و موسسه طراحی گردد.

تبلیغات هدفمند و موثر و کارآمد حرف نخست را برای بقای یک شرکت می زند. از این رو داشتن یک وب سایت حرفه ای و استاندارد در امر اطلاع رسانی و معرفی شرکت در پهنه وسیع شبکه ارتباط جمعی اینترنت، نیاز اساسی برای ادامه کار و حیات یک شرکت محسوب می گردد.

طراحی وب شرکتیاز آنجا که صرف داشتن یک وب سایت ساده در اینترنت تاثیر بسزایی بر شرایط کسب و کار نمی گذارد، برای مشاهده تاثیرات مطلوب، نیاز به طراحی اصولی و مشورت با طراحان و برنامه نویسان حرفه ای طراحی سایت وجود دارد.در گذشته اغلب مدیران کمپانی ها بر این اعتقاد بودند که صرف طراحی سایت شرکتی ساده برای آنها مکفی بوده و از طریق این سایت ساده خواهند توانست در بازار اینترنتی حضور داشته باشند، اما در حال حاضر مدیران آگاه می دانند که داشتن وب سایت به تنهایی کافی نیست و یک سایت معمولی و ساده هیچ کمکی به توسعه کسب و کار آنها و شهرت برند شرکت نمی کند.

کارآیی طراحی وب سایت شرکتی :

طراحی وب سایت های شرکتی با کارآیی های متنوع و مختلفی اجرا می شوند که به طور خلاصه می توان به موارد ذیل اشاره کرد: طراحی سایت شرکتی جهت برندینگ و برندسازی، طراحی وب سایت شرکتی با کاربرد نمایش کاتالوگ آنلاین، طراحی سایت شرکتی با کارایی فروش و عرضه محصولات، طراحی سایت با کاربرد خدمت رسانی به مشتریان و ارایه سرویس های شبانه روزی، طراحی سایت شرکتی با نگرش ایجاد وفاداری در مشتریان و ایجاد امکاناتی مانند سیستم های خدمات پس از فروش و پشتیبانی از کالاهای به فروش رسیده، باشگاه مشتریان و فروش آنلاین و …

در کل شرکت هایی در بازار مجازی خواهند درخشید که با استراتژی هوشمندانه و درست بتوانند ابزارهای مناسبی برای خود ایجاد کنند و بهترین استفاده را از ابزارهایی که دارند ببرند.

شرکت طراحی سایت پیام آوا به عنوان یکی از شرکت های حرفه ای و با تجربه در حیطه طراحی سایت های شرکتی و بازارسازی و بازاریابی اینترنتی با ارایه راهکارهای خلاقانه و مناسب در این زمینه به مشتریان خود کمک می کند تا بتوانند در بازار هدفی که دارند بهترین نتیجه را از اینترنت کسب کنند.

اهداف طراحی سایت شرکتی :

یافتن بازارهای هدف از طریق بازاریابی اینترنتی که لازمه ی آن داشتن یک سایت حرفه ای و استاندارد است، از اصلی ترین مواردی است که می توان از طریق وب سایت شرکتی به آن نائل شد.

در عصر حاضر با دسترسی راحت به اینترنت اغلب افراد جهت یافتن کالا و خدمات مورد نیاز خود از طریق اینترنت اقدام به جستجو و کسب اطلاعات لازم می نمایند. پُر واضح است که اگر شرکت شما وب سایت مناسبی داشته باشد و از طریق آن به معرفی خدمات و محصولات خود اقدام نماید بسیاری از مشتریان بالقوه از طریق آن وب سایتبا شما آشنایی یافته شده و با شما تماس خواهند گرفت.

طراحی وب سایت شرکتیامکانات طراحی سایت شرکتی :

با توجه به نوع فعالیت شرکت و همچنین بازارهای هدف، سرویس ها و امکانات مختلفی را در طراحی وب سایت شرکت می توان پیاده سازی و اجرا کرد، به اجمال برخی از امکانات عبارتند از:

۱ – طراحی سیستم مدیریت مکالاها، محتوا و مطالب سایت

در این سیستم امکان ایجاد و انتشار مطالب بصورت نامحدود وجود داشته و از دیگر قابلیت ها می توان به ویرایشگر حرفه ای متن به زبان فارسی؛ دسته بندی محصولات و مطالب با قابلیت ایجاد شاخه ها و زیر شاخه ها؛ ؛ قابلیت افزودن فایل های چندرسانه ای شامل: تصویر، ویدئو و فایل صوتی؛ برچسب گذاری جهت ارتباط بهتر میان مطالب؛ قابلیت افزودن تصویر شاخص جهت نمایش در لیست مقالات و اخبار؛ قابلیت پسورد گذاری روی هر مطلب بصورت مجزا و محدود کردن نمایش آن؛ قابلیت زمان بندی مطالب برای انتشار در تاریخ های معیین در وب سایت؛ نمایش زمان انتشار، تعداد بازدیدکنندگان هر صفحه اشاره نمود.

۲ – طراحی سیستم مدیریت رسانه

این سیستم دارای قابلیت های نمایش تمامی تصاویر، فیلم ها و فایل های صوتی موجود و قابلیت ویرایش هرکدام، امکان ایجاد گالری تصاویر و نمایش آن در هر کجای سایت به دلخواه شما و امکان تغییر اندازه عکس ها از طریق پنل مدیریت جهت نمایش بهتر در فضاهای گوناگون می باشد. در این سیستم کلیه اصول و استانداردهای بهینه سازی تصاویر و سئو رعایت شده است.

۳ – پیاده سازی سیستم مدیریت فهرست ها

امکان ایجاد تعداد نامحدود فهرست جهت نمایش در بخش های مختلف سایت؛ امکان افزودن زیرمنوها، قابلیت افزودن صفحات و لینک های گوناگون به فهرست و تغییر آن بصورت سریع از قابلیت های سیستم مدیریت فهرست ها می باشد.

۴ – طراحی سیستم مدیریت نظرات

امکان دریافت نظرات کاربران بر روی محصولات و خدمات یا مطالب و صفحات سایت؛ مدیریت نظرات و پاسخ دهی از طریق پنل مدیریت سایت؛  قابلیت پذیرش بازتاب و لینک سایت های ارجاع دهنده به هر محصول یا مطلب؛ نمایش یا عدم نمایش نظرات در سایت با توجه به نظر مدیر سایت؛  امکان غیرفعال نمودن ارسال نظر در صفحات مشخصی از وب سایت؛ قابلیت غیرفعال نمودن ارسال نظر برای کاربرانی که عضو نیستند؛ ارسال ایمیل به مدیر سایت در صورت ارسال دیدگاه جدید؛ قابلیت جلوگیری از ارسال هرزنامه و نشانه گذاری نظرات به عنوان اسپم از بخش های مختلف سیستم مدیریت نظرات می باشد.

۵ – پیاده سازی مدیریت بخش تماس

ایجاد صفحه تماس با ما جهت نمایش اطلاعات تماس شامل تلفن ها، فکس، آدرس؛ امکان پیاده سازی نقشه گوگل و مشخص نمودن نقطه مکانی مورد نظر شما؛ قابلیت قراردادن فرم تماس جهت ارتباط مستقیم کاربران با مدیر سایت و دریافت از طریق ایمیل شخصی از ویژگی هی سیستم مدیریت اطلاعات تماس می باشد.

۶ – اجرای سیستم مدیریت کاربران

امکان عضو گیری سریع و آسان در سایت برای کاربران؛ امکان ایجاد نامحدود حساب کاربری؛ نظارت مدیر سایت برای محتوای ارسالی اعضا و عدم نمایش در سایت تا زمان تایید؛ مشاهده لیست کاربران و اطلاعات تماس هرکدام از طریق پنل مدیریت سایت؛ قابلیت ثبت نام، ورود و تغییر رمز عبور برای کاربران سایت.

طراحی سیستم سفارش محصول و خدمات، طراحی و پیاده سازی اتوماسیون اداری، امکان ارسال نامه های اداری و … از دیگر امکانات طراحی سایت شرکتی می تواند به اجرا در بیاید.

company websiteمزایای طراحی سایت شرکتی توسط پیام آوا :

طراحی سایت شرکتی توسط تیم مجرب و متخصص پیام آوا علاوه بر اینکه از ظاهر و گرافیک جذاب و شیکی برخوردار است تا در درجه اول مشتریان مدنظر شرکت را راضی نگه دارد چرا که داشتن یک گرافیک منحصربفرد و اختصاصی و در عین حال زیبا با توجه به جزئیات آن می تواند در اعتماد سازی مشتریان به آن شرکت تاثیر زیادی داشته باشد. سیستم های مختلف مدیریتی و مدیریت محتوا نیز بر روی سایت پیاده سازی گردیده است. سرعت سریع لود صفحات از دیگر مزایای طراحی سایت شرکتی توسطپیام آوا می باشد.

ارتقا رتبه سایت در گوگل مختص کلمات کلیدی خاص که معرف فعالیت شرکت شما می باشد نیز از دیگر برتری های طراحی وب سایت شرکتی پیام آوا محسوب می گردد. شما با ارتقا جایگاه و رتبه سایت خود می توانید کالاها و خدمات خود را به مشتریانی که در حال جستجوی تولیدکننده یا عرضه کننده مناسبی هستند معرفی نمایید. در واقع اگر شما بتوانید مشتریان بالقوه ای را که به دنبال خرید محصولات و خدمات شما هستند به سمت سایت خود هدایت کنید و در وب سایت خود پیشنهاد جذابی برای آنها داشته باشید، میزان فروش شرکت خود از طریق اینترنت را افزایش خواهید داد.

رویه ی پیام آوا اینست که امکانات در پیکره سایت طوری قرار گیرند که اهداف اصلی شرکت را در مسیر هدفمندی روبروی کاربر قرار دهند.

از آنجایی که تمرکز اصلی یک سایت شرکتی، توجه به حضور در صفحه اول گوگل و روی کلمات کلیدی و نام شرکت می باشد لذا پیام آوا طراحی وب سایت کمپانی ها و شرکت ها را جهت حضور در صفحه اول و لینک های بالای گوگل، با پیاده سازی سایت و بهینه سازی آن برای گوگل امکان پذیر می سازد. استفاده از طراحی های ساده و سایت های کپی برداری شده بطور حتم نمی تواند در این راه به شرکت فایده ای داشته باشد. لذا هزینه کردن منطقی و درست روی طراحی سایت بهصورت اختصاصی و حرفه ای گام نخست برای توسعه و تحول شرکت از مجرای بازاریابی اینترنتی است.

در عصر رقابتی امروز، شرکت هایی غول بازار هستند که به بازارهای جدید فکر کرده و در مقایسه با رقبیان خود از فناوری ها و امکانات جدید استفاده کنند. یکی از این بازارها که شرکت شما می تواند در آن با روش سیستماتیک و علمی خود را به دیگران معرفی کند و مکانیزم اصولی تبلیغات را در آن به کار گیرد دنیای وب است. پس فرصت را مغتنم شمرده و برای طراحی سایت شرکت خود اقدام نمایید تا در این بازار از رقبای خود پیشی بگیرید.

وبسایت املاک

تصور اینکه در کمترین زمان ممکن خانه یا مغازه مورد نظرتان را برای اجاره یا خرید بدست آورید، خوشحال می کند؟و یا تصور اینکه شما بعنوان صاحب ملک، بتوانید در اسرع وقت مشتری برای ملک خود پیدا نمایید، خرسند می نماید؟ ما این تصور را به واقعیت تبدیل ساخته ایم با :

طراحی سایت املاک

طراحی سایت مشاوره املاک و یا طراحی سایت املاک از جنبه های مختلف مزایا و سودمندی های بیشماری دارد که در ادامه به آنها پرداخته خواهد شد.

ضرورت طراحی سایت املاک

چه بسیارند افرادی که در پی یافتن مکان مناسبی برای رهن و اجاره و یا خرید ملک، وقت و انرژی زیادی را برای جستجوهای حضوری تلف می نمایند و بعد از هفته ها آمد و رفت شاید بتوانند گزینه مطلوب و مورد نظر خود را پیدا کنند. با پیشرفت تکنولوژی های مبتنی بر وب و افزایش استفاده از فضای مجازی و دسترسی راحت عموم مردم به اینترنت، شیوه های سنتی بنگاه داری و مشاوره ملکی دیگر امری پیش پا افتاده به نظر می رسد! چرا که شیوه های نوین و راهکارهای جدید تحت وب، امکانات زیاد و فواید متعددی را پیش پای مستاجران، صاحبان ملک و مشاوران املاک قرار داده است.

مزایای طراحی سایت آژانس مسکن

طراحی سایت املاک به نیازهای مختلف افراد در زمینه املاک و مستغلات پاسخگوست. سریع ترین راه برای پیدا کردن خانه یا مغازه مورد نظر برای خرید، رهن یا اجاره؛ جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه و انرژی؛ امکان مشاهده و بررسی و مقایسه تمامی موارد مربوط به رهن و اجاره یا فروش واحدهای تجاری، مسکونی و … از دستاوردهای طراحی وب سایت املاک است.

همینگونه مزایای ذیل نیز از فواید طراحی سایت بنگاه املاک است:

  • درج و انتشار آگهی های مربوط به املاک و مستغلات در جراید و نشریات چاپی کاغذی هزینه های زیادی داشته و از عمر خیلی کوتاهی برخوردارند. ولی انعکاس همین آگهی ها و تبلیغات در وب سایت املاک علاوه بر اینکه ماندگار بوده و بصورت شبانه روزی در دسترس همگان است، هزینه های خیلی پایین و گاه رایگان دارند.
  • فرصت و امکان و فضای کافی برای شرح اطلاعات مبسوط در مورد هرکدام از ملک ها و ویژگی ها و محاسن هر ملک جهت ارایه به کاربران وجود دارد.

سرویس ها و خدمات طراحی وب سایت املاک

از بارزترین سرویس ها و امکاناتی که طراحی سایت املاک توسط شرکت طراحی سایت پیام آوا در اختیار کاربران و مشاوران ملکی قرار می دهد می توان موارد ذیل را نام برد:

در این بخش سوابق فعالیت بنگاه املاک بطور مشروح بیان می گردد.

۲ – طراحی صفحه ارتباط با ما

اطلاعات تماس با بنگاه املاک یا تعاونی مسکن در این صفحه قرار داده می شود.

۳ – طراحی صفحه اخبار و مقالات

مطالبی در زمینه نحوه انتخاب ملک، قوانین مربوط به قراردادها و معاملات ملکی، مزایده و اطلاعیه ها در این صفحه ذکر شده و در بازه های زمانی معین بروز رسانی می گردد.

۴ – ایجاد دسته بندی

ملک های مورد عرضه در سایت بر مبنای : رهن – خرید – فروش – اجاره – مشارکت در ساخت و ساز و یا بر اساس نوع ملک مانند : تجاری – زمین – اداری – کلنگی – آپارتمان – ویلا – واحد مسکونی شخصی – انباری – سوئیت و … طبقه بندی شده اند.

۵ – طراحی صفحه توضیحات و عکس ملک

شرح مبسوط مربوط به هر ملک همراه با عکس آن از نمای بیرونی و داخلی و فضاهای قسمت های مختلف ساختمان در این صفحه پیاده سازی می گردد. مواردی از قبیل: نوع ملک – آدرس ملک – نوع معامله – زیر بنا و متراژ – تعداد اتاق ها – تعداد طبقات – امکانات رفاهی مثل: درب اتوماتیک، آسانسور، حصارکشی، دیوارپوش، پارکت، پرده، کابینت، کرکره و .. وضعیت برق، تلفن، آب و گاز، عمر ساختمان، وضعیت ثبتی ملک و … در توضیحات مندرج می گردد.

۶ – طراحی صفحه جستجو

این قسمت از جمله مهمترین و کارآمدترین بخش های طراحی وب سایت املاک است که کاربر با وارد نمودن عنوان مورد جستجو ( مثل آپارتمان، واحد مسکونی شخصی و … ) و انتخاب محدوده یا شهر مورد نظر ( مانند تهران، اهواز و … ) و سپس انتخاب از بین گزینه های رهن، اجاره، فروش و … به موارد مورد نظر خود دسترسی یافته و مشاهده می نماید.

همچنین امکان جستجوی پیشرفته که دارای فیلدهای بیشتری است و براساس فاکتورهای دیگر مانند متراژ، قیمت و …. طراحی شده است نیز وجود دارد.

۷ – طراحی بخش نقشه

پس از جستجو و یافتن هر ملکی که مورد نظرتان است می توانید محدوده جغرافیایی آن را بر روی نقشه مشاهده کنید.

۸ – طراحی صفحه پیشنهاد ویژه

در این صفحه املاکی که با شرایط خوب و استثتنائی و یا با قیمت پایین تر نسبت به قیمت اصلی جهت فروش یا رهن قرار گرفته اند به نمایش در می آید.

۹ – طراحی بخش های تبلیغات

صاحبان ملک با پرداخت مبالغی به مدیر سایت، آگهی ملک و ساختمان آنها بصورت برجسته و ویژه در قالب های خاص تبلیغاتی در صفحه اول سایت یا دیگر قسمت های مختلف وب سایت به نمایش گزاشته می شود.

۱۰- طراحی صفحه محاسبات

در این قسمت محاسبه و برآورد مواردی همچون وام ملک بصورت آنلاین فراهم شده است.

طراحی بخش رزرو

برای تعیین وقت جهت انعقاد قرارداد در محل بنگاه یا برای مشاوره این بخش طراحی و پیاده سازی می گردد.

طراحی وب سایت  املاک با پیام آوا

شرکت طراحی سایت پیام آوا با توجه به خواسته های بنگاه داران املاک، سایتی حرفه ای و در خور فعالیت آنها احرا و پیاده سازی می نماید. ایجاد محیط مدیریت ساده و آسان که مدیر سایت بتواند اطلاعات موجود بر روی سایت را ویرایش کند و یا موارد جدیدی را به وب سایت خود اضافه نماید، همچنین بهینه سازی سایت بر اساس پارامترهای موتورهای جستجو مانند گوگل، از نکات برجسته در طراحی وب سایت تعاونی مسکن یا طراحی وب سایت مشاوران املاک است تا آنها بتوانند با ارایه خدمات سریع تر به موجران و صاحبان ملک بر رونق معاملاتشان بیفزایند.

وبسایت املاک

تصور اینکه در کمترین زمان ممکن خانه یا مغازه مورد نظرتان را برای اجاره یا خرید بدست آورید، خوشحال می کند؟و یا تصور اینکه شما بعنوان صاحب ملک، بتوانید در اسرع وقت مشتری برای ملک خود پیدا نمایید، خرسند می نماید؟ ما این تصور را به واقعیت تبدیل ساخته ایم با :

طراحی سایت املاک

طراحی سایت مشاوره املاک و یا طراحی سایت املاک از جنبه های مختلف مزایا و سودمندی های بیشماری دارد که در ادامه به آنها پرداخته خواهد شد.

ضرورت طراحی سایت املاک

چه بسیارند افرادی که در پی یافتن مکان مناسبی برای رهن و اجاره و یا خرید ملک، وقت و انرژی زیادی را برای جستجوهای حضوری تلف می نمایند و بعد از هفته ها آمد و رفت شاید بتوانند گزینه مطلوب و مورد نظر خود را پیدا کنند. با پیشرفت تکنولوژی های مبتنی بر وب و افزایش استفاده از فضای مجازی و دسترسی راحت عموم مردم به اینترنت، شیوه های سنتی بنگاه داری و مشاوره ملکی دیگر امری پیش پا افتاده به نظر می رسد! چرا که شیوه های نوین و راهکارهای جدید تحت وب، امکانات زیاد و فواید متعددی را پیش پای مستاجران، صاحبان ملک و مشاوران املاک قرار داده است.

مزایای طراحی سایت آژانس مسکن

طراحی سایت املاک به نیازهای مختلف افراد در زمینه املاک و مستغلات پاسخگوست. سریع ترین راه برای پیدا کردن خانه یا مغازه مورد نظر برای خرید، رهن یا اجاره؛ جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه و انرژی؛ امکان مشاهده و بررسی و مقایسه تمامی موارد مربوط به رهن و اجاره یا فروش واحدهای تجاری، مسکونی و … از دستاوردهای طراحی وب سایت املاک است.

همینگونه مزایای ذیل نیز از فواید طراحی سایت بنگاه املاک است:

  • درج و انتشار آگهی های مربوط به املاک و مستغلات در جراید و نشریات چاپی کاغذی هزینه های زیادی داشته و از عمر خیلی کوتاهی برخوردارند. ولی انعکاس همین آگهی ها و تبلیغات در وب سایت املاک علاوه بر اینکه ماندگار بوده و بصورت شبانه روزی در دسترس همگان است، هزینه های خیلی پایین و گاه رایگان دارند.
  • فرصت و امکان و فضای کافی برای شرح اطلاعات مبسوط در مورد هرکدام از ملک ها و ویژگی ها و محاسن هر ملک جهت ارایه به کاربران وجود دارد.

سرویس ها و خدمات طراحی وب سایت املاک

از بارزترین سرویس ها و امکاناتی که طراحی سایت املاک توسط شرکت طراحی سایت پیام آوا در اختیار کاربران و مشاوران ملکی قرار می دهد می توان موارد ذیل را نام برد:

در این بخش سوابق فعالیت بنگاه املاک بطور مشروح بیان می گردد.

۲ – طراحی صفحه ارتباط با ما

اطلاعات تماس با بنگاه املاک یا تعاونی مسکن در این صفحه قرار داده می شود.

۳ – طراحی صفحه اخبار و مقالات

مطالبی در زمینه نحوه انتخاب ملک، قوانین مربوط به قراردادها و معاملات ملکی، مزایده و اطلاعیه ها در این صفحه ذکر شده و در بازه های زمانی معین بروز رسانی می گردد.

۴ – ایجاد دسته بندی

ملک های مورد عرضه در سایت بر مبنای : رهن – خرید – فروش – اجاره – مشارکت در ساخت و ساز و یا بر اساس نوع ملک مانند : تجاری – زمین – اداری – کلنگی – آپارتمان – ویلا – واحد مسکونی شخصی – انباری – سوئیت و … طبقه بندی شده اند.

۵ – طراحی صفحه توضیحات و عکس ملک

شرح مبسوط مربوط به هر ملک همراه با عکس آن از نمای بیرونی و داخلی و فضاهای قسمت های مختلف ساختمان در این صفحه پیاده سازی می گردد. مواردی از قبیل: نوع ملک – آدرس ملک – نوع معامله – زیر بنا و متراژ – تعداد اتاق ها – تعداد طبقات – امکانات رفاهی مثل: درب اتوماتیک، آسانسور، حصارکشی، دیوارپوش، پارکت، پرده، کابینت، کرکره و .. وضعیت برق، تلفن، آب و گاز، عمر ساختمان، وضعیت ثبتی ملک و … در توضیحات مندرج می گردد.

۶ – طراحی صفحه جستجو

این قسمت از جمله مهمترین و کارآمدترین بخش های طراحی وب سایت املاک است که کاربر با وارد نمودن عنوان مورد جستجو ( مثل آپارتمان، واحد مسکونی شخصی و … ) و انتخاب محدوده یا شهر مورد نظر ( مانند تهران، اهواز و … ) و سپس انتخاب از بین گزینه های رهن، اجاره، فروش و … به موارد مورد نظر خود دسترسی یافته و مشاهده می نماید.

همچنین امکان جستجوی پیشرفته که دارای فیلدهای بیشتری است و براساس فاکتورهای دیگر مانند متراژ، قیمت و …. طراحی شده است نیز وجود دارد.

۷ – طراحی بخش نقشه

پس از جستجو و یافتن هر ملکی که مورد نظرتان است می توانید محدوده جغرافیایی آن را بر روی نقشه مشاهده کنید.

۸ – طراحی صفحه پیشنهاد ویژه

در این صفحه املاکی که با شرایط خوب و استثتنائی و یا با قیمت پایین تر نسبت به قیمت اصلی جهت فروش یا رهن قرار گرفته اند به نمایش در می آید.

۹ – طراحی بخش های تبلیغات

صاحبان ملک با پرداخت مبالغی به مدیر سایت، آگهی ملک و ساختمان آنها بصورت برجسته و ویژه در قالب های خاص تبلیغاتی در صفحه اول سایت یا دیگر قسمت های مختلف وب سایت به نمایش گزاشته می شود.

۱۰- طراحی صفحه محاسبات

در این قسمت محاسبه و برآورد مواردی همچون وام ملک بصورت آنلاین فراهم شده است.

طراحی بخش رزرو

برای تعیین وقت جهت انعقاد قرارداد در محل بنگاه یا برای مشاوره این بخش طراحی و پیاده سازی می گردد.

طراحی وب سایت  املاک با پیام آوا

شرکت طراحی سایت پیام آوا با توجه به خواسته های بنگاه داران املاک، سایتی حرفه ای و در خور فعالیت آنها احرا و پیاده سازی می نماید. ایجاد محیط مدیریت ساده و آسان که مدیر سایت بتواند اطلاعات موجود بر روی سایت را ویرایش کند و یا موارد جدیدی را به وب سایت خود اضافه نماید، همچنین بهینه سازی سایت بر اساس پارامترهای موتورهای جستجو مانند گوگل، از نکات برجسته در طراحی وب سایت تعاونی مسکن یا طراحی وب سایت مشاوران املاک است تا آنها بتوانند با ارایه خدمات سریع تر به موجران و صاحبان ملک بر رونق معاملاتشان بیفزایند.

طراحی وبسایت انتشارات

بازار کتاب دنیای شلوغ و پُر چالشی است و در این شلوغ بازار هر ناشری با طراحی سایت انتشارات مختص خود می تواند به بخشی از این نابسامانی ها خاتمه دهد.برایتان ممکن است اتفاق افتاده باشد که به دنبال یک کتابی بگردید و پس از صرف زمان و هزینه های زیاد آنرا بدست آورید و شاید گاهی هم از یافتن آن نا امید گردید. مژده ما به کتابدوستان، مولفان و پژوهشگران، دانشجویان و دانش پژوهان اینست که طراحی وب سایت انتشارات اغلب مشکلات مربوط در حوزه کتاب و نشر را از میان می برد.

چرا طراحی وب سایت انتشارات ؟

از آنجایی که امروزه بکارگیری گوشی های اندروید و هوشمند در بین آحاد جامعه رواج و محبوبیت یافته و دسترسی بی وقفه و راحت  به اینترنت  برای عموم از این طریق میسر شده است لذا رغبت مردم برای مطالعه نسخه های الکترونیکی کُتب و مطالعه آنها بر روی گوشی، لب تاپ یا تبلت بیشتر شده است؛ هر چند که کتاب های چاپی کاغذی نیز همچنان مشتریان خاص خود را دارند.

با توجه به آنچه ذکر شد طراحی وب سایت انتشارات برای تحت پوشش قرار دادن طیف وسیعی از مخاطبان و مشتریان که هر کدام سلیقه مختص خود را دارند برای رونق بخشیدن به کسب و کار ناشران و همینگونه ارایه خدمات بصورت آسان و سریع به مشتریان راهگشا می باشد.

طراحی سایت انشتارات میتواند به رشد فروش انتشاراتیها کمک کندسودمندی و فواید طراحی وب سایت انتشارات

مهمترین اصل برای یک ناشر شناساندن و اطلاع رسانی در مورد کتاب های تازه منتشر شده، کُتب در دست انتشار و کتاب های پُر فروش می باشد. ارایه این خیل عظیم اطلاعات برای جذب وسیع مخاطبان، فضا و عرصه ی بیشتر و نامحدودی را می طلبد که فضای اینترنت این امکان را در اختیار ناشران قرار می دهد. بدین سبب داشتن یک وب سایت انتشارات مهمترین اولویت برای ناشران می باشد.

طراحی سایت انتشارات موجب می گردد که مخاطبان براحتی کتاب مورد نظر خود را در سریع ترین زمان ممکن یافته و نسبت به خرید آنلاین آن اقدام نمایند و رونق فعالیت ناشران و مولفان نیز فراهم گردد؛ بدین منوال بدلیل اینکه اینترنت براحتی در دسترس همگان می باشد، طراحی وب سایت انتشاراتی موجب ترغیب و گرایش آحاد جامعه به فرهنگ کتابخوانی شده و کار نویسندگان و ناشران به تعالی می گراید.

بخش های مختلف طراحی سایت انتشارات

از مهمترین قسمت های مختلف طراحی وب سایت انتشارات بطور کلی سرویس های زیر را بیان می کنیم :

۱ – طراحی صفحه رزومه برای معرفی سوابق کاری و فعالیتی ناشر

۲ – طراحی قسمت تماس با ما

۲- طراحی صفحه عضویت کاربران

۳ – طراحی صفحه فروش اینترنتی که کاربر بعد از عضو شدن در سایت و سفارش کتاب مورد نظر خود و پرداخت مبلغ آن، کتاب از طریق پست به آدرس وی ارسال می گردد.

۴ – طراحی صفحه فروش آنلاین کُتب، کاربر پس از انتخاب و واریز مبلغ از طریق درگاه اینترنتی موجود بر روی سایت و یا پرداخت حق اشتراک بصورت ماهیانه، سالانه و … لینک دانلود کتاب بصورت فایل پی دی اف برای وی فعال می شود.

۵ – طراحی صفحه اخبار مربوط به بازار کتاب

۶- طراحی صفحه مقالات مربوط به حوزه کتاب

۷ – طراحی بخش دسته بندی کتاب های منتشره توسط انتشارات در قالب های : درسی و کمک آموزشی، رمان و داستان، علمی، مذهبی و … با توجه به زمینه کاری ناشر. و معرفی هر کدام از کتاب ها که مشخصات شناسنامه ای کتاب از جمله پدید آورنده اثر یا مترجم، سال نشر، قطع و تعداد صفحات به همراه تصویر روی جلد کتاب ذکر می گردد. همچنین در این قسمت شرح های دیگری نیز می توان ارایه داد مثلا خلاصه ای از کتاب، یا نکات بارز و قابل توجه کتاب.

۸- طراحی قسمت جستجو که مراجعان سایت از این سرویس جهت یافتن کتاب مورد نظر خود بر اساس موضوع، نویسنده یا … می توانند اقدام نمایند.

۹- طراحی سایت صفحه بیوگرافی برای ارایه زندگینامه نویسندگان و مولفان

۱۰- طراحی صفحه کتاب های پُر فروش

 ۱۱- طراحی صفحه کُتب نایاب

۱۲- طراحی بخش نظرات مخاطبان

۱۳- طراحی صفحه همکاری که در این بخش شرایط و نحوه همکاری نویسندگان و مترجمان با انتشارات شرح داده می شود.

برتری های پیام آوا برای طراحی سایت انتشارات

برخی از برتری های شرکت پیام آوا در زمینه طراحی سایت انتشارات را می توان چنین برشمرد:

گرافیک و دیزاین خاص مطابق با فضای حوزه کتاب، سرعت لود سریع صفحات، پیاده سازی سیستم جامع فروش اینترنتی و آنلاین کُتب، پیاده سازی سیستم های جستجوی پیشرفته در وب سایت های انتشاراتی، اجرا و پیاده سازی وب سایت برمبنای اصول بهینه سازی سایت.

طراحی وب سایت انتشارات علمی و فرهنگی، طراحی سایت انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از جمله پروژه های طراحی وبسایت انتشارات توسط شرکت پیام آوا می باشد.


وبسایت طلا وجواهر

طراحی سایت طلا و جواهر درخشش مصنوعات تولیدی جواهرکاران و طلاسازان را دو صد چندان می کند.طراحی سایت زیورآلات و طراحی سایت صنایع دستی ارمغان آور بازارهای جدید برای مصنوعات جواهر و طلا و بدلیجات است. فروشندگان و سازندگان برای نمایش نمونه کارها و عرضه کالاهای گرانقیمت و هنری دیگر نگرانی نخواهند داشت چرا که طراحی سایت طلا و جواهر بعنوان پایگاه اینترنتی آنها بصورت ۲۴ ساعته همیشه در معرض دید مشتریان است.

اهمیت طراحی سایت طلا و جواهر

جواهرات رنگارنگ و قیمتی به دلیل ظاهر اغواگر و جادویی و همچنین بخاطر خواص درمانی و انرژی بخشی سنگ های قیمتی و همینگونه طلاجات از گذشته تاکنون بخاطر کمیاب بودن و جلای چشم نواز، انعطاف پذیری زیاد و مقاومت در برابر خوردگی و اکسیداسیون مورد توجه بشر بوده است. حرفه طلا کاری و جواهرسازی و فروش اینگونه اقلام از قدیم الایام تا کنون بوده و همچنان به حیات خود ادامه خواهد داد.

آنچه در این میان بدیهی بنظر می رسد اینست که روش های سنتی و قدیمی برای عرضه، فروش و بازریابی جواهرات و طلاجات امروزه دیگر کارآمد نبوده و راهکارهای نوینی را می طلبد که همانا فعالیت این گروه از مشاغل در عرصه فضای اینترنت است و این فعالیت با شکل گیری و ساخت وب سایت طلا و جواهرات امکانپذیر می باشد.

سرویس های طراحی سایت طلا و جواهر

امکانات و سرویس های طراحی سایت طلا و جواهر

شرکت طراحی سایت پیام آوا با توجه به نیازهای مشتریان و نوع فعالیت همچون فروش یا تولید زیورآلات ، جواهرات و صنایع دستی بخش های متنوعی را در طراحی  سایت طلا و جوهر مد نظر قرار داده و پیاده سازی می نماید؛ بطور اعم این امکانات عبارتد از :

  • طراحی صفحه درباره ما :

سوابق فعالیت و تجارب کاری، مجوزها و مهارت های کسب شده و ویژگی های منحصر بفرد و خصوصیات محصولات شما در این قسمت برای کاربران شرح داده می شود.

  • طراحی صفحه ارتباط با ما :

آدرس و تلفن های تماس با فروشگاه یا واحد تولیدی در این صفحه مندرج می گردد.

  • طراحی صفحه محصولات :

قبل از هر چیز در این قسمت محصولات به قسمت های مختلف مانند گردنبند، دستنبد، مدال، النگو، سنگ های قیمتی، سفارشی و … تقسیم بندی گردیده و در هر دسته، عکس های جذاب مدل های مربوط به هرکدام همراه با اطلاعاتی همچون عیار، گرماژ، مواد بکار رفته، وزن و… جایگزاری شده و برای کاربران قابل مشاهده  است.

