طراحی سایت شرکتی,طراحی سایت خبری , طراحی وب سایت

طراحی سایت,طراحی وب سایت بر اساس اصول seo

طراحی سایت شرکتی,طراحی سایت خبری , طراحی وب سایت

طراحی سایت,طراحی وب سایت بر اساس اصول seo

طراحی سایت تفریحی

طراحی سایت تفریحی برای ایجاد و ساخت وب سایت های سرگرمی و تفریحی به لحاظ اینکه طیف وسیع و گسترده ای از مخاطبان و در کل عموم کاربرانی اینترنتی را که از آنها استفاده می نمایند از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار است.

از همین رو سایت های تفریحی که بطور اصولی و حرفه ای طراحی شده و از نظر محتوا و مطالب نیز مفرح و سرگرم کننده باشند می توانند بازدیدکنندگان زیادی را بسوی خود جذب نمایند.

در محتوای طراحی سایت تفریحی ، مطالب سرگرم کننده از جمله جوک و لطیفه، بازی های آنلاین، مطالب عجیب و جذاب، معرفی شخصیت ها و اماکن تاریخی و باستانی و مناظر دیدینی، فیلم و کلیپ های خنده دار، عکس های جالب و … می تواند در وب سایت جهت پُر کردن اوقات فراغت کاربران گنجانده شود.

انواع طراحی سایت تفریحی

بطور کلی وب سایت های تفریحی دو دسته اند: ۱) سایت های ویژه ی گیم و بازی های آنلاین و مسابقات آنلاین.

۲) وب سایت های تفریحی محتوامحور که اینگونه سایت ها به تولید محتوای تفریحی و سرگرمی می پردازند.

طراحی سایت تفریحی

در مورد سایت های بازی آنلاین در بخش طراحی سایت بازی بطور مفصل توضیحاتی بیان گردید و اختصاصات و امکانات آن شرح داده شد. اما در اینجا روی سخن ما با طراحی وب سایت های تفریحی محتوا محور است.

امکانات و محتوای طراحی سایت تفریحی

طراحی سایت تفریحی از نظر گرافیکی باید بسیار جذاب و کاربر پسند بوده و لود و بالا آمدن صفحات  سایت نیز از سرعت بالایی برخوردار باشد تا حوصله بازدیدکنندگان را سر نبرده و به اصطلاح آنها را فراری ندهد. سرعت لود شدن صفحات و مطالب باید به گونه ای باشد که کاربر متحمل صبر نامتعارفی نگردد. زیرا مخاطبی که به قصد تفریح وارد سایت می شود چندان جدیتی ندارد و هر آنچه باعث صبر و خستگی او شود در واقع برایش ضدحال تلقی می گردد نه تفریح. پس با توجه به رقابت شدید سایت های تفریحی، از سایت شما صرف نظر کرده صفحه سایت دیگری را باز می کند. نمایش بخش های مختلف و  دسته بندی موضوعات متنوع سایت بایستی حساب شده و در جای خود باشد تا مخاطب بتواند به سهولت بخش مورد نظر خود را بیابد. همچنین سایت باید از لحاظ سئو و از دیدگاه موتورهای جستجو بسیار حرفه ای و بهینه پیاده سازی شده تا بتواند کاربران جدیدی را جذب کند. حجم و فضای کافی نیز در طراحی پورتال سرگرمی و تفریحی بایستی اختصاص یابد تا در صورت افزایش کاربران به تعداد زیاد، مشکل اتمام پهنای باند و فشار به سرور بوجود نیایید. در ادامه برخی از امکانات طراحی وب سایت تفریحی بیان می شود:

  • دسته بندی

دسته بندی قسمت های مختلف و متنوع سایت و امکان نمایش هر دسته بصورت گرافیکی در صفحه اصلی.

  • اخبار خاص و جذاب

خبرهای این بخش از سایت های تفریحی با وب سایت های خبری متفاوت است و بیشتر به رویدادها و اتفاقات خاص و جذاب می پردازد که حتی تیتر (عنوان) آنها باعث جلب نظر و برانگیختگی حس کنجکاوی مخاطب می گردد. این اخبار همراه با عکس و ویدیویی از آن رویداد بر جذابیت آن می افزاید.

  • تصاویر و ویدیو

بخش عکس ها و کلیپ های جالب و خنده دار، برای مخاطبان مفرح و جذاب است.

همچنین امکان ایجاد گالری تصاویر بهمراه آلبوم های متعدد درموضوعات گوناگون.

  • طنز و لطیفه

طنز و جوک در همه اقوام بشری در ادبیات عامیانه کشورهای مختلف وجود دارد. لطیفه و جوک نیز در بین ایرانیان جایگاه خاصی دارد، از همین رو گردآوری لطایف و جوک ها در وب سایت تفریحی موجب انبساط خاطر کاربران می گردد.

  • بیوگرافی

پرداختن به افراد مشهور و هنرمندان یکی از جنبه های سایت های سرگرمی و تفریحی است. آخرین اخبار و اطلاعات راجع به ستارگان و بازیگران سینما و تلویزیون، خواننده ها و موزیسین ها و قهرمانان ورزشی همراه با آلبوم تصاویر و مصاحبه های آنها و حتی پرداختن به حواشی و شایعاتی که در مورد آنها وجود دارد، یکی از پُر مخاطب ترین بخش های سایت های سرگرمی دنیاست.Recreation website

  • جملات قصار بزرگان

جملات آموزنده و همچنین حکایات و داستان های کوتاه و پند آموز یکی از جذاب ترین و پُرطرفدارترین بخش های سایت های تفریحی بوده که هم باعث نشاط روح و روان می شود و هم می تواند بسیار آموزنده باشد و در زندگی مخاطبان تاثیر بگذارد.

