طراحی سایت شرکتی,طراحی سایت خبری , طراحی وب سایت

طراحی سایت,طراحی وب سایت بر اساس اصول seo

طراحی سایت شرکتی,طراحی سایت خبری , طراحی وب سایت

طراحی سایت,طراحی وب سایت بر اساس اصول seo

طراحی وبسایت برای فروش شارژ

طراحی سایت فروش شارژ برای توزیع و فروش الکترونیکی محصولات و شارژ اپراتورهای مختلف، شارژ وایمکس، فروش بسته های اینترنت و مواردی از این قبیل کاربرد دارد.

امروزه اغلب افراد بویژه جوانان تمایل دارند کالای مورد نیاز خود را بصورت الکترونیکی و از طریق خرید اینترنتی مهیا نمایند که این روش علاوه بر اینکه موجب صرفه جویی در وقت و هزینه می شود منافع جانبی مانند بهره مندی از تخفیف ها و جوایز تشویقی را نیز به دنبال دارد.

منافع راه اندازی طراحی سایت فروش شارژ

طراحی سایت فروش شارژ می تواند بازدیدکنندگان زیادی را به خود اختصاص دهد، و از اینرو علاوه بر ارایه شارژ در آن، می توان در بخشی از سایت، محصولات دیجیتال دیگر مانند گوشی های هوشمند و اندروید، مودم، اپلیکیشن های تخصصی و … را در معرض فروش گذاشت.

charge طراحی وب سایتعلاوه بر اینکه فروش شارژ اپراتورهایی مانند: رایتل ،همراه اول، ایرانسل، تالیا می تواند سود بسیار زیادی را نصیب شما نماید، به جهت پُربازدید بودن اینگونه سایت ها می توان تبلیغات و آگهی های شرکت ها را جهت قرار دادن در سایتتان جذب نموده و درآمد جانبی نیز از این راه داشته باشید.

سیستم  وب سایت های فروش شارژ

سیستم وب سایت فروش شارژ که از گزینه «خرید» شروع شده و مراحل دیگر مانند انتخاب نوع شارژ، مبلغ شارژ، روش شارژ و … را به دنبال دارد. در این سامانه بایستی اصول سادگی و اعتمادسازی در مشتریان را رعایت نمود تا آنها به مشتریان دایمی شما مبدل گردند.

سیستم فروش شارژ از اتصال آنلاین به چند درگاه پرداخت الکترونیک بانکی پشتیبانی می کند و بدین جهت تمامی افراد با کارت های بانکی عضو شتاب قادر به خرید از سایت می باشند.

آیتم طراحی سایت فروش شارژ

امکانات اولیه طراحی سایت فروشگاه شارژ در تمامی اینگونه سایت ها ساختار مشابهی دارند، مهمترین آیتم ها بشرح ذیل است:

سرویس هایی همکاری در فروش، شارژ لینکی، فروش شارژ مستقیم اپراتورهای مختلف، اپلیکیشن های خرید شارژ، نمایندگان فروش و … از جمله مواردی است که در این قسمت طبقه بندی می گردد.

  • – ایجاد دسته بندی

امکان ایجاد دسته بندی نامحدود برای کارت های شارژ یا محصولات دیجیتال اپراتورها (مانند: شارژ وایمکس، بسته های اینترنت، شارژ ایرانسل، شارژ همراه اول، شارژ تالیا، شارژ رایتل و …)

  • – طراحی صفحه اخبار

درج اخبار مهم شبکه مخابراتی و و اطلاعیه های اپراتورها و اطلاع رسانی سرویس های جدید در این صفحه مندرج می شود.

۴ – طراحی بخش تعرفه

تعرفه قیمت انواع محصول در هر دسته بندی وجود دارد: (مثال: انواع کارت شارژ های ۱۰۰۰ تومانی ، ۲۰۰۰ تومانی ، ۵۰۰۰ تومانی برای دسته بندی ایرانسل)

  • – طراحی آیتم موجودی

قابلیت تعریف نامحدود موجودی بریا هر محصول وجود دارد (مانند: برای کارت شارژ ۱۰۰۰ تومانی رایتل به هرتعداد  کد شارژ می توان در نظر گرفت.)

  • – روش شارژ

روش هایی که اپراتور از طریق آنها موجب جلب نظر بیشتر کاربران می شود و مزایایی را در اختیار آنها قرار می دهد، در طراحی سایت شارژ ، لحاظ می گردد. بطور مثال روش های شارژ ایرانسل: عادی، شگفت انگیز، بسته های شگفت انگیز و …

  • – تعیین نحوه دریافت شارژ

کاربر می تواند انتخاب نماید که کد شارژ خریداری شده را از چه طریقی دریافت نماید، مثلا از طریق: شارژ مستقیم بر روی خط، ایمیل، یا بصورت نمایش متنی.