  • پیاده سازی جداول نرخ طلا و سکه :

جدول ها و یا نمودارهای لحظه ای و آنلاین قیمت سکه و طلا جهت اطلاع کاربران در وب سایت پیاده سازی می گردد.

  • طراحی صفحه خدمات :

خدمات قبل و از  پس از فروش در این قسمت بیان می گردد. خدماتی مثل: تعمیر طلاجات، جواهرات و نقره جات، انواع آبکاری و نقره کاری، سایز کردن انگشتر، کارشناسی سنگ های قیمتی و …

  • طراحی بخش گالری :

تصاویر نمونه هایی از مدل های مختلف دستنبد، گردنبد ، انگشتر و … همچنین عکس طرح های جدید جواهرات و مصنوعات طلا بصورت پُر زرق و برق در گالری به نمایش در می آید.

۷ – طراحی صفحه اخبار

درج جدیدترین اخبار مربوط به موضوعات طلا، سنگ های قیمتی و تزئینی و جواهرات، اخبار مربوط به بازار و قیمت سکه و طلا در این صفحه برای مخاطبان بسیار جذاب خواهد بود.

۸ – طراحی صفحه مقالات

مطالب آموزشی در مورد نحوه انتخاب مصنوعات طلا، نقره، جوهرات و روش های تمیز کردن و راه های نگهداری و مراقبت از آنها، مقالات تحلیلی بررسی قیمت جواهر و طلاجات در بازار، ارایه اطلاعات در مورد موزه های مهم جواهرات جهان، معرفی طراحان بزرگ و صاحب سبک، پیش بینی وضعیت خرید و فروش سکه، زیورآلات و سنگ های قیمتی در روزهای آینده موجب افزایش بازدید سایت و جذب مخاطبان بیشتر خواهد شد.

۹- طراحی صفحه ضمانتنامه

این صفحه به شرایط و تاریخ صدور و اتمام گارانتی و ضمانتنامه های صادره در مورد مصنوعات طلا و جواهرات فروخته شده و نیز صدور شناسنامه معتبر برای جواهرات و سنگ های قیمتی اختصاص دارد.

۱۰ – امکانات دیگر

طراحی بخش مُدلینگ، اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی، معرفی محصولات جدید، قسمت محصولات محبوب و پُرفروش، بخش نظرسنجی، پنل ارسال پیامک، بخش تبلیغات، امکان مقایسه محصولات مشابه می تواند از بخش های دیگر ساخت وب سایت طلاجات و جواهرات باشد.

طراحی سایت موفق طلا و جواهر

پیام آوا طراح و سازنده وب سایت های پُر زرق و برق طلا و جواهرات

چشم نوازی و پُرزرق بودن طراحی سایت طلا و جواهر همانند ویترین فیزیکی مغازه و فروشگاه های عرضه کننده زیورآلات اصل مهم و اول شرکت پیام آوا در طراحی اینگونه وب سایت ها می باشد.

اصل دوم شرکت پیام آوا در پیاده سازی وب سایت زیورآلات و طراحی سایت صنایع دستی سرعت مناسب لود و بالا آمدن صفحات می باشد تا مخاطبان بتوانند براحتی به مشاهده مدل ها و مقایسه آنها با یکدیگر بپردازند.

رعایت استانداردها در ساخت سایت و اجرای اصول و تکنیک های سئو جهت بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو از اصول مهم دیگر پیام آوا در پیاده سازی وب سایت های طلا و جواهر می باشد.
جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات طراحی وب سایت بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.


وبسایت لوازم خانگی

طراحی سایت لوازم خانگی ، لوازم خانگی از جمله اقلامی است که اکثرا قیمت بالایی دارند و لذا مردم همیشه به دنبال لوازم خانگی هستند که از کیفیت بالا و عمر بیشتری برخوردار بوده و  به اصطلاح کالای بادوامی باشند. همواره دغدغه اصلی خریداران لوازم خانگی، انتخاب بهترین ها از بین گزینه های متعدد و مختلف است چرا که انتخاب از میان چندین برند یک محصول کار مشکل و زمان بَری است. بطور مثال شما اگر می خواهید یک اجاق گاز بخرید، در بازار با برندهای مختلف همچون : تکسان ، آلتون ، رز گاز ، دوو الکتریک ، بلومبرگ ، اسنوا و … مواجه خواهید شد و در انتخاب چه بسا دچار سردرگمی می گردید.

طراحی سایت لوازم خانگی اصولا در کارکرد اصلی خود به این دغدغه ی خریداران پرداخته و در راهنمایی آنها برای برگزیدن یک محصول ، کمک شایانی می کند.

ضرورت و اهمیت طراحی سایت لوازم خانگی

در انتخاب یک کالا، مؤلفه “مقایسه” همواره نقش کلیدی را دارد؛ چرا که خریدار با آشنایی و مطلع شدن از مشخصات ، ویژگی ها و قیمت هر کدام از کالاهای مشابه موجود در بازار به مقایسه آنها پرداخته و در نتیجه یکی را انتخاب می نماید ولی از آنجایی که تمامی برندهای یک محصول در یک فروشگاه عرضه نمی شود لذا خریدار باید زمان زیادی را صرف نماید تا به اغلب فروشگاه ها مراجعه کند و با هر کدام از محصولات آشنا شود.

طراحی سایت لوازم خانگی این مشکل را برطرف کرده است چرا که بدون هیچ محدویت مکانی و زمانی شما می توانید با مراجعه به سایت، براحتی به اطلاعات و مشخصات هر کدام از محصولات لوازم خانگی با برندهای متفاوت دست پیدا نمایید و با با آگاهی از ویژگی ها و قیمت هر کدام به مقایسه آنها بپردازید. و در این حالت فرصت کافی برای انتخاب را در آرامش خواهید داشت. و حتی در صورتی که وب سایت ، فروش اینترنتی نیز داشته باشد کالای مورد نظر خود را بصورت آنلاین سفارش داده و لذت خرید اینترنتی را تجربه کنید.

انتخاب بهترین کالا و یا کالایی که مورد پسند خریدار باشد، فروشندگان را نیز از صرف انرژی زیاد برای شرح دادن اطلاعات و مشخصات کالاها بصورت شفاهی رها می سازد.

وب سایت لوازم خانگینقش طراحی سایت لوازم خانگی در رونق بازار

از آنجایی که ادامه حیات صنعت لوازم خانگی بستگی به تقاضای موثر دارد ، لذا طراحی سایت لوازم خانگی با انتقال سریع و همه جانبه و معرفی کالاهای جدید موجب ترغیب افراد بیشتر به خرید و در نتیجه افزایش تقاضای موثر شده و رونق بازر را در پی دارد.

با نگاهی به صنعت لوارم خانگی در می یابیم که روز به روز تکنولوژی های جدیدی در تولید و ساخت لوازم خانگی بکار گرفته می شود لذا برای آشنایی مردم با این تکنولوژی ها، وب سایت لوازم خانگی بستری کارآمد محسوب می گردد.

سرویس ها و قابلیت های طراحی وب سایت لوازم خانگی

۱- کالاها

تمامی کالاهای مورد عرضه در فروشگاه یا محصولات تولیدی شرکت شما در این بخش بصورت طبقه بندی شده قرار می گیرند. دسته بندی کالا بر اساس برندها یا کاربردشان (مثلا سرمایشی / گرمایشی، لوازم آشپزخانه، صوتی / تصویری)  و یا مواردی از این قبیل صورت می گیرد.

همچنین بایستی در مورد هر کدام از کالاها به توضیح جامع و مبسوط و بدون اغراق پرداخت و مواردی مانند : نام محصول ، مشخصات تولیدکننده ، کد کالا، مدل ، توان الکتریکی ، ظرفیت و …  و نیز جدول مصرف انرژی برای لوازم خانگی برقی درج گردد. همچنین نحوه کار دستگاه بطور اجمال شرح داده می شود.

در کنار توضیحات کالا، عکس محصول نیز جایگزاری می گردد . تصاویر کالاها در جذب اولیه کاربر بسیار مهم است. از همین رو بایستی  عکس های با کیفیت از نمای کالا و قسمت های داخلی قابل رؤیت را جایگزاری نمود .

۲-  اخبار و مقالات

ارایه مقاله های مرتبط با بازار و صنعت لوازم خانگی برای کاربران آنها را مشتاق تر نموده و همچنین اخبار محصولات جدید وسایل خانگی و اداری و رویدادهای بازار لوازم خانگی وب سایت شما را پُربارتر می کند.

  • آرشیو ویدئو

در آرشیو ویدئو  فیلم های آموزشی با مضامین روش نصب و استفاده صحیح از هر کدام از وسایل خانگی آموزش داده شده و برای خریداران قابل مشاهده است

۳- خدمات پس از فروش و نمایندگی ها

شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش و دست اندرکاران آن درج شده و همینطور لیست نمایندگان مجاز فروش در طراحی وب سایت تولیدکنندگان لوازم خانگی و یا در طراحی سایت فروشندگان عمده لوازم خانگی قابل مشاهده است.

۴- گارانتی

در این قسمت شرایط گارانتی توضیح داده شده و خریدار می تواند از طریق وارد کردن سریال کالا از گارانتی و پشتیبانی محصول استفاده نماید.

۵-  نظر سنجی

قسمت بازخورد نظرات برای کسب دیدگاه های خریداران کالا و انتقال آنها به مدیر شرکت یا فروشگاه در راستای گردآوری اطلاعاتی به منظور تعیین میزان رضایت یا دلایل ناخرسندی خریداران صورت می گیرد.

۶-  راهنما

راهنمای استفاده و آموزش کاربرد صحیح هر کدام از لوازم خانگی و نیز روش های نگهداری از کالا، بصورت فایل پی دی اف یا کاتالوگ اینترنتی در این قسمت قرار گرفته و قابل دانلود و مشاهده است.

محبوب ترین کالاها، پیشنهادهای ویژه ، امکان امتیازدهی به محصول، مشاهده نتایج کالاهای مشابه  و مقایسه ، اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی همچون فیسبوک، توئیتر، تلگرام و … ، ارسال ایمیل به دوستان  و پرینت مشخصات کالاها از دیگر امکاناتی است که بر جذابیت سایت می افزایند.

home appliances وب سایت

پیام آوا چه شاخصه های مهمی برای طراحی سایت لوازم خانگی دارد؟

پیام آوا به پشتوانه خلاقیت ، تجربه و تخصص کارشناسان خود طراحی وب سایت لوازم خانگی شما را با ظاهری زیبا و کاربر پسند طراحی و اجرا می نماید. که کاربر با وارد شدن به سایت شما با آن انس پیدا کرده و براحتی ارتباط برقرار نماید.

طراحی سایت لوازم خانگی نور کالا –  فروشگاه اینترنتی آل دیجیتال – فروشگاه آنلاین ایران ظرف –  فروشگاه آنلاین ایران لوستر و … از جمله پروژه های وب سایت لوازم خانگی و طراحی فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی اجرا شده توسط پیام آوا می باشد.

ایجاد محیط مدیریت ساده برای مدیر سایت جهت بارگزاری مطالب و محصولات جدید در سایت، بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو جهت افزایش رتبه سایت شما و قرارگیری آن در صفحات اول گوگل ، به گونه ای که افراد با جستجوی کلمات مرتبط با لوازم خانگی در گوگل به سایت شما وارد شده و در نتیجه بازدید کنندگان و در نهایت مشتریان شما افزایش یابد از شاخصه های مهم طراحی سایت لوازم خانگی توسط پیام آوا محسوب می گردد.