  • متن پیامک

اس ام اس (پیامک) در موضوعات مختلف مناسبتی، عاشقانه و خنده دار و … برای استفاده کاربران جالب خواهد بود.

  • امکانات دیگر

طیف موضوعات گوناگونی که می تواند برای مردم جنبه تفریح و سرگرمی داشته باشد فراتر از موارد فوق است و سایت های تفریحی و سرگرمی به فراخور بضاعت و خلاقیت خود به آنها می پردازند و از آنها در جهت فراهم کردن لحظاتی مفرح برای عموم مخاطبانشان بهره می گیرند. از جمله امکانات دیگر می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پیاده سازی ماژول های گوناگون در قسمت های مختلف هر صفحه از سایت با قابلیت درج عکس، متن، لینک، ویدیو، بنرهای تبلیغاتی و …
  • طراحی سیستم ثبت نام و عضوگیری
  • امکان ثبت و مدیریت نظر کاربران در مورد مطالب سایت
  • پنل جامع آگهی گیری و مدیریت تبلیغات
  • طراحی بخش مدیریت نظرسنجی ها
  • سیستم ارسال خبرنامه

درآمدزایی سایت های تفریحی و سرگرمی

درآمدزایی سایت های تفریحی با میزان و تعداد بازدیدکنندگان آنها رابطه مستقیمی دارد. کسب درآمد سایت های سرگرمی بنا به طیف وسیع مخاطبان و افزایش آمار بازدیدشان، بیشتر بر پایه تبلیغات استوار است. وقتی یک سایت سرگرمی بصورت مداوم موفق به جذب تعداد زیادی از بازدیدکنندگان شود، می تواند بهترین محل برای تبلیغ شرکت ها و واحدهای تجاری و صنعتی و محصولات و یا خدمات آنها باشد. علاوه بر فروش بنرها و آگهی های تبلیغاتی وب سایت، صاحبان و مدیران سایت های تفریحی و سرگرمی نیز می توانند نسبت به فروش کالا و محصولات متعدد و متناسب با بازدیدکنندگانشان اقدام نمایند.

یکی از مهمترین اهداف وبسایت های تفریحی، کسب آمار بازدیدکنندگان بالا و همیشگی است. به ضرس قاطع برای جذب تبلیغات و کسب درآمد، تعداد مخاطبان باید زیاد و پایدار باشند. بنابراین جذب بازدیدکننده جدید و حفظ بازدیدکنندگان قبلی از مهمترین سیاست های مدیران این وب سایت ها تلقی می گردد. علاوه بر نحوه مدیریت سایت و نوع و میزان جذاب بودن محتوای اینگونه وب سایت ها،  نحوه ساخت و طراحی سایت تفریحی و سرگرمی نیز بسیار مهم است.

پرتال های سرگرمیجذب کاربر جدید در وب سایت تفریحی

ورود کاربر جدید به سایت از مهمترین نکاتی است که یک وب سایت تفریحی و سرگرمی باید در نظر داشته باشد. این کار از طریق تبلیغات وب سایت تفریحی در دیگر سایت ها از روش های لینک های تبلیغاتی، سیستم های پاپ آپ و بنرها که هزینه بَر بوده و موقتی و غیر هدفمند هستند امکانپذیر می باشد. ولی موثرترین و بهترین روش برای جذب کاربران زیاد، کسب رتبه بالا در کلمات کلیدی مورد نظر سایت در نتایج گوگل می باشد. وب سایت سرگرمی و تفریحی که در نتایج جستجوی کاربران در کلمات کلیدی و مورد نظر در صفحه اول گوگل قرار بگیرد و اصطلاحا از سئوی قوی برخوردار باشد می تواند بصورت پیوسته و  هدفمند بدون هیچ هزینه ای، مخاطبان و کاربران بسیاری را جذب سایت نماید. این کار با طراحی سایت اصولی و استاندارد و بکارگیری تکنیک های ارتقاء جایگاه در موتورهای جستجو مانند گوگل مهیا می گردد.

ویژگی ها و مزایای طراحی سایت تفریحی توسط پیام آوا

ظاهر و رنگبندی وب سایت تفریحی بایستی از رنگ و لعاب خاص و جذب کننده ای برخوردار باشد. پیام آوا از نظر گرافیکی با طراحی اختصاصی قالب سایت تفریحی و همچنین طراحی پورتال سرگرمی ، شکل و شمایل متفاوت و منحصر بفردی نسبت به سایر سایت های سرگرمی ساخته شده توسط شرکت های دیگر ایجاد می کند و معیارهای مهمی چون زیبایی و سادگی را با هدف افزایش جذابیت برای کاربران و راحتی آنها در استفاده از سایت در آن لحاظ می کند.

پیام آوا ابتدا قالب و معماری سایت را بصورتی کاملا منطبق با آخرین معیارها و الگوریتم های گوگل طراحی نموده تا سایت به لحاظ فنی کاملا آماده معرفی به الکسا و گوگل و ارتقاء در نتایج جستجوی گوگل باشد. علاوه بر آن ما می توانیم به مدیر یا مدیران سایت آموزش دهیم که چگونه به انتخاب کلمات کلیدی پُر بازدید بپردازند و چگونه محتوای مناسب آن کلمات را در سایت درج و منتشر نمایند تا بازدید خوبی از موتورهای جستجو بدست آورند. ضمن اینکه شرکت طراحی سایت پیام آوا  این قابلیت را نیز دارد که پروژه هایی برای ارتقاء سایت تفریحی و سرگرمی در موتورهای جستجو در کلمات کلیدی پُر بازدید تعریف و اجرا نماید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.