  • – طراحی بخش جوایز تشویقی

در این قسمت شرایط و زمان برگزاری جشنواره ها و اعطای جوایز ادواری درج شده و طی جشنواره های مختلف یا بصورت دوره ای جوایزی برای مشتریان وب سایت در نظر گرفته می شود.

  • طراحی وب سایت کارت شارژ– طراحی صفحه راهنما

راهنمای استفاده شارژ اپراتورهای مختلف پس از خرید به مشتری نمایش داده می شود. مثلا برای استفاده شارژ رایتل خریداری شده دستور زیر اجرا شود:

# کد شانزده رقمی * ۱۴۱*

همچنین در این صفحه کدهای دستوری دیگر مانند اطلاع از باقیمانده شارژ را نیز درج نمود.

  • – قابلیت گزارش گیری مالی

سفارش های انجام شده و میزان فروش در بازه زمانی دلخواه طی گزارشی برای مدیر سایت قابل ارایه است.

  • – ثبت سفارشات

قابلیت ثبت دقیق سفارشات به همراه وضعیت پرداخت و تحویل در طراحی سایت فروش شارژ از ویژگی های این آیتم است.

  • – اطلاع رسانی از طریق ایمیل و پیام کوتاه

این سرویس قابلیت ارسال ایمیل یا پیام کوتاه به مدیر سایت برای هر خرید موفق و همچنین ارسال ایمیل به مشتری جهت تحویل شارژ و اطلاعات شارژ تحویل داده شده را دارد.

  • – کدهای تخفیف

ارایه کد تخفیف به منظور ترغیب مشتریان جهت خرید شارژهای بیشتر در طراحی سایت فروش شارژ در نظر گرفته می شود.

۱۴- درگاه های پرداخت

برای پرداخت مبلغ شارژ درگاه های بانکی عضو کارت شتاب همچون ملت، پاسارگارد، سامان و … در طراحی  فروش شارژ پیاده سازی  شده که با اتصال به آنها مبلغ شارژ توسط کاربر واریز می گردد.

۱۵- طراحی پنل بلیغات

اغلب سایت های فروش شارژ بازدیدکنندگان و مراجعان زیادی دارند و شرکت ها و کارخانجات نیز تمایل دارند که در سایت های پُر بازدید خود را تبلیغ نمایند، از اینرو یکی از راه های جانبی برای درآمدزایی سایت جذب آگهی می باشد. در اینگونه سایت ها تبلیغات محل های تعیین شده بصورت تبلیغات بنری، سایدبار، پاپ آپ، فلش، متنی و … قابل درج است.

چرا طراحی سایت فروش شارژ را به پیام آوا بسپاریم؟

گرافیک و ظاهر زیبا، کاربَری آسان و محیط کاربر پسند، از عوامل  مهم موفقیت در طراحی سایت فروش شارژمی باشد که شرکت پیام آوا آنها را در طراحی وب سایت مد نظر قرار می دهد. کاربَری آسان و سهولت استفاده از سایت موجب ارتباط سریع کاربر با وب سایت می گردد و مانع از سر رفتن حوصله وی می شود. همچنین پیام آوا در طراحی سایت فروش شارژ با ایجاد زمینه مناسب جهت ثبت سریع سفارش و خرید شارژ امکاناتی را فراهم می آورد که  کاربران بتوانند شارژ مورد نظر خود را بصورت آسان و سریع سفارش داده و خرید نمایند

توجه به مقوله امنیت و حفظ اطلاعات موجود در بانک اطلاعات از طریق رمزگذاری که  بصورت ایمن ذخیره می گردد و توسط هیچکس قابل مشاهده نمی باشد، که این مورد نیز از دیگر مزایای پیام آوا در ساخت وب سایت فروش شارژ می باشد. داشتن بازدیدکنندگان زیاد لازمه موفقیت یک سایت فروش شارژ می باشد و این مورد در اثر طراحی سایت حرفه ای بر پایه اصول و قواعد طراحی سایت و رعایت استانداردهای طراحی سایت و نیز سئو ( بهینه سازی وب سایت ) حاصل می گردد. از اینرو پیام آوا با بهینه سازی سایت فروش شارژ بر اساس الگوریتم های موتورهای جستجو مانند گوگل موجب می گردد که سایت شما در نتایج جستجوی کلمات کلیدی مورد نظر مثلا : خرید شارژ، خرید آنلاین شارژ و … در صفحه اول موتور جستجو ظاهر شود و در نتیجه تعداد بازدیدکنندگان و میزان فروش افزایش یابